Flixbus on ylistetty liikennöitsijä

Anonyymi-ap

Minä matkustan vain Flixbussilla. Olen pahoillani että aikaisemmin mainostin VL:n rykimäräähköjä. Olin silloin päissäni, mutta pyydän sitä anteeksi

T. Reino Lastusista

14

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kappas vain, kiva Reino kun kirjoitat täällä.
      Minä olen samaa mieltä, vain Flixbus on riittävän korkeatasoinen saamaan minun matkaeurot. VL on syvältä.

T. Joni Kangasalan mäyrävuoresta

• Anonyymi

Minä en voisi ikinä enää astua Valkeakosken liikenteen kaupunkibussiin, kun on olemassa myös flixbus korkeatasoisine business-autoineen. Eläkeläisenä arvosta mukavuutta, turvallisuutta ja lämminhenkisyyttä

Erja-mummu

• Anonyymi

Likspussi on tyhjentänyt miun rahapussin (perintönä saadun). Mitä teen nyt. Mietojen taloon vai?

H.L.

• Anonyymi

Likspussukka kuljettaa tyhjiä penkkejä 3-tien pimeydessä. Kansa kulkee Pupulla!

• Anonyymi

Pupu kuulostaa homolta. Liekö johtuva "johtajista"

• Anonyymi
      • Anonyymi

Likspussukalla ei ole varaa ostaa polttoainetta Suomesta. Siksi ajetaan tankki tyhjänä kun ei neuvostoliittolaista polttoainetta ole täällä saatavilla. Paitsi ehkä Niskaselta voisi saada ...

• Anonyymi
      • Anonyymi

En hyväksy Likspussukkaa!

• Anonyymi

Hei ja WÄLEWÖ YLISTYS OIKEAMIELISELLE LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Arvostan REINO, että sinulla RIITTÄÄ selkärankaa!! Kaikki eiwät kehtaisi oyytöö anteeksi kännipäissään tehtyjä SEKOILUJA ja rykimisuään korjailla!! Minä EN ikinä kadu mitään, sillä minäpä EN tee mitään ikinä WÄÄRIN!! Olean aina oikeassa elökeköisneitokainen kellohelmassa woi kunpa moni muu woisi ottaa oppia OIKEA LAISESTA ELOSTA!! Mutta onko tämä FLIKSIBUSSY joku FLAKSIBUSSI?!?! Woi hyvänen sika millaisia MIESKUSKEJA siellä oikein painaa kaasua?!?!? Waadin wälitöntä selwitystä ennen kuin waraan seuraawan matkani!! Yst. terv. Käpylän Kaarina tukisukat jalkaan pitkille matkoille ja syystuulet liimaa leninkiä!

• Anonyymi

turvallisin mielin flixillä, kun viime kerrallakin kuski oli nukahtaa rattiin ja meinas kaiteet kolista.

• Anonyymi

Tottakai kuski meinaa nukahtaa kun pysäkeiltä ja asemilta ei nouse ketään kyytiin ja autossa on hiljaista kun tyhjät penkit ei puhu eikä pukahda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai kuski meinaa nukahtaa kun pysäkeiltä ja asemilta ei nouse ketään kyytiin ja autossa on hiljaista kun tyhjät penkit ei puhu eikä pukahda.

Mun käy sääliksi FlixBusia. Kuka kuittaa FlixBus Estonia Ou:n tappiot? Kuljettajat? Onkohan kuskeilla pian Anttilan kuskien kohtalo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun käy sääliksi FlixBusia. Kuka kuittaa FlixBus Estonia Ou:n tappiot? Kuljettajat? Onkohan kuskeilla pian Anttilan kuskien kohtalo?

Tänään Kampissa näkemäni perusteella tuskin tappioita tulee. Helsingistä lähtevistä ja tulevista vuoroista ainakin minun näkemissäni oli aika täyttä. Tummien lasien vuoksi vaikea sanoa tarkkoja määriä, mutta hyvin turisti liikkuu. Erityisen täysiä olivat Turun ja Keski-Suomen suunnan vuorot.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4806
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      175
      4319
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      134
      3977
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3922
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3711
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3528
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      99
      3074
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2905
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2736
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      17
      2514
    Aihe