Hyvät kristityt,
Täältä on hävinnyt viestejä ja kokonaisia ketjuja.
Pyydän rauhaa kristittyjen ja hindujen välille. Tämä ei ole oikea paikka evankeliumille eikä kristittyjen palstalla kuulu laulaa Mahamantraa.
Ei teistäkään kukaan kääntyisi muslimiksi vain siksi, että pakotetaan, vai mitä? Eivät hindut, jotka ovat tietoisesti hylänneet kristinopin ole sen enempää taivuteltavissa. Onko kyseessä edes ilosanoma jos se ei ole oma valinta, vaan pelotetta ja suggestiota?
[Matt. 10:14] Ja jos joku ei ota teitä vastaan eikä kuuntele teidän sanojanne, lähtekää pois siitä talosta tai kaupungista ja puhdistakaa tomu jaloistanne.
Sovinto kristittyjen kanssa
108
573
Vastaukset
- Anonyymi
On huvittavaa, että sinä itse, ongelmien aiheuttaja ja kiihottaja, pyydät tätä.
- Anonyymi
Olet tullut tunnetuksi provosoivasta käytöksestäsi. Olet täällä, koska haluat ahdistella hinduja, koska sinulla ei ole mitään tekemistä hindulaisuuden kanssa, koska sinulla on täysin erilainen maailmankuva kuin hinduilla. On selvää, että olet sadisti, koska nautit hindujen sadistisesta ahdistelusta. Vihaat hinduja, heidän uskomuksiaan ja filosofiaansa, ja sen vihan takia provosoit täällä, vaikka sinulla ei ole mitään asiaa tänne. Se on pelkkää kiusaamista. Sinussa ei ole mitään, mikä herättäisi kunnioitusta. Kiusaaminen korvaa psykiatriset lääkkeesi pitkään. Olet jo tehnyt selväksi, että hindut ovat pahoja ja julmia ja että kaikki heidän vakaumuksensa ja kaikki hindulaisuuteen liittyvä on väärää, pahaa ja julmaa. Vain sinä itse olet ihanteellinen ihminen, eikä sinussa ole mitään vikaa, olet hyvä, kaikki muut ihmiset maailmassa ovat pahoja, etenkin hindut, mutta se ei riitä sinulle, vaikka meille on jo käynyt selväksi, kuinka pahoja me kaikki olemme ja kuinka väärässä olemme. Koska olet täällä vain agitoimassa kaiken, mikä liittyy meihin, on selvää, että olet täällä vain sadismista, psykosadismista, eikä sille ole muuta selitystä.
Pilkkaat jatkuvasti hindujen vakaumusta, irvistelet ja sanoit itse olevasi soraääni. Kyse ei ole mistään normaalista kyseenalaistamisesta, vaan tahallisesta agitaatiosta, yllyttämisestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tullut tunnetuksi provosoivasta käytöksestäsi. Olet täällä, koska haluat ahdistella hinduja, koska sinulla ei ole mitään tekemistä hindulaisuuden kanssa, koska sinulla on täysin erilainen maailmankuva kuin hinduilla. On selvää, että olet sadisti, koska nautit hindujen sadistisesta ahdistelusta. Vihaat hinduja, heidän uskomuksiaan ja filosofiaansa, ja sen vihan takia provosoit täällä, vaikka sinulla ei ole mitään asiaa tänne. Se on pelkkää kiusaamista. Sinussa ei ole mitään, mikä herättäisi kunnioitusta. Kiusaaminen korvaa psykiatriset lääkkeesi pitkään. Olet jo tehnyt selväksi, että hindut ovat pahoja ja julmia ja että kaikki heidän vakaumuksensa ja kaikki hindulaisuuteen liittyvä on väärää, pahaa ja julmaa. Vain sinä itse olet ihanteellinen ihminen, eikä sinussa ole mitään vikaa, olet hyvä, kaikki muut ihmiset maailmassa ovat pahoja, etenkin hindut, mutta se ei riitä sinulle, vaikka meille on jo käynyt selväksi, kuinka pahoja me kaikki olemme ja kuinka väärässä olemme. Koska olet täällä vain agitoimassa kaiken, mikä liittyy meihin, on selvää, että olet täällä vain sadismista, psykosadismista, eikä sille ole muuta selitystä.
Pilkkaat jatkuvasti hindujen vakaumusta, irvistelet ja sanoit itse olevasi soraääni. Kyse ei ole mistään normaalista kyseenalaistamisesta, vaan tahallisesta agitaatiosta, yllyttämisestä.Koska vihaat hinduja ja heidän perinteitä "soraäänenä", olet täällä vain kiusaamassa, agitaattorina ja provokaattorina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska vihaat hinduja ja heidän perinteitä "soraäänenä", olet täällä vain kiusaamassa, agitaattorina ja provokaattorina.
Aloittajan viesti vaikuttaa suorastaan ironiselta, kun otetaan huomioon hänen omat provosoivat tekonsa.
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkaat jatkuvasti hindujen vakaumusta, irvistelet ja sanoit itse olevasi soraääni. Kyse ei ole mistään normaalista kyseenalaistamisesta, vaan tahallisesta agitaatiosta, yllyttämisestä.Ei ole minun vikani jos kiihotut minusta.
- Anonyymi
Toivottavasti teet tuota itsekkin jatkossa lopetat muiden ärsyttäminen ja kiusaamisen. Olin ennenkuin sinä mutta pyysin anteeksi ja muutuin
- Anonyymi
Ex-adventisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex-adventisti?
Minä sanoin tolle pureksijalle
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
En ole anteeksipyyntöä velkaa kellekään, eikä minulla ole tarve muuttua.
Olet täysi narsisti ja kiusaaja. Samanlainen kuin minun koko elämän aikaiset kiusaajat. Minua kiusattiin alaasteelta läpi ylä asteen ja ammatti koulunajat ja aikuiskään asti minuun on käyty fyysisesti käsiksi monta kertaa ja levitetty valheita. Olet samaa paska sakkia niiden kanssa
Anonyymi kirjoitti:
Olet täysi narsisti ja kiusaaja. Samanlainen kuin minun koko elämän aikaiset kiusaajat. Minua kiusattiin alaasteelta läpi ylä asteen ja ammatti koulunajat ja aikuiskään asti minuun on käyty fyysisesti käsiksi monta kertaa ja levitetty valheita. Olet samaa paska sakkia niiden kanssa
En ole vastuussa menneisyydestäsi.
Karma-teologian mukaan ihminen, joka sairastuu tai joutuu väkivallan kohteeksi niittää vain huonoa karmaansa.
Minun korvaani ne ovat turhan syyllistäviä oppeja.- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
En ole vastuussa menneisyydestäsi.
Karma-teologian mukaan ihminen, joka sairastuu tai joutuu väkivallan kohteeksi niittää vain huonoa karmaansa.
Minun korvaani ne ovat turhan syyllistäviä oppeja.Kristityilläkin on se perisynti oppi, eli kaikki paha mitä tapahtuu on oma vika.
- Anonyymi
Pureksija ärsytti minua toissa päivänä koko päivän. Minä olin ennen samanlainen kuin pureksija mutta ymmärsin tekoni vakavuuden ja lopetin. Toisinaan se johtui sairauden huonosta voinnista oli paha olla koko ajan. Pureksija kiusaa tahallaan ja jatkaa jatkuvasti anteeksi pyydettyään
- Anonyymi
"Olin ennenkuin sinä mutta pyysin anteeksi ja muutuin"
Jopa ex-adventistikin käyttäytyy joskus epäasiallisesti, mutta se johtuu heidän sairaudestaan, ja me ymmärrämme sen ja tunnemme heitä kohtaan myötätuntoa, koska hän yleensä ymmärtää sen ja pahoittelee. Olemme hyväksyneet adventistin ystäviksemme. - Anonyymi
*Pureksija kiusaa tahallaan ja jatkaa jatkuvasti anteeksi pyydettyään*
Se ei ole koskaan pyytänyt anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*Pureksija kiusaa tahallaan ja jatkaa jatkuvasti anteeksi pyydettyään*
Se ei ole koskaan pyytänyt anteeksi.Tuossahan tuo kirjoitti että ei ole anteeksi pyytämisen velkaa kellekään eikä haluakkaan muuttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan tuo kirjoitti että ei ole anteeksi pyytämisen velkaa kellekään eikä haluakkaan muuttua
Aivan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olin ennenkuin sinä mutta pyysin anteeksi ja muutuin"
Jopa ex-adventistikin käyttäytyy joskus epäasiallisesti, mutta se johtuu heidän sairaudestaan, ja me ymmärrämme sen ja tunnemme heitä kohtaan myötätuntoa, koska hän yleensä ymmärtää sen ja pahoittelee. Olemme hyväksyneet adventistin ystäviksemme.Minulla tuo välillä epäasiallinen käytös johtuu välillä sairaudesta. Minulla on myös kehitys viivästymä josta tuo varmaan johtuu ja skitsofrenia. Olen henkisesti nuoremman ihmisen tasolla. Mutta kadun aina jos olen tehnyt jotakin väärin toista kohtaa ja pyytää anteeksi. Alaikös aikana kiusasin yhtä minun ikäistä ja näin sitä eilen ja sanoin hänelle että muistatko minut halusin pyytää anteeksi kiusaamisiani mutta hän ei jää.nykyään kenenkään juttusille vaan tervehtii vain. Hänellekin on ongelmia päänsä kanssa mutta halusin pyytää häneltä anteeksi näin yli kymmenen vuotta myöhemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla tuo välillä epäasiallinen käytös johtuu välillä sairaudesta. Minulla on myös kehitys viivästymä josta tuo varmaan johtuu ja skitsofrenia. Olen henkisesti nuoremman ihmisen tasolla. Mutta kadun aina jos olen tehnyt jotakin väärin toista kohtaa ja pyytää anteeksi. Alaikös aikana kiusasin yhtä minun ikäistä ja näin sitä eilen ja sanoin hänelle että muistatko minut halusin pyytää anteeksi kiusaamisiani mutta hän ei jää.nykyään kenenkään juttusille vaan tervehtii vain. Hänellekin on ongelmia päänsä kanssa mutta halusin pyytää häneltä anteeksi näin yli kymmenen vuotta myöhemmin
OK:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK:
"mutta halusin pyytää häneltä anteeksi näin yli kymmenen vuotta myöhemmin"
Ainakin yritit.
- Anonyymi
Henkisesti olen lapsen tasolla olen luonteeltani herkkä ja kiltti. Itken myös tosi helposti. Teiniakoina olin kiusaaja osalle ihmisistä ja minua kiusattiin kylläkin enemmän mitä minä.muita mutta kaikilta halua pyytää anteeksi tekojani. Eilen yritin kiusaamalatani ihmiseltä pyytää anteeksi mutta hän on muuttanut ihmisiä vältteleväksi hän sanoi vain muistavansa minut mutta ei jäänyt jutulle. Olisin halunnut pyytää anteeksi mutta en onnistunut siinä kun hän käveli pois. Olen nykyään hyvä ihminen t exadventisti
- Anonyymi
"Henkisesti olen lapsen tasolla"
Se ei muuta asennettamme sinua kohtaan, et ole onneksi Pureksijan kaltainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei muuta asennettamme sinua kohtaan, et ole onneksi Pureksijan kaltainen.||Täältä on hävinnyt viestejä ja kokonaisia ketjuja.||
Eräs kristitty kirjoitti kerran: ”Kiitos, Jeesukselle, että olet poistanut ne ketjut". Hän ajatteli että Jeesus tuli poistamaan niitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei muuta asennettamme sinua kohtaan, et ole onneksi Pureksijan kaltainen.En voi enää tehä pahaa kellekään. Minulla on kauhea menneisyys. Haluan vaan olla kaikkien kaveri ja rakastaa muita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi enää tehä pahaa kellekään. Minulla on kauhea menneisyys. Haluan vaan olla kaikkien kaveri ja rakastaa muita
Silti minulle tehdään pahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
||Täältä on hävinnyt viestejä ja kokonaisia ketjuja.||
Eräs kristitty kirjoitti kerran: ”Kiitos, Jeesukselle, että olet poistanut ne ketjut". Hän ajatteli että Jeesus tuli poistamaan niitä.Kristitythan ovat toistuvasti ilmoittaneet, että hindulaisuus kokonaisuudessaan tullaan hävittämään Suomesta, puhumattakaan hindulaisesta palstasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitythan ovat toistuvasti ilmoittaneet, että hindulaisuus kokonaisuudessaan tullaan hävittämään Suomesta, puhumattakaan hindulaisesta palstasta.
Mukamas hindulaisuus on tänne tuotu vieras uskonto, mutta vieras uskonto on myös kristinusko, se on myös tänne tuotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs kristitty kirjoitti kerran: ”Kiitos, Jeesukselle, että olet poistanut ne ketjut". Hän ajatteli että Jeesus tuli poistamaan niitä.>Eräs kristitty kirjoitti kerran: ”Kiitos, Jeesukselle, että olet poistanut ne ketjut". Hän ajatteli että Jeesus tuli poistamaan niitä.>
Aika naiivia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs kristitty kirjoitti kerran: ”Kiitos, Jeesukselle, että olet poistanut ne ketjut". Hän ajatteli että Jeesus tuli poistamaan niitä.>Hän ajatteli että Jeesus tuli poistamaan niitä.>
Eikö Jeesuksella ole parempaa tekemistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitythan ovat toistuvasti ilmoittaneet, että hindulaisuus kokonaisuudessaan tullaan hävittämään Suomesta, puhumattakaan hindulaisesta palstasta.
Miksi he aloittavat hindulaisuudestak kun kerran islamista on heille suurempi vaara?
- Anonyymi
Jouduin myös laitokseen 2009 ja olin siellä täysi ikäiseksi asti olin siellä melkein 10 vuotta
- Anonyymi
Pääsin 18 vuotiaana sieltä pois
- Anonyymi
Molemmat voi ymmärtää väärin, ei käsitellä.
- Anonyymi
Emme usko ”yli sen, mikä on kirjoitettu.” 1 Kor. 4:6.
Hapatus – poikkeaminen oikeasta opista.
Vähäinenkin hapatus on vaarallinen ja voi turmella koko terveen evankeliumin. Gal 5:9: 1 Kor.5:6. 2 Kor. 11:4. Oikean opin tehtävänä on murtaa valheen ja epäuskon panssari. Jos antaudutaan yhteistyöhön väärän opin ja sen kannattajien kanssa, silloin on tehty jo ratkaiseva myönnytys valheelle. Apostolisesta opista luopuminen on aina saanut aikaan erimielisyyttä ja pahennusta. Pysyminen apostolisessa opissa synnyttää yksimielisyyden ja säilyttää yhteyden. Room. 16:17. 1 Kor. 1:10.
Koska Raamatun oppi on Jumalan oppi, sen vähäinenkin vääristäminen on vakava synti. 2 Piet. 3:16. Raamatun oppi tuo esiin Jumalan siunauksen, siitä poikkeava oppi taas kirouksen. Dan. 12:3; Mal. 2:8,9; Gal. 1:8,9. Raamattu ei anna poiketa oikeasta opetuksesta edes ajatellun rakkauden (Joh. 14:23) tai yhteyden (Room. 16:17) tähden.
Joko olemme Jeesuksen puolella tai Häntä vastaan.Eihän teidän tarvitsekaan olla samaa mieltä hindujen kanssa, mutta jos ette usko yli sen mitä on kirjoitettu, ette varmasti ylitä näitä sanojakaan
[Matt. 10:14] Ja jos joku ei ota teitä vastaan eikä kuuntele teidän sanojanne, lähtekää pois siitä talosta tai kaupungista ja puhdistakaa tomu jaloistanne.
[Joh. 14:15] Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni.
- Anonyymi
En ottaisi kauhean vakavasti henkilöä jolla on animehahmo profiilikuvana.
- Anonyymi
Tästä linkistä voi lukea muutamalla lauseella asian siten, että sen voi myös ymmärtää:
http://www.Jeesus-on-Herra.com/- Anonyymi
Jos on lukenut Raamatun ja todennut sen ihmistekoiseksi saduksi, niin mikään linkki maailmassa ei sitä voi enää korjata.
- Anonyymi
Joo on ikävää että ketjuja poistetaan ennen kuin ehtii edes lukea niiden sadat viestit.
Kuitenkin ei saisi olla niin katkera kristityille joiden joukossa on valeveljiä ja hyväksikäyttäjiä että kieltää Ilmestyskirjojen arvon.
Tästä varoitetaan nimenomaa Bhagavadgitassa.
On tärkeää hyväksyä ja arvostaa ilmoitusta. Kyllähän niiden laaduissa on eroja. Gnostilaiset jaotteli totuuden tasot niissä:
1. Platina = antiikin Filosofia ja nykytiede
2. Timantti = Intian uskonnot ja inkarnaatiot
3. Kulta = Juutalainen VT yms.
4. Hopea = Islam
5. Pronssi = kristinusko
6. Rauta = Avesta ja zarathustra
7. Savi = 12 suurta jokilaaksoa esim. Egypti
Olen itse muokannut kyllä tuota gnostilaisten esitystä ehkä liikaakin tässä.
Egyptin Faraon totuuden taso oli vertaansa vailla eräiden dokumenttien valossa. Mutta he retusoivat historiastaan pois sen mikä oli epämiellyttävää. Miten liittyy Hermeetikot ja Gnostilaiset Egyptiin. Entä Eeva? Olen itse hyvin pettynyt että asetin Jokilaaksot jotka loivat kaiken ja kulttuurinsa kukoisti vasta viimeiseksi.
Voi olla jaottelussa parantamisen varaa? Ryhtykää toimeen perustellen.......
Anteeksi jos hieman yksitotisesti aina tuputan omia käsityksiäni. Ne ovat vähän heikkoja usein.
Hare Krishna!"Ilmestyskirjojen arvon"?
Minusta ne vaikuttavat vain kristittyjen ja hindujen kostofantasioita niille, jotka eivät uskoneet heidän laillaan.- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
"Ilmestyskirjojen arvon"?
Minusta ne vaikuttavat vain kristittyjen ja hindujen kostofantasioita niille, jotka eivät uskoneet heidän laillaan.Niin, voitte olla oikeassa. Mun mielestä ne on sekavia ja vaikeita ymmärtää.
Tarvitaan Gurun opetusta niihin. Ja hänen näkemyksiään.
Joko puoltavia, objektiivisia tai kriittisiä. Mutta Bhagavadgita sanoo Älkää aliarvioiko tai heittäkö pois. Välillä voi olla hyvä tietää mitä jopa viholliset suunnittelevat. Kunpa vain olisi asiaan kantaa ottamaan pystyviä guruja.
Hindufoorumilla onkin Pureksijan lisäksi muitakin selväjärkisiä ja tietämättömyyden tuhonneita guru ehdokkaita? Älkää riidelkö, vaan opettakaa lisää tai antakaa arvokkaita näkökulmia.
Hare Krishna! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, voitte olla oikeassa. Mun mielestä ne on sekavia ja vaikeita ymmärtää.
Joko puoltavia, objektiivisia tai kriittisiä. Mutta Bhagavadgita sanoo Älkää aliarvioiko tai heittäkö pois. Välillä voi olla hyvä tietää mitä jopa viholliset suunnittelevat. Kunpa vain olisi asiaan kantaa ottamaan pystyviä guruja.
Hindufoorumilla onkin Pureksijan lisäksi muitakin selväjärkisiä ja tietämättömyyden tuhonneita guru ehdokkaita? Älkää riidelkö, vaan opettakaa lisää tai antakaa arvokkaita näkökulmia.
Hare Krishna!>Hindufoorumilla onkin Pureksijan lisäksi muitakin selväjärkisiä ja tietämättömyyden tuhonneita guru ehdokkaita?>
Hänen viestejään ei kannata edes lukea, hän on tarkoituksella provosoiva. Hän kostaa hinduille nuoruudessaan kokemaansa nöyryytystä. Hindut eivät ole syyllisiä hänen nolaavaan tilanteeseensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>Hindufoorumilla onkin Pureksijan lisäksi muitakin selväjärkisiä ja tietämättömyyden tuhonneita guru ehdokkaita?>
Hänen viestejään ei kannata edes lukea, hän on tarkoituksella provosoiva. Hän kostaa hinduille nuoruudessaan kokemaansa nöyryytystä. Hindut eivät ole syyllisiä hänen nolaavaan tilanteeseensa.Koska hän ei ole ollut koulussa, hän kostaa koulutuksen saaneille. Muutamat vuodet alemmilla luokilla eivät riitä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, voitte olla oikeassa. Mun mielestä ne on sekavia ja vaikeita ymmärtää.
Hare Krishna!Minä en luota guruihin.
Lie to me kuvaa heitä mielestäni hyvin sanomalla kuinka nämä yrittävät uskotella ihmisille, että heiltä puuttuu jotain, jonka vain he voivat antaa.
"Viholliset suunnittelevat"
Keitä tarkoitat näillä vihollisilla? Tietysti tiedustelupalvelu on tärkeää sodankäynnissä, mutta en ymmärrä miksi henkisellä polulla ketään pitäisi pitää vihollisena.- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Minä en luota guruihin.
Lie to me kuvaa heitä mielestäni hyvin sanomalla kuinka nämä yrittävät uskotella ihmisille, että heiltä puuttuu jotain, jonka vain he voivat antaa.
"Viholliset suunnittelevat"
Keitä tarkoitat näillä vihollisilla? Tietysti tiedustelupalvelu on tärkeää sodankäynnissä, mutta en ymmärrä miksi henkisellä polulla ketään pitäisi pitää vihollisena.Sunna tai Koraani sanoo. Paras ystäväsi tässä ajassa tulee olemaan pahin vihollisesi Judgement Dayna tai ylösnousemuksessa.
Jeesus toi miekkaa samassa huoneessa olevien päälle. Joka rakastaa jotakuta toista ENEMMÄN KUIN JUMALAA TAI JEESUSTA joutuu vihan valtaan.
Myös Muhammed (saas) vaati itselleen saman kunnian. Häntä tulee rakastaa enemmän kuin koko ihmiskuntaa. Ja enemmän kuin sukulaisiaan. Tai ei pääse täyteyteen uskossa.
Hindulaisuudessa kutsutaan demoniseksi jokaista joka ei kykene vastaanottamaan Caitanya Mahabrabhua kunnioittaen häntä inkarnaationa suurena. Jne.
Kyllä itse olen melko tietämätön ja esittämäni mielikuvat ovat hatarat. Jeesushan sanoi opetuslapsistaan. Annan teille uuden käskyn. Rakastakaa toisianne! Siitä teidät tunnetaan opetuslapsiksi että teillä on keskinäinen rakkaus.
Sori, että ylipäätään kirjoitan mutta tuntui liian lyhyeltä vastata vain.
Vihollisuudet ovat joskus käsinkosketeltavan ilmeisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunna tai Koraani sanoo. Paras ystäväsi tässä ajassa tulee olemaan pahin vihollisesi Judgement Dayna tai ylösnousemuksessa.
Jeesus toi miekkaa samassa huoneessa olevien päälle. Joka rakastaa jotakuta toista ENEMMÄN KUIN JUMALAA TAI JEESUSTA joutuu vihan valtaan.
Myös Muhammed (saas) vaati itselleen saman kunnian. Häntä tulee rakastaa enemmän kuin koko ihmiskuntaa. Ja enemmän kuin sukulaisiaan. Tai ei pääse täyteyteen uskossa.
Hindulaisuudessa kutsutaan demoniseksi jokaista joka ei kykene vastaanottamaan Caitanya Mahabrabhua kunnioittaen häntä inkarnaationa suurena. Jne.
Kyllä itse olen melko tietämätön ja esittämäni mielikuvat ovat hatarat. Jeesushan sanoi opetuslapsistaan. Annan teille uuden käskyn. Rakastakaa toisianne! Siitä teidät tunnetaan opetuslapsiksi että teillä on keskinäinen rakkaus.
Vihollisuudet ovat joskus käsinkosketeltavan ilmeisiä.Niinpä. Monissako uskonnoissa kyetään rakastamaan toisia! Niitäkin jotka ei kuulu omaan uskonyhteisöön Ja juurikin niitä! Kertoo mielestäni kaiken ns uskonyhteisöistä🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Sunna tai Koraani sanoo. Paras ystäväsi tässä ajassa tulee olemaan pahin vihollisesi Judgement Dayna tai ylösnousemuksessa.
Vihollisuudet ovat joskus käsinkosketeltavan ilmeisiä.Älä turhaan pyydä anteeksi.
Tuollaisia kehotuksia toki on "pyhissä kirjoituksissa", mutta Rene Girardin sanoin kutsun sitä väkivaltaiseksi pyhäksi, joka on vain verhottu uskonnolliseen kieleen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Monissako uskonnoissa kyetään rakastamaan toisia! Niitäkin jotka ei kuulu omaan uskonyhteisöön Ja juurikin niitä! Kertoo mielestäni kaiken ns uskonyhteisöistä🤷♀️
Jos meissä asuisi aito Rakkaus,maailmassa ei olisi yhtäkään uskonsotaa. Maailma olisi taivaallinen paratiisi. Mutta me emme osaa rakastaa,ja se näkyy.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos meissä asuisi aito Rakkaus,maailmassa ei olisi yhtäkään uskonsotaa. Maailma olisi taivaallinen paratiisi. Mutta me emme osaa rakastaa,ja se näkyy.🤷♀️
Uskonnot on oikeassaolemista .Egoa. Rakkaus ei tunne noita termejä.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihollisuudet ovat joskus käsinkosketeltavan ilmeisiä.Jeesus sanoi ellei henkilö vihaa omia vanhempiaan, niin ei voi olla hänen opetuslapsi.
Jeesus myös sanoi ettei ole tullut tuomaan rauhaa vain miekan, ja että aikoo pistää veli veljeään vastaan.
Ei voi olla hindu ja kristitty samaan aikaan, ei palvella maaimaan ja Jumalaa samaan aikaa, on tehtä ero kenelle kuuluu.
- Anonyymi
Mitä jos sitten jättäisit kaiken maallisen ja alkaisit asteetikoksi/mitä jos ryhtyisit munkiksi? Miksi palvelet maailmaa jos sinulla on valta valita yksin palvella Jumalaa? Rukoilla aamusta iltaan jne. Mikä sinua estää?🤷♀️
En pyydä teitä muuttamaan vakaumustanne, mutta ei eri traditioiden välillä tarvitse silti olla vihaa, vai mitä?
[Joh. 14:15] Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni.- Anonyymi
"Ei voi olla hindu ja kristitty samaan aikaan,"
Se on typerää puhetta; yksikään aito hindu ei ole koskaan halunnut olla kristitty, ja päinvastoin. Puhumattakaan siitä, että olisi molempia samanaikaisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on typerää puhetta; yksikään aito hindu ei ole koskaan halunnut olla kristitty, ja päinvastoin. Puhumattakaan siitä, että olisi molempia samanaikaisesti.^^Hindulaisuudessa kutsutaan demoniseksi jokaista joka ei kykene vastaanottamaan Caitanya Mahabrabhua kunnioittaen häntä inkarnaationa suurena. Jne. ^^
Olen ollut hindu jo vuosikymmeniä, enkä ole koskaan kuullut mitään sellaista, en Suomessa enkä missään muussa maassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos sitten jättäisit kaiken maallisen ja alkaisit asteetikoksi/mitä jos ryhtyisit munkiksi? Miksi palvelet maailmaa jos sinulla on valta valita yksin palvella Jumalaa? Rukoilla aamusta iltaan jne. Mikä sinua estää?🤷♀️
Samaa Jumalaa ne hindut ja kristityt palvelee. Jumalia kun on vain yksi absoluutti mistä kaikki muut minun sinun ja muiden mielikuvitus Jumalat on lähtöisin. Tappetette täällä ja halveksutte omaa Jumalaanne/ koira joka syö omaa häntäänsä.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
^^Hindulaisuudessa kutsutaan demoniseksi jokaista joka ei kykene vastaanottamaan Caitanya Mahabrabhua kunnioittaen häntä inkarnaationa suurena. Jne. ^^
Olen ollut hindu jo vuosikymmeniä, enkä ole koskaan kuullut mitään sellaista, en Suomessa enkä missään muussa maassa."Ei voi olla hindu ja kristitty samaan aikaan,"
Kukaan ei edes halua sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei edes halua sitä."Hindufoorumilla onkin Pureksijan lisäksi muitakin selväjärkisiä"
Vuoden paras vitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa Jumalaa ne hindut ja kristityt palvelee. Jumalia kun on vain yksi absoluutti mistä kaikki muut minun sinun ja muiden mielikuvitus Jumalat on lähtöisin. Tappetette täällä ja halveksutte omaa Jumalaanne/ koira joka syö omaa häntäänsä.🤷♀️
/Tappetette täällä ja halveksutte omaa Jumalaanne/ koira joka syö omaa häntäänsä/
Pitäisikö sinun sitten siirtyä paikkaan, jossa kaikki ovat sinun kaltaisiasi, eli fiksuja? Maa on täynnä ihmisiä, eivätkä kaikki ole kaikille miellyttäviä, etkä voi kasvattaa ihmisiä erilaisiksi valittamalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei edes halua sitä.Ei tarvikkaan olla. Voi silti yrittää kunnioittaa toinen toisensa vakaumusta ja antaa toisen olla omassa totuudessaan oikeassa. Rauhassa ja rakkaudessa. Miksi sen pitäisi olla jotenkin itseltä pois? Kyllä tähän maailmaan mielipiteitä mahtuu ja jos ei niin tehdään tilaa. Ei olla niin itsekeskeisiä ja pikkusieluisia etteitö meillä olisi varaa muiden mielipiteille/uskonnoille/vakaumuksille. Oikeassa olevan kun ei tarvii muiden oikeassa olemista lytätä.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvikkaan olla. Voi silti yrittää kunnioittaa toinen toisensa vakaumusta ja antaa toisen olla omassa totuudessaan oikeassa. Rauhassa ja rakkaudessa. Miksi sen pitäisi olla jotenkin itseltä pois? Kyllä tähän maailmaan mielipiteitä mahtuu ja jos ei niin tehdään tilaa. Ei olla niin itsekeskeisiä ja pikkusieluisia etteitö meillä olisi varaa muiden mielipiteille/uskonnoille/vakaumuksille. Oikeassa olevan kun ei tarvii muiden oikeassa olemista lytätä.🤷♀️
Et voi kasvattaa ihmisiä erilaisiksi valittamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän yritäkkään. Vaan saada ymmärtämään että olemme aivan samanlaisia. Samasta yhdestä absoluuttisesta lähteestä. Sisaria ja veljiä kaikki täällä,uskonnoista ym mielipide eroista huolimatta. Miksi me tappelemme,emmekä osaa rakastaa? 🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Monien on vaikea kuvitella jumalaa, joka ei taistele vääräuskoisuutta vastaan. Kristityt odottavat Jeesusta, muslimit Mahdia ja hindut Kalkia. Mutta mitä jos väkivalta ei olekaan ratkaisu - edes silloin kun miekkaa pitelee jumala?
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Monien on vaikea kuvitella jumalaa, joka ei taistele vääräuskoisuutta vastaan. Kristityt odottavat Jeesusta, muslimit Mahdia ja hindut Kalkia. Mutta mitä jos väkivalta ei olekaan ratkaisu - edes silloin kun miekkaa pitelee jumala?
Yksikään aito hindu ei odota Kalkia. Näytä sen kohta, missä niin sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä sen kohta, missä niin sanotaan.. Mitä järkeä on odottaa jotain, joka tapahtuu vasta alle puolen miljoonan vuoden kuluttua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/hindut Kalkia/
Missä sellaista on sanottu? Ei ainakaan hinduteksteissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/hindut Kalkia/
Missä sellaista on sanottu? Ei ainakaan hinduteksteissä.Kaikki väärinkäsitykset syntyvät, kun ihmiset sanovat asioita, joita ei ole koskaan sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki väärinkäsitykset syntyvät, kun ihmiset sanovat asioita, joita ei ole koskaan sanottu.
^^Hindulaisuudessa kutsutaan demoniseksi jokaista joka ei kykene vastaanottamaan Caitanya Mahabrabhua ^^
Sellaista ei ole sanottu missään. - Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Se joka on toisen mielestä oikeaa on toisen mielestä väärää? Tuo koko ajatus on itsessään vääräuskoisuutta jos joku. Kaikki missä ei asu Rakkaus on rakkaudettomuutta/ns sormella osoittelevaa vääräuskoisuutta.🤷♀️
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
En pyydä teitä muuttamaan vakaumustanne, mutta ei eri traditioiden välillä tarvitse silti olla vihaa, vai mitä?
[Joh. 14:15] Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni."[Joh. 14:15] Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni."
Eikö rakkauden vastakohta ole viha? - Anonyymi
Sitä paitsi ne ei edes ole jeesuksen sanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi ne ei edes ole jeesuksen sanoja.
Jeesuksen sanat on jätetty pois Raamatusta, ne ovat Tuomaan evankeliumissa ja muissa pois jätetyissä evankeliumeissa.
Tuomaan evankeliumi on lähellä ”idän saatanallisia oppeja”
Myös vuorisaarna on sepitetty, sitä ei ole edes koskaan ollut.
Jeesuksen sanat raamatussa eivät suinkaan ole Jeesuksen sanoja, riittää kun tutustuu Mäkipellon kirjaan.
Ne on lisätty paljon myöhemmin, jotta ne sopisivat kristillisen hallituksen manipulointiin.
Jeesuksen sanat ovat aivan toisenlaisia, ne löytyvät kirjoista, jotka on jätetty pois Raamatusta. Apokryfikirjat.
Kaikki Raamatun sitaatit, jotka laitatte tänne, ovat huijausta, ne lisättiin paljon myöhemmin ”Jeesuksen sanana”. Anonyymi kirjoitti:
"[Joh. 14:15] Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni."
Eikö rakkauden vastakohta ole viha?Ei, se on välinpitämättömyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen sanat on jätetty pois Raamatusta, ne ovat Tuomaan evankeliumissa ja muissa pois jätetyissä evankeliumeissa.
Jeesuksen sanat raamatussa eivät suinkaan ole Jeesuksen sanoja, riittää kun tutustuu Mäkipellon kirjaan.
Ne on lisätty paljon myöhemmin, jotta ne sopisivat kristillisen hallituksen manipulointiin.
Jeesuksen sanat ovat aivan toisenlaisia, ne löytyvät kirjoista, jotka on jätetty pois Raamatusta. Apokryfikirjat.
Kaikki Raamatun sitaatit, jotka laitatte tänne, ovat huijausta, ne lisättiin paljon myöhemmin ”Jeesuksen sanana”.>En pyydä teitä muuttamaan vakaumustanne, mutta ei eri traditioiden välillä tarvitse silti olla vihaa, vai mitä?>
Miksi sinä sitten kylväät vihaa hinduja vastaan? . Kyse ei ole mistään normaalista kyseenalaistamisesta, vaan tahallisesta agitaatiosta, yllyttämisestä. - Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Ei, se on välinpitämättömyys.
Rakkaus on aktiivista toimintaa niin kuin viha, välinpitämättömyys ei ole aktiivista toimintaa.
Anonyymi kirjoitti:
Se joka on toisen mielestä oikeaa on toisen mielestä väärää? Tuo koko ajatus on itsessään vääräuskoisuutta jos joku. Kaikki missä ei asu Rakkaus on rakkaudettomuutta/ns sormella osoittelevaa vääräuskoisuutta.🤷♀️
"Tuo koko ajatus on itsessään vääräuskoisuutta".
Miten niin?
- Hinduille maito on aamulla pyhää
- Buddhalaiset munkit eivät syö ennen puoltapäivää
- Viini on ehtoollisella kristityille pyhää
- Muslimit syövät yhdessä kuussa vain öisin
- 40 päivää on juutalainen paastoaika
Jokaiselle totta ja pyhää on se, minkä hän omakseen kokee.Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on aktiivista toimintaa niin kuin viha, välinpitämättömyys ei ole aktiivista toimintaa.
Aivan. Jos tunnet jotain esimerkiksi entistä rakastasi kohtaan, se muuttuu todennäköisimmin vihaksi. Vasta kun rakkaus on sammunut kokonaan, et jaksa enää välittää hänestä, etkä kuluttaa aikaa kaunan kantamiseen. Siksi rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Aivan. Jos tunnet jotain esimerkiksi entistä rakastasi kohtaan, se muuttuu todennäköisimmin vihaksi. Vasta kun rakkaus on sammunut kokonaan, et jaksa enää välittää hänestä, etkä kuluttaa aikaa kaunan kantamiseen. Siksi rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys.
Tarkistin asian ja myönnän olleeni väärässä. Onneksi olkoon, sait anonyymin käyttäjän mielipiteen muuttumaan suomi24 foorumilla.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Raamatun sitaatit, jotka laitatte tänne, ovat huijausta, ne lisättiin paljon myöhemmin ”Jeesuksen sanana”.Raamattu on kristityille yhtä tosi kuin Gita hinduille.
- Anonyymi
Mutta jatkakaa. Minä rakastan hinduja, kristittyjä,muslimeja ,juutalaisia. Ihania olette ihan jokainen. Rakkaita sisaria ja veljiäni tällä telluksella.🤷♀️
- Anonyymi
Minä myös.
- Anonyymi
Jälleen kerran huomaamme, kuinka Purekisjan provosointi toimii: hän valehtelee, sillä mitään sellaista, mitä hän täällä väittää, ei ole olemassakaan, alkaen maidosta ja Kalkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen kerran huomaamme, kuinka Purekisjan provosointi toimii: hän valehtelee, sillä mitään sellaista, mitä hän täällä väittää, ei ole olemassakaan, alkaen maidosta ja Kalkista.
Ensimmäinen sääntö on, että maitoa ei saa nauttia kylmänä. Se on hyvin yksinkertaista, sitä ei voi juoda kylmänä. Se ei saa olla alle ruumiinlämpösi, ruumiinlämpösi, se on alin lämpötila, joka voi imeytyä. Yleensä maidon pitäisi kuitenkin olla kuumaa. Kuuma. Mutta toinen sääntö on, että sitä ei saa keittää, jotta se kiehuisi. Ihannetapauksessa kannattaa käyttää höyrytettyä maitoa, mutta kaikki eivät voi keittää sitä, mutta se on parasta, parhaiten sulavaa ja täyteläisen makuista maitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen sääntö on, että maitoa ei saa nauttia kylmänä. Se on hyvin yksinkertaista, sitä ei voi juoda kylmänä. Se ei saa olla alle ruumiinlämpösi, ruumiinlämpösi, se on alin lämpötila, joka voi imeytyä. Yleensä maidon pitäisi kuitenkin olla kuumaa. Kuuma. Mutta toinen sääntö on, että sitä ei saa keittää, jotta se kiehuisi. Ihannetapauksessa kannattaa käyttää höyrytettyä maitoa, mutta kaikki eivät voi keittää sitä, mutta se on parasta, parhaiten sulavaa ja täyteläisen makuista maitoa.
Maitoa ei saa sekoittaa muiden ruokien kanssa. Tosiasia on se, että se on täysipainoinen, täydellinen ruoka-aine, ja jos esimerkiksi huuhtelet jotain ruokaa maidolla, SE HEIKENTÄÄ sekä huuhdeltavan ruoan että maidon ruoansulatusta. Maitoa tulisi juoda vähintään 30-40 minuuttia ennen ruoan syömistä, ja jos se on sen jälkeen, sitä tulisi juoda puolitoista tuntia. Ainoa poikkeus tähän sääntöön on se, että maitoon voi lisätä hunajaa ja gheetä tai kirkastettua voita, mutta hunajaa ja kirkastettua voita ei missään tapauksessa saa lisätä samassa suhteessa, sillä kun hunajaa ja kirkastettua voita sekoitetaan samassa suhteessa, ne alkavat muodostaa ainetta, joka on amageenia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maitoa ei saa sekoittaa muiden ruokien kanssa. Tosiasia on se, että se on täysipainoinen, täydellinen ruoka-aine, ja jos esimerkiksi huuhtelet jotain ruokaa maidolla, SE HEIKENTÄÄ sekä huuhdeltavan ruoan että maidon ruoansulatusta. Maitoa tulisi juoda vähintään 30-40 minuuttia ennen ruoan syömistä, ja jos se on sen jälkeen, sitä tulisi juoda puolitoista tuntia. Ainoa poikkeus tähän sääntöön on se, että maitoon voi lisätä hunajaa ja gheetä tai kirkastettua voita, mutta hunajaa ja kirkastettua voita ei missään tapauksessa saa lisätä samassa suhteessa, sillä kun hunajaa ja kirkastettua voita sekoitetaan samassa suhteessa, ne alkavat muodostaa ainetta, joka on amageenia.
esimerkiksi ennen nukkumaanmenoa. ...vaan ehto, että ei pitäisi kuluttaa enempää kuin noin 300 millilitraa maitoa yhdellä istumalla, se on maksimimäärä, jonka voi sulattaa, ei enempää. ENINTÄÄN Enintään 300 millilitraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes.
- Anonyymi
Maitotuotteet eivät sovellu kaikille, esimerkiksi kapha-tyyppisille ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maitotuotteet eivät sovellu kaikille, esimerkiksi kapha-tyyppisille ihmisille.
>En ottaisi kauhean vakavasti henkilöä jolla on animehahmo profiilikuvana.>
Hänen koko ”viisautensa” perustuu sarjakuviin ja lastenkirjoihin; hän mainitsee toisinaan satuhahmojen nimiä. Hänellä ei ole minkäänlaista koulutusta, vain muutaman vuoden peruskoulun, jota ei voi edes pitää sivistyksen alkuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen koko ”viisautensa” perustuu sarjakuviin ja lastenkirjoihin; hän mainitsee toisinaan satuhahmojen nimiä. Hänellä ei ole minkäänlaista koulutusta, vain muutaman vuoden peruskoulun, jota ei voi edes pitää sivistyksen alkuna.En väheksy vähän koulutettuja ihmisiä, mutta jos kyseessä on terroristinen käyttäytyminen, kuten Pureksijan tapauksessa, niin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väheksy vähän koulutettuja ihmisiä, mutta jos kyseessä on terroristinen käyttäytyminen, kuten Pureksijan tapauksessa, niin kyllä.
Terroristi se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen koko ”viisautensa” perustuu sarjakuviin ja lastenkirjoihin; hän mainitsee toisinaan satuhahmojen nimiä. Hänellä ei ole minkäänlaista koulutusta, vain muutaman vuoden peruskoulun, jota ei voi edes pitää sivistyksen alkuna.Miksi sillä on mies animehahmo kuvana jos se vihaa miehiä
- Anonyymi
Mutta minun kanssa sinulla piti olla ne treffit. T exadventisti
- Anonyymi
Koko ajan yrittänyt saada treffeille to naisen mikä rakastaa kaikkien uskontoja mutta ei reagoi
- Anonyymi
Jätetään Pureksija tänne pitämään yksin monologia.
Hindut, poistukaa tästä keskustelufoorumista, jättäkää Pureksija yksin kristittyjen kanssa. Mitä mieltä olette?
Tai dialogia kristittyjen kanssa.
Se kuitenkin jatkaa hindujen vainoamistasen pitäisi pysyä täällä niiden kanssa, jotka käyttäytyvät samalla tavalla, eli kristittyjen kanssa.
Onhan hinduilla WhatsApp, Zoom ja Instagram, vaikka ne ovatkin olleet tauolla, mitä mieltä?
Maidon antaminen voimistaa käärmeen myrkkyä.
Koko hindufoorumi voitaisiin sulkea, koska Pureksija jne. ovat pilanneet sen, mutta meillä on muita vaihtoehtoja, kuten sosiaalinen media. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hindut, poistukaa tästä keskustelufoorumista, jättäkää Pureksija yksin kristittyjen kanssa. Mitä mieltä olette?
Tai dialogia kristittyjen kanssa.
Se kuitenkin jatkaa hindujen vainoamistasen pitäisi pysyä täällä niiden kanssa, jotka käyttäytyvät samalla tavalla, eli kristittyjen kanssa.
Onhan hinduilla WhatsApp, Zoom ja Instagram, vaikka ne ovatkin olleet tauolla, mitä mieltä?
Maidon antaminen voimistaa käärmeen myrkkyä.
Koko hindufoorumi voitaisiin sulkea, koska Pureksija jne. ovat pilanneet sen, mutta meillä on muita vaihtoehtoja, kuten sosiaalinen media.Koko hindufoorumi voitaisiin sulkea, koska Pureksija jne. ovat pilanneet sen, mutta meillä on muita vaihtoehtoja, kuten sosiaalinen media.
Siellä kaikki ei-toivotut elementit voidaan estää. - Anonyymi
Todellisessa elämässä tällaiset asiat eivät ole Pureksijalle mahdollisia, mutta hindufoorumi on ihanteellinen paikka löytää niitä uhreja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisessa elämässä tällaiset asiat eivät ole Pureksijalle mahdollisia, mutta hindufoorumi on ihanteellinen paikka löytää niitä uhreja
Tämä on historiallinen esimerkki siitä, kuinka täysin kouluttamaton kiusaaja voi saada korkeasti koulutetut ihmiset poistumaan keskustelufoorumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on historiallinen esimerkki siitä, kuinka täysin kouluttamaton kiusaaja voi saada korkeasti koulutetut ihmiset poistumaan keskustelufoorumista.
Me hindut voimme jatkaa kuten ennenkin edellä mainituilla tavoilla, tai joskus jopa ryhmäpuheluilla jne., koska asumme liian kaukana toisistamme Suomessa. Joskus voimme kuitenkin järjestää tapaamisen, kuten aiemmin, kerran-kaksi kuukaudessa.
686 4371
- Anonyymi
Luulitko sinä että sinun kanssa haluaisin en varmasti.
Anonyymi kirjoitti:
Luulitko sinä että sinun kanssa haluaisin en varmasti.
Sanoin, etten halua kumppania.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Sanoin, etten halua kumppania.
Mene lesboilemaan mulle on ihan sama vaikka et halua
Anonyymi kirjoitti:
Mene lesboilemaan mulle on ihan sama vaikka et halua
Kiitos kun todistit, ettei sinulla ole mitään aiheeseen liittyvää sanottavaa.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Kiitos kun todistit, ettei sinulla ole mitään aiheeseen liittyvää sanottavaa.
Vaikuttaa siltä, että vain adventisti, Pureksija ja kristityt jäävät tänne riitelemään keskenään, muut lähtevät.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että vain adventisti, Pureksija ja kristityt jäävät tänne riitelemään keskenään, muut lähtevät.
Jos palsta ei kestä yhtä keskustelijaa, vika ei taida olla keskustelijassa.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Jos palsta ei kestä yhtä keskustelijaa, vika ei taida olla keskustelijassa.
Taas sinussa ei ole mukamas mitään vikaa. Ärsyttää minua joka päivän ja saat nautintoa siitä
- Anonyymi
Kukaan ei edes halua sitä.
Uskonnonvapauslaki 2003 sallii kuulumisen useaan eri seurakuntaan tai useaan eri uskontoon.
Myös Vatikaanin II konsiili jo 1960- luvulla suositteli tutustumaan kaikkiin uskontoihin.
Kristityillä on 7-15 eri seurakuntaa joista kuudes eli Filadelphia on SUVAITSEVAINEN ja sen voittajan palkinto on Kristuksen yms. UUSI NIMI.
Nyt on poliittisesti suosittua olla kiihkonationalisti kyllä. Se liittyy Mahdin tulemukseen. Hän laittaa Iron collarin jokaisen Intian kuninkaan niskaan ja yksi tuollainen Iron collar on hakaristi. Koska he ei ota Mahdia eikä Kalkia vastaan. Vaan haluu olla nationalistit.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853952
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.513268Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1583008Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,602931SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.762453Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52276Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251974Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621951Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1611912- 911311