Kaksi juttua salkkareissa jotka linda ei ole hoitanut hyvin.
Pimitti tiedon työpareiltaan&poliisilaitokselta psykologin murhatapauksen selvittämisessä kun hän huomasi että oma isä ollut sen potilaana.
Toinen se kun ei ole kertonut Aki nikkisen huumejutusta poliisilaitokselle.
Salakkareiden Linda huono poliisi &epälooginen myös
8
344
Vastaukset
- Anonyymi
Sarja ei ole dokumentti.
- Anonyymi
"Vuoden poliisi"... LOL.
- Anonyymi
Eikö se muka ole tosi-tv:tä?
- Anonyymi
Samaa olen olettanut...
- Anonyymi
Tässä hömppäsarjassa ei ole mitään realismia. Ismolta otetaan kortti "hyllylle" kun vähän hurjastelee. Mielipuoli murhaaja Aaro kekkuloi aina vain vapaana, kidnappaaja, myrkyttäjä, tuhopolttaja, lääkkeiden napsija. Vieläkö tämä sekopää näkee harhoja? Hyviä poliiseja tässä sarjassa.
- Anonyymi
No kyllä oikeasti lähtee kortti hyllylle, kun ajaa ylinopeutta tarpeeksi paljon.
- Anonyymi
isä' sanoo että salatut elämät antaa huonoa kuvaa .Minusta se on kuitenkin vain telkkarisarja mutta onhan se toki yksi epäloogisimpia sarjoja mitä tiiän. Silti kuitenkin katson sitä että siinä on jännä koukutus -houkutus XD LOL hah!
- Anonyymi
Lindan pitäis jäävätä itsensä Aaron ja Akin rikoksissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161