Teboil boikotit

Anonyymi-ap

Edelleen näkyy autoja, etenkin ammattiautoilijoita jotka tankkailevat noissa Putinin asemissa. Lehtiedon mukaan Teboil on vaatimassa korvauksia yrittäjiltä jotka ovat luopuneet Teboilista, härskiä toimintaa.

20

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla sopimusasiakkaita. Sopimusten muuttaminen kesken kauden voi käydä kalliiksi.

      • Anonyymi

        Ei ole pakko ostaa, mutta kun jotkut haluaa tukea Venäjän sotimista.


    • Anonyymi

      Munkkivuoren Teboil loppui, josko nyt tajuavat ostaa Nesteeltä, St1 ltä tai ABCltä. Kotimaisia eikä tueta Venäjän sotaa.

    • Anonyymi

      .....Edelleen näkyy autoja, etenkin ammattiautoilijoita jotka tankkailevat noissa Putinin asemissa...

      Boikottiin myös nuo ammattiautoilijat.

      • Anonyymi

        Aloittaja lienee vähän tyhmä. Suomessa on pidettävä kiinni sopimuksista. Jos ei pidetä, tulee varautua korvauksiin.
        Tuo Teboilin poikotti ei taida Putinia juurikaan hetkauttaa. Suomalaisia yrittäjiä ja työntekijöitä kylläkin kohtelee rajusti.
        Miksi ihmeessä Suomeen halutaan työttömiä kaikin keinoin. Eihän Ukrainan sota ole oikein millään tavalla, mutta Suomi näyttää kärsivän taloudellisesti aivan kohtuuttomasti kaikista boikoteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja lienee vähän tyhmä. Suomessa on pidettävä kiinni sopimuksista. Jos ei pidetä, tulee varautua korvauksiin.
        Tuo Teboilin poikotti ei taida Putinia juurikaan hetkauttaa. Suomalaisia yrittäjiä ja työntekijöitä kylläkin kohtelee rajusti.
        Miksi ihmeessä Suomeen halutaan työttömiä kaikin keinoin. Eihän Ukrainan sota ole oikein millään tavalla, mutta Suomi näyttää kärsivän taloudellisesti aivan kohtuuttomasti kaikista boikoteista.

        .....Miksi ihmeessä Suomeen halutaan työttömiä kaikin keinoin. ..

        Työt siirtyy muualle, väite työttömistä on hölynpölyä.

        Lounaat paistetaan muualla samoin kahvit keitetään.

        Säiliöautot vie lastin muualle.

        Nollasummapeliä koko homma.

        Noloa kun Suomi ämpyilee vastaan Venäjän boikotoinnissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja lienee vähän tyhmä. Suomessa on pidettävä kiinni sopimuksista. Jos ei pidetä, tulee varautua korvauksiin.
        Tuo Teboilin poikotti ei taida Putinia juurikaan hetkauttaa. Suomalaisia yrittäjiä ja työntekijöitä kylläkin kohtelee rajusti.
        Miksi ihmeessä Suomeen halutaan työttömiä kaikin keinoin. Eihän Ukrainan sota ole oikein millään tavalla, mutta Suomi näyttää kärsivän taloudellisesti aivan kohtuuttomasti kaikista boikoteista.

        ....Tuo Teboilin poikotti ei taida Putinia juurikaan hetkauttaa. ...

        Höpöhöpö. Kun kaikissa euroopan maissa tapahtuu samaa, niin heilauttaa.

        Sitäpaitsi pitää suosia kotimaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja lienee vähän tyhmä. Suomessa on pidettävä kiinni sopimuksista. Jos ei pidetä, tulee varautua korvauksiin.
        Tuo Teboilin poikotti ei taida Putinia juurikaan hetkauttaa. Suomalaisia yrittäjiä ja työntekijöitä kylläkin kohtelee rajusti.
        Miksi ihmeessä Suomeen halutaan työttömiä kaikin keinoin. Eihän Ukrainan sota ole oikein millään tavalla, mutta Suomi näyttää kärsivän taloudellisesti aivan kohtuuttomasti kaikista boikoteista.

        ....Aloittaja lienee vähän tyhmä. Suomessa on pidettävä kiinni sopimuksista. ..

        Ei ole tyhmä ei.

        Teboil ei toimita polttoaineita.

        Laskutus ei toimi johtuen Teboilista.

        Boikotti vie asiakkaat.

        Onko selvempää syytä sopimuksen purkamiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....Aloittaja lienee vähän tyhmä. Suomessa on pidettävä kiinni sopimuksista. ..

        Ei ole tyhmä ei.

        Teboil ei toimita polttoaineita.

        Laskutus ei toimi johtuen Teboilista.

        Boikotti vie asiakkaat.

        Onko selvempää syytä sopimuksen purkamiselle?

        Sopimuksen sisältö vaikuttaa noihin mahdollisiin korvauksiin. Niistä ei paljon tietoa ole. Polttoaineet ja kahvit toki voidaana ostaa muualta, mutta kun hintakilpailu paikkakunnalla vähenee niin hinnat nousee.
        Ellei asemia saa myytyä vaikkapa SEO:lle, katoavat myös työpaikat. Valitettavasti. Neste, tai St1 eivät todellakaan palkkaa ainoatakaan työntekijää vaikka myynti lisääntyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopimuksen sisältö vaikuttaa noihin mahdollisiin korvauksiin. Niistä ei paljon tietoa ole. Polttoaineet ja kahvit toki voidaana ostaa muualta, mutta kun hintakilpailu paikkakunnalla vähenee niin hinnat nousee.
        Ellei asemia saa myytyä vaikkapa SEO:lle, katoavat myös työpaikat. Valitettavasti. Neste, tai St1 eivät todellakaan palkkaa ainoatakaan työntekijää vaikka myynti lisääntyisi.

        Sopimuksissa mainitaan yleensä missä oikeudessa riitatilanteet ratkaistaan.Olisikohan mahdollista Teboilin sopimuksien kohdalla ettei ole määrätty kotimaista tuomioistuinta. En tiedä. En lähtisi kyllä mihinkään Pietariin käräjöimään.


    • Anonyymi

      Teboilin yrittäjät ja työntekijät olisivat olleet pelastettavissa suunnitellun kaupan johdosta. Kiitos Suomen p***ahousupäättäjien toisin kävi. On se pelottava tyyppi tuo trumppi. Kuinka monta yrittäjää ja työntekijää taas kortistoon väsäämään työhakemuksia?

      • Anonyymi

        Venäläinen Lukoil omistaa Teboilin. Lukoil päättää ihan itse, kenelle myy ja kenelle ei.


    • Anonyymi

      Yrittäjinä on sellaisia, jotka omistavat itse sen kiinteistön, sekä sellaisia jotka työskentelevät kiinteistössä, jonka Teboil omistaa.

      Jos yrittäjä omistaa itse kiinteistön, niin on jonkinlainen mahdollisuus vaihtaa toisen huoltamoketjun lipun alle.

    • Anonyymi00015

      Teboil on suomalainen osakeyhtiö, ja se on perustettu alunperin Suomen valtioon. Teboil osakeyhtiön osakkeita ovat eri tahot aikoinaan ostaneet, ja enemmistö omistaajuus on osakekauppojen myötä tätä nykyään ilmeisesti Lukoililla. Teboil on viime vuodet ostanut jakeluun tarkoitetun polttoaineensa suomalaiselta Neste yhtiöltä. Teboilin 2024 vuoden liiketoimintatulos on ollut kymmeniä miljoonia euroja tappiollinen PRH Kaupparekisteriin toimitetun tilinpäätöstietojen mukaan. Tappiollisesta tuloksesta ei voida jakaa osinkoa Lukoilille.

      Yhdysvallat on ilmoittanut Lukoilia ja sen ulkomaan omistuksia koskevan
      boikotin alkavan 2026 keväällä.

      • Anonyymi00016

        Suomalaiset pankit siis ottivat ns. varaslähdön Teboilin nujertamiseksi 6 kk ennen boikotin alkamista. Mikä mahtoi olla heidän motiivinsa? Jos joku esittää motiiviksi rahan virtaamisen Venäjän sotaministeriön kassaan, niin onko siitä todisteita sen enempää kuin muidenkaan Suomessa toimivien yritysten Venäjältä ostaman raaka-aineen suhteen. Harjavallassa nimittäin on venäläisomisteinen nikkelijalostamo jonka raaka-aine tuodaan Venäjältä. Eikö raha virtaa silloin Venäjälle.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Suomalaiset pankit siis ottivat ns. varaslähdön Teboilin nujertamiseksi 6 kk ennen boikotin alkamista. Mikä mahtoi olla heidän motiivinsa? Jos joku esittää motiiviksi rahan virtaamisen Venäjän sotaministeriön kassaan, niin onko siitä todisteita sen enempää kuin muidenkaan Suomessa toimivien yritysten Venäjältä ostaman raaka-aineen suhteen. Harjavallassa nimittäin on venäläisomisteinen nikkelijalostamo jonka raaka-aine tuodaan Venäjältä. Eikö raha virtaa silloin Venäjälle.

        "En halua edes ajatella sodan jatkamista" - Moskovasta myönnetään, että talouden tilanne on tukala | Verkkouutiset https://share.google/jwkGVCBfmbv62uxAL

        Teboilin loppuminen on tarpeellinen rikka rokassa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Suomalaiset pankit siis ottivat ns. varaslähdön Teboilin nujertamiseksi 6 kk ennen boikotin alkamista. Mikä mahtoi olla heidän motiivinsa? Jos joku esittää motiiviksi rahan virtaamisen Venäjän sotaministeriön kassaan, niin onko siitä todisteita sen enempää kuin muidenkaan Suomessa toimivien yritysten Venäjältä ostaman raaka-aineen suhteen. Harjavallassa nimittäin on venäläisomisteinen nikkelijalostamo jonka raaka-aine tuodaan Venäjältä. Eikö raha virtaa silloin Venäjälle.

        .....Suomalaiset pankit siis ottivat ns. varaslähdön Teboilin nujertamiseksi 6 kk ennen boikotin alkamista. ...

        Viisas teko pankeilta.

        Muualla Euroopassa on vastaavat pankkien toimet mm. pysäyttäneet venäläisiä öljynjalostamoja.

        Pakotteet alkavat purra.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        .....Suomalaiset pankit siis ottivat ns. varaslähdön Teboilin nujertamiseksi 6 kk ennen boikotin alkamista. ...

        Viisas teko pankeilta.

        Muualla Euroopassa on vastaavat pankkien toimet mm. pysäyttäneet venäläisiä öljynjalostamoja.

        Pakotteet alkavat purra.

        Tuo on totta! Pakotteet todella purevat suomalaisiin yrittäjiin, jotka ovat palvelleet asiakkaitaan Teboil-lipun alla. Moni heistä joutuu luopumaan elämäntyöstään, huoltamon ja polttoainejakelun ylläpitämisestä, ja moni heidän työntekijöistään joutuvat nyt työttömiksi.

        1990-luvun puoliväissä oli samanlainen ilmiö. Pankki tai pankit yhteistuumin ajoivat nurin tuhansia ellei kymmeniä tuhansia suomalaisia yrityksiä, joilla ei ollut omistajuussidonnaisuuksia itänaapuriin. Ne olivat suomalaisia perheyrityksiä. Ne työllistivät kymmeniätuhansia työntekijöitä. Nuo kymmenet tuhannet joutuivat työttömiksi.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Suomalaiset pankit siis ottivat ns. varaslähdön Teboilin nujertamiseksi 6 kk ennen boikotin alkamista. Mikä mahtoi olla heidän motiivinsa? Jos joku esittää motiiviksi rahan virtaamisen Venäjän sotaministeriön kassaan, niin onko siitä todisteita sen enempää kuin muidenkaan Suomessa toimivien yritysten Venäjältä ostaman raaka-aineen suhteen. Harjavallassa nimittäin on venäläisomisteinen nikkelijalostamo jonka raaka-aine tuodaan Venäjältä. Eikö raha virtaa silloin Venäjälle.

        Jotenkin tuntuu että poliitikoillamme on joku agenda Suomen talouden tuhoamiseen, niin älytöntä toimintaa on viime vuosina nähty.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe