https://www.suomenuutiset.fi/sdp-aanesti-kansalaisuuden-ehtojen-tiukennuksia-vastaan-vigelius-sdpn-linja-on-etta-kelan-etuuksilla-turvattu-toimeentulo-olisi-kansalaisuutta-haettaessa-tarpeeksi/
Demarien mielestä Kelan etuuksilla turvattu toimeentulo olisi Suomen kansalaisuutta haettaessa tarpeeksi ulkomaalaistaustaisille henkilöille. Tämä on demarien linja.
SDP äänesti kansalaisuuden ehtojen tiukennuksia vastaan eduskunnassa.
12
134
Vastaukset
- Anonyymi
- Tuo Tarkoittaa -että ;
- SDP ja LaitaVasemmisto ja Vihreät ja VasemmistoKEPU - VAATIVAT ;
- että -MEIDÄN- Suomalaisten Olisi -MAKSETTAVA- ENEMMÄN -Mamuille - !
Siis- Suomalaisia- PUOLUSTAA -Vain- PerusSuomalaiset ja Kokoomus KD+Rkp. - Anonyymi
Joku Vigelius on niin tyhmä kaveri että älkää hyvät ihmiset usko sen juttuja!
Persuilla on kurja tapa näitä vähemmällä järjellä varustettuja äänestää.
Joku Junnila valehtelu että opiskelee oikein yliopistossa. Totuus oli "avoin"yliopisto, mutta ei päässyt siellä yhdestäkään tentistä läpi.
Ja niinpä Persu äänestää EU:hun lukion käyneen sivarin. Tämä osaa juuri ja juuri erottaa missä on vessa Brysselissä!
Tätä tasoa sitten kuvaa Vigeliuksen vikinä.- Anonyymi
Kiitos, että kansanedustaja Joakim Vigelius (ps) paljasti eduskunnan äänestystulokset demarien osalta tässä asiassa..
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, että kansanedustaja Joakim Vigelius (ps) paljasti eduskunnan äänestystulokset demarien osalta tässä asiassa..
Mitäs paljastettavaa noissa on? Julkista tietoahan se on. Pitää olla aika hölmö että Pilliä (vai oliko se Pulla, ei noita erota toisistaan) kiittää julkisen tiedon julkistamisesta.
Ja aika vaikea ymmärtää, miksi noita ehtoja edes pitäisi kiristää, kun ovat ihan järjettömällä ja kaikkia haittaavalla tasolla jo nyt.- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Mitäs paljastettavaa noissa on? Julkista tietoahan se on. Pitää olla aika hölmö että Pilliä (vai oliko se Pulla, ei noita erota toisistaan) kiittää julkisen tiedon julkistamisesta.
Ja aika vaikea ymmärtää, miksi noita ehtoja edes pitäisi kiristää, kun ovat ihan järjettömällä ja kaikkia haittaavalla tasolla jo nyt."Ja aika vaikea ymmärtää, miksi noita ehtoja edes pitäisi kiristää, kun ovat ihan järjettömällä ja kaikkia haittaavalla tasolla jo nyt. "
Mikä ehto on sellainen mikä jotenkin estäisi osaajia tulemasta töihin ? Ei mikään ellei osaajalla tarkoiteta sitten jotain ihan muuta kuin mitä tolkun ihminen luulisi sen tarkoittavan.
Ja muutahan vihervassarit tarkoittaa, kaikki ovat tervetulleita vaikkapa Kelan kanta-asiakkaaksi on vihervassareiden sanoma. Lopullinen tuho tulee kun SDP pääsee purkamaan kaikki rajoitukset ja vieläpä tekemään lisää löysennyksiä maahanmuuttoon vaikka ainoa järkevä teko olisi estää kaikki maahan pääsy ellei ansiot vähintään 4000/ kk. Minkään alan huippuosaaja ei vähempää tienaa. - Anonyymi
Vihreiden messias herra ylioppilas on sentään maailmanpankin varakuvernööri ja professori!
- Anonyymi
Demareiden muslimiveljeskunta äänestää tietenkin islamisaation puolesta…
- Anonyymi
Toivotaan ettei silakoituneiden vihervassareiden rakentama taikaseinä enää koskaan toimisi.
- Anonyymi
SDP on syönyt Suomen perikatoon.
- Anonyymi
Pääasia on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan
ettei sitä enää kyetä pysäyttämään… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan
ettei sitä enää kyetä pysäyttämään…On ihmisoikeus että luku, kirjoitus ja kielitaidottomille kehitsmaamuslimille myönnetään SUOMEN kansalaisuus!
- Anonyymi
Demarit ovatkin muukakaisten edustajia, eivät kantasuomzlaisten.
Miksi äänestätte niitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161