Rakastan luontoa, ja kuljen metsissä ehkä enemmän kuin moni teistä. Poimin marjat sienet polttopuut kalastan syön särkiä ja pieniä ahvenia toki myös isompia kalojakin, ajelen polkupyörällä, en käytä joukko liikennettä niin paljon kuin te enkä asu hiilikuorma betoni lähiössä jossa te parannatte maailmaa... vittu syökää hiilikuorma ensin betonia purren
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mene sanomaan tuo itäisen Helsingin lähiöihin, joka tunnetusti ovat vihervassareiden majoituskohteita.
- Anonyymi
Aloittaja asuu kaupungissa, koska talvella pyörällä ei "korvesta" ajella. Jokin pieni mökki asuntona polttopuista päätellen.Kuitenkin lupa kalastamiseen on ja marjametsät vieressä. Jokin duunikin löytyy, koska sossu ei noita kaikkia nähtävästi korvaa ja laskutkin pitää hoitaa. Hän onkin satuolento, tai faktoja ei kerrottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509