Han ei käy töissä vaan nautii sosiaalietuutta jonka hänen inhooma puolue sdp on hänelle neuotellut .
Jos kokomus saisi päättää ex työkköri saisi mennä töihin .
Niin mihin menisi , mutta eläke pois ja töihin ei sosiaalietuutta kansalle ainoastaan jaetaan rahat rikkaille yritstukina
Ex työkkörim elää sdp hänellä siimalla elökeellä
6
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ex työkköri,elää,sosiaalietuudella
- Anonyymi
Haukkuu kuitenkin sdp,tää kokoajan vaikka sdp on hänelle. Eläkkeen aikaan neuotellut ,
Ei SDP ole minun eläkkeeseeni vaikuttanut, eikä ay mafia sen enempää. Olen itse ollut jokaisen työsopimukseni laatijana ja sen ohella on vain lakia noudatettu, enkä ole sitä tappiokseni tehnyt. Eläke taas on eläkevakuutusyhtiön minulle maksamaa vakuutuskorvausta, jonka maksut olen työnantajieni kanssa maksanut täysimääräisesti!
SDP:kään ei ole koskaan ollut meillä diktaattorin asemassa, vaikka siihen aikoinaan 1918 pyrkikin, alkamalla sisällissodan!
- Anonyymi
Ei kokoomus olis suostunut eläkkeeseen Elli se olis laissa jonka SDP on neuotellutnse että sen maksaa eläkesäätiö,eimsiihennvaikuata
Elät sosiaalietuudella,ja harhassaSDP ei ole koskaan ollut asemassa, jossa se olisi voinut määrittää miten eläke hommat hoidetaan, sillä ei ole ollut eduskunnassa piiiitkääään aikaan enemmistöä, jos koskaan! Eikä mikään säätiö maksa eläkettäni vaan työeläkevakuutusyhtiö! Niin se hoidetaan työeläkkeiden osalta ainakin. En tiedä maksaako jollekin joku säätiö mutta ei se minua edes kiinnosta!
En siis elä sosiaalisella etuudella vaan ansaitulla työeläkkeellä vakuutusyhtiön kautta! Jos nyt tiedät mitä tuo edes tarkoittaa! Työeläkevakuutuksessa on sama idea kuin palovakuutuksessa tai autovakuutuksissakin, joten nyt kai alat ymmärtämään sentään jotain!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
SDP ei ole koskaan ollut asemassa, jossa se olisi voinut määrittää miten eläke hommat hoidetaan, sillä ei ole ollut eduskunnassa piiiitkääään aikaan enemmistöä, jos koskaan! Eikä mikään säätiö maksa eläkettäni vaan työeläkevakuutusyhtiö! Niin se hoidetaan työeläkkeiden osalta ainakin. En tiedä maksaako jollekin joku säätiö mutta ei se minua edes kiinnosta!
En siis elä sosiaalisella etuudella vaan ansaitulla työeläkkeellä vakuutusyhtiön kautta! Jos nyt tiedät mitä tuo edes tarkoittaa! Työeläkevakuutuksessa on sama idea kuin palovakuutuksessa tai autovakuutuksissakin, joten nyt kai alat ymmärtämään sentään jotain!Samaa mieltä. Kokoomuksen ansiota se kun aikanaan perustettiin hyvinvointivaltion perustaa. Kuten myös koko eläke syysteeminkin. Kokoomuksen ansiota että kohta Suomi on paratiisi. Noin kaikki nuo vaan onnistui Kokoomukselta vaikka olivat sivussa päätöksenteosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741