Minä matkustan vain Flixbussilla. Olen pahoillani että aikaisemmin mainostin VL:n rykimäräähköjä. Olin silloin päissäni, mutta pyydän sitä anteeksi
T. Reino Lastusista
Flixbus on ylistetty liikennöitsijä
14
172
Vastaukset
- Anonyymi
Kappas vain, kiva Reino kun kirjoitat täällä.
Minä olen samaa mieltä, vain Flixbus on riittävän korkeatasoinen saamaan minun matkaeurot. VL on syvältä.
T. Joni Kangasalan mäyrävuoresta - Anonyymi
Minä en voisi ikinä enää astua Valkeakosken liikenteen kaupunkibussiin, kun on olemassa myös flixbus korkeatasoisine business-autoineen. Eläkeläisenä arvosta mukavuutta, turvallisuutta ja lämminhenkisyyttä
Erja-mummu - Anonyymi
Likspussi on tyhjentänyt miun rahapussin (perintönä saadun). Mitä teen nyt. Mietojen taloon vai?
H.L. - Anonyymi
Likspussukka kuljettaa tyhjiä penkkejä 3-tien pimeydessä. Kansa kulkee Pupulla!
- Anonyymi
Pupu kuulostaa homolta. Liekö johtuva "johtajista"
- Anonyymi
Flixbus on ylistetty liikennöitsijä, ja vie luotettavasti perille;
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a459e594-ffe3-4003-bffe-af926313cf01- Anonyymi
Likspussukalla ei ole varaa ostaa polttoainetta Suomesta. Siksi ajetaan tankki tyhjänä kun ei neuvostoliittolaista polttoainetta ole täällä saatavilla. Paitsi ehkä Niskaselta voisi saada ...
- Anonyymi
VL arvostaa työntekijää. https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009226613.html
- Anonyymi
En hyväksy Likspussukkaa!
- Anonyymi
Hei ja WÄLEWÖ YLISTYS OIKEAMIELISELLE LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Arvostan REINO, että sinulla RIITTÄÄ selkärankaa!! Kaikki eiwät kehtaisi oyytöö anteeksi kännipäissään tehtyjä SEKOILUJA ja rykimisuään korjailla!! Minä EN ikinä kadu mitään, sillä minäpä EN tee mitään ikinä WÄÄRIN!! Olean aina oikeassa elökeköisneitokainen kellohelmassa woi kunpa moni muu woisi ottaa oppia OIKEA LAISESTA ELOSTA!! Mutta onko tämä FLIKSIBUSSY joku FLAKSIBUSSI?!?! Woi hyvänen sika millaisia MIESKUSKEJA siellä oikein painaa kaasua?!?!? Waadin wälitöntä selwitystä ennen kuin waraan seuraawan matkani!! Yst. terv. Käpylän Kaarina tukisukat jalkaan pitkille matkoille ja syystuulet liimaa leninkiä!
- Anonyymi
turvallisin mielin flixillä, kun viime kerrallakin kuski oli nukahtaa rattiin ja meinas kaiteet kolista.
- Anonyymi
Tottakai kuski meinaa nukahtaa kun pysäkeiltä ja asemilta ei nouse ketään kyytiin ja autossa on hiljaista kun tyhjät penkit ei puhu eikä pukahda.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kuski meinaa nukahtaa kun pysäkeiltä ja asemilta ei nouse ketään kyytiin ja autossa on hiljaista kun tyhjät penkit ei puhu eikä pukahda.
Mun käy sääliksi FlixBusia. Kuka kuittaa FlixBus Estonia Ou:n tappiot? Kuljettajat? Onkohan kuskeilla pian Anttilan kuskien kohtalo?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun käy sääliksi FlixBusia. Kuka kuittaa FlixBus Estonia Ou:n tappiot? Kuljettajat? Onkohan kuskeilla pian Anttilan kuskien kohtalo?
Tänään Kampissa näkemäni perusteella tuskin tappioita tulee. Helsingistä lähtevistä ja tulevista vuoroista ainakin minun näkemissäni oli aika täyttä. Tummien lasien vuoksi vaikea sanoa tarkkoja määriä, mutta hyvin turisti liikkuu. Erityisen täysiä olivat Turun ja Keski-Suomen suunnan vuorot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492478Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on602228- 492035
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2101738Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681650- 201610
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok891437Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s151419Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121370Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191354