SDP äänesti kansalaisuuden ehtojen tiukennuksia vastaan eduskunnassa.

Anonyymi-ap

12

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Tuo Tarkoittaa -että ;

- SDP ja LaitaVasemmisto ja Vihreät ja VasemmistoKEPU - VAATIVAT ;

- että -MEIDÄN- Suomalaisten Olisi -MAKSETTAVA- ENEMMÄN -Mamuille - !

Siis- Suomalaisia- PUOLUSTAA -Vain- PerusSuomalaiset ja Kokoomus KD+Rkp.

• Anonyymi

Joku Vigelius on niin tyhmä kaveri että älkää hyvät ihmiset usko sen juttuja!

Persuilla on kurja tapa näitä vähemmällä järjellä varustettuja äänestää.

Joku Junnila valehtelu että opiskelee oikein yliopistossa. Totuus oli "avoin"yliopisto, mutta ei päässyt siellä yhdestäkään tentistä läpi.

Ja niinpä Persu äänestää EU:hun lukion käyneen sivarin. Tämä osaa juuri ja juuri erottaa missä on vessa Brysselissä!

Tätä tasoa sitten kuvaa Vigeliuksen vikinä.

• Anonyymi

Kiitos, että kansanedustaja Joakim Vigelius (ps) paljasti eduskunnan äänestystulokset demarien osalta tässä asiassa..

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, että kansanedustaja Joakim Vigelius (ps) paljasti eduskunnan äänestystulokset demarien osalta tässä asiassa..

Mitäs paljastettavaa noissa on? Julkista tietoahan se on. Pitää olla aika hölmö että Pilliä (vai oliko se Pulla, ei noita erota toisistaan) kiittää julkisen tiedon julkistamisesta.

Ja aika vaikea ymmärtää, miksi noita ehtoja edes pitäisi kiristää, kun ovat ihan järjettömällä ja kaikkia haittaavalla tasolla jo nyt.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Mitäs paljastettavaa noissa on? Julkista tietoahan se on. Pitää olla aika hölmö että Pilliä (vai oliko se Pulla, ei noita erota toisistaan) kiittää julkisen tiedon julkistamisesta.

Ja aika vaikea ymmärtää, miksi noita ehtoja edes pitäisi kiristää, kun ovat ihan järjettömällä ja kaikkia haittaavalla tasolla jo nyt.

"Ja aika vaikea ymmärtää, miksi noita ehtoja edes pitäisi kiristää, kun ovat ihan järjettömällä ja kaikkia haittaavalla tasolla jo nyt. "

Mikä ehto on sellainen mikä jotenkin estäisi osaajia tulemasta töihin ? Ei mikään ellei osaajalla tarkoiteta sitten jotain ihan muuta kuin mitä tolkun ihminen luulisi sen tarkoittavan.

Ja muutahan vihervassarit tarkoittaa, kaikki ovat tervetulleita vaikkapa Kelan kanta-asiakkaaksi on vihervassareiden sanoma. Lopullinen tuho tulee kun SDP pääsee purkamaan kaikki rajoitukset ja vieläpä tekemään lisää löysennyksiä maahanmuuttoon vaikka ainoa järkevä teko olisi estää kaikki maahan pääsy ellei ansiot vähintään 4000/ kk. Minkään alan huippuosaaja ei vähempää tienaa.

• Anonyymi

Vihreiden messias herra ylioppilas on sentään maailmanpankin varakuvernööri ja professori!

• Anonyymi

Demareiden muslimiveljeskunta äänestää tietenkin islamisaation puolesta…

• Anonyymi

Toivotaan ettei silakoituneiden vihervassareiden rakentama taikaseinä enää koskaan toimisi.

• Anonyymi

SDP on syönyt Suomen perikatoon.

• Anonyymi

Pääasia on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan
        ettei sitä enää kyetä pysäyttämään…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan
        ettei sitä enää kyetä pysäyttämään…

On ihmisoikeus että luku, kirjoitus ja kielitaidottomille kehitsmaamuslimille myönnetään SUOMEN kansalaisuus!

• Anonyymi

Demarit ovatkin muukakaisten edustajia, eivät kantasuomzlaisten.

Miksi äänestätte niitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe