Han ei käy töissä vaan nautii sosiaalietuutta jonka hänen inhooma puolue sdp on hänelle neuotellut .
Jos kokomus saisi päättää ex työkköri saisi mennä töihin .
Niin mihin menisi , mutta eläke pois ja töihin ei sosiaalietuutta kansalle ainoastaan jaetaan rahat rikkaille yritstukina
Ex työkkörim elää sdp hänellä siimalla elökeellä
6
94
Vastaukset
- Anonyymi
Ex työkköri,elää,sosiaalietuudella
- Anonyymi
Haukkuu kuitenkin sdp,tää kokoajan vaikka sdp on hänelle. Eläkkeen aikaan neuotellut ,
Ei SDP ole minun eläkkeeseeni vaikuttanut, eikä ay mafia sen enempää. Olen itse ollut jokaisen työsopimukseni laatijana ja sen ohella on vain lakia noudatettu, enkä ole sitä tappiokseni tehnyt. Eläke taas on eläkevakuutusyhtiön minulle maksamaa vakuutuskorvausta, jonka maksut olen työnantajieni kanssa maksanut täysimääräisesti!
SDP:kään ei ole koskaan ollut meillä diktaattorin asemassa, vaikka siihen aikoinaan 1918 pyrkikin, alkamalla sisällissodan!
- Anonyymi
Ei kokoomus olis suostunut eläkkeeseen Elli se olis laissa jonka SDP on neuotellutnse että sen maksaa eläkesäätiö,eimsiihennvaikuata
Elät sosiaalietuudella,ja harhassaSDP ei ole koskaan ollut asemassa, jossa se olisi voinut määrittää miten eläke hommat hoidetaan, sillä ei ole ollut eduskunnassa piiiitkääään aikaan enemmistöä, jos koskaan! Eikä mikään säätiö maksa eläkettäni vaan työeläkevakuutusyhtiö! Niin se hoidetaan työeläkkeiden osalta ainakin. En tiedä maksaako jollekin joku säätiö mutta ei se minua edes kiinnosta!
En siis elä sosiaalisella etuudella vaan ansaitulla työeläkkeellä vakuutusyhtiön kautta! Jos nyt tiedät mitä tuo edes tarkoittaa! Työeläkevakuutuksessa on sama idea kuin palovakuutuksessa tai autovakuutuksissakin, joten nyt kai alat ymmärtämään sentään jotain!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
SDP ei ole koskaan ollut asemassa, jossa se olisi voinut määrittää miten eläke hommat hoidetaan, sillä ei ole ollut eduskunnassa piiiitkääään aikaan enemmistöä, jos koskaan! Eikä mikään säätiö maksa eläkettäni vaan työeläkevakuutusyhtiö! Niin se hoidetaan työeläkkeiden osalta ainakin. En tiedä maksaako jollekin joku säätiö mutta ei se minua edes kiinnosta!
En siis elä sosiaalisella etuudella vaan ansaitulla työeläkkeellä vakuutusyhtiön kautta! Jos nyt tiedät mitä tuo edes tarkoittaa! Työeläkevakuutuksessa on sama idea kuin palovakuutuksessa tai autovakuutuksissakin, joten nyt kai alat ymmärtämään sentään jotain!Samaa mieltä. Kokoomuksen ansiota se kun aikanaan perustettiin hyvinvointivaltion perustaa. Kuten myös koko eläke syysteeminkin. Kokoomuksen ansiota että kohta Suomi on paratiisi. Noin kaikki nuo vaan onnistui Kokoomukselta vaikka olivat sivussa päätöksenteosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1532885Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2812576Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.451652Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381510Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e371369- 1221246
- 1081173
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151105Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041053Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La621010