Teen kaikkeni että teismi katoaisi. Kirjoitan tälle foorumille ja äänestän ateisteja.
Mitä muuta voisin tehdä?
Taistelen teismiä vastaan
30
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se pohjamutien kristillisyys pikkuhiljaa hiipuu. Maailma on muuttunut paljon lapsuudestani 1960- luvulta, puhumattakaan isovanhempieni 1800-luvun elämästä.
Maailma muuttuu, mutta todella hitaasti. Odottavan aika on pitkää. Ihmisen elämä on hiton pitkä, kun odottaa parempia aikoja. Minäkin koen olevani jo yli 100-vuotias, vaikka olen alle 70-v. - Anonyymi
itse olen huomannut että paras ase teismiä vastaan on välinpitämättömyys. Heti kun alat väittelemään uskonnosta teistin kanssa niin se viestii että koko juttu on keskustelun arvoinen.
- Anonyymi
Rukoilin juuri Jumalalta, että hän käyttäisi Pyhää Henkeä anustappinaan, jonka oikealla puolella jököttäisi Jeesus. Amen.
- Anonyymi
eroa kirkosta
- Anonyymi
Ateistisuudessa pitää alkaa sakottamaan!
- Anonyymi
Jos tarkoituksesi oli kirjoittaa ateistisuudesta pitää alkaa sakottamaan, niin valtava enemmistö suomalaisista (ateistit) ovat eri mieltä.
Jos todella tarkoitit, että ateistisuudessa pitää alkaa sakottamaan, en ymmärrä lausettasi. - Anonyymi
Teistisuudesta pitää ruveta pakottamaan!
Metallejakin pakotetaan oikeaan muotoon.
- Anonyymi
Hieno aloitus, kun epäilet, kuten Einstein sanoi - totuus ei ole kummassakaan ääripäässä, vaan se on kaaren puolivälissä, eikä kahden pisteen lyhyin välimatka olekaan jana, vaan se on kaari.
- Anonyymi
Voit olla olematta kuin minä - skeptinen - ilmestyskirjan mukaan, että uskovaiset todella upotetaan Peto-jumalansa kanssa tuliseen pätsiin. Minun uskoni ei vain riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla olematta kuin minä - skeptinen - ilmestyskirjan mukaan, että uskovaiset todella upotetaan Peto-jumalansa kanssa tuliseen pätsiin. Minun uskoni ei vain riitä.
Jos ehdotuksena olisi ollut fyysinen väkivalta, ampuminen, tai kuristaminen tai vaikkapa myrkky - uskoni olisi riittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ehdotuksena olisi ollut fyysinen väkivalta, ampuminen, tai kuristaminen tai vaikkapa myrkky - uskoni olisi riittänyt.
Ei, minusta vain ei ole siihen, 2,4 miljardia uskovaista palvoo Jeesusta tosi Jumalana kirottuna uhrina itsesä puolesta, ettei heidän tarvitse vastata omista pahoista teoistaan.
Vaikka omaankin tietysti yliluonnolliset kyvyt, niin tehtävä on absoluuttisen mahdoton!
Hamaskin selvisi 1200 murhaamisesta puukoin muutaman moottoripyöräläisen toimesta, ennen kuin edes Israelin armeija heräsi, mutta 2,4 miljardia - ei mitään toivoa!
- Anonyymi
Aloittaja on selvästi teisti. Ateisti ei kyselisi noin tyhmiä.
- Anonyymi
Ateisti tulee pettymään viimeistään kuoleman jälkeen.
- Anonyymi
No, teisti tulee pettymään myös ja aika rankasti.
- Anonyymi
Asiat on järkevää laittaa oikeaan mittakaavaan ja kontekstiin. Teismi on jonkun jumalan fanittamista harrastukseksi asti.
Se että toivot teismin katoamista on kuin toivoisin ihmisiä lopettamaan fanittamasta Justin Biberiä tai muita pop-tähtiä. Turhaa taistelua tuulimyllyjä vastaan.
"Mitä muuta voisin tehdä?"
Käyttäydy palstalla asiallisesti, argumentoi väitteesi hyvin ja ole valmis keskustelemaan ystävällisesti ihmisten kanssa, jotka ovat eri mieltä kanssasi. - Anonyymi
Ilmestys kertoo kolmesta saastaisesta hengestä, jotka tekee ihmeitä kootakseen joukkoja Jumalan suuren päivän sotaan.
Ne ovat Ateismi, naturalismi ja teismi kaikessa sovussa keskenään.
Ranskan vallankumouksen TRICOLORI lippu kuvastaa tuon työn alkua. Sininen, punainen ja valkoinen.
Tricolori lippu johtaa yhdistymiseen ja laajenemiseen valtakunnan. Sen sijaan tähtilippu hajottaa kansan ja valtakunnan aina kahteen osaan.
Teismi ja ateismi Ne yhteen soppii
Huomenna laitetaan pussauskoppiin- Anonyymi
Kolme saastaista sammakkohenkeä ovat Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Israelin Jahve on eri Jumala kuin tuo kolmiyhteinen hirviö. Jahve on yksi ainoa persoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme saastaista sammakkohenkeä ovat Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Israelin Jahve on eri Jumala kuin tuo kolmiyhteinen hirviö. Jahve on yksi ainoa persoona.
Mieti tarkemmin SYMBOLIIKKAA.
SAMMAKKO on vanhastaan Ranskan symboli.
Pyhän Kolminaisuuden symboli on VALKOINEN KYYHKYNEN.
Ei kun nyt vain suutelemaan sammakkoa, ehkä se muuttuu prinssiksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilpeää. Se Jahve on juutalaisuuden perusta. Lue wikisivu Jahve - se kolminaisuus liity uhrilahjaan jonka Jahve saa.
Eikä se kolminaisuus ole mikään Jumala, kun Jeesuksesta tehdään opettamanaan taivasten valtakunnan isänä sanakoukerolla uhrilahja Jahvelle helvettiin kiroukseksi kirottuna, jota uskovaiset seuraavat Kristus nimellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilpeää. Se Jahve on juutalaisuuden perusta. Lue wikisivu Jahve - se kolminaisuus liity uhrilahjaan jonka Jahve saa.
Eikä se kolminaisuus ole mikään Jumala, kun Jeesuksesta tehdään opettamanaan taivasten valtakunnan isänä sanakoukerolla uhrilahja Jahvelle helvettiin kiroukseksi kirottuna, jota uskovaiset seuraavat Kristus nimellä.Jahve on tarinan Saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahve on tarinan Saatana.
Jahve on pahempi kuin saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti tarkemmin SYMBOLIIKKAA.
SAMMAKKO on vanhastaan Ranskan symboli.
Pyhän Kolminaisuuden symboli on VALKOINEN KYYHKYNEN.
Ei kun nyt vain suutelemaan sammakkoa, ehkä se muuttuu prinssiksi!Prinssi on ollut sammakko evoluutiossa. TimeLapse
opiskelua vain. On ollut meriarkki myös. Evoluutio
on totta. Ennen prinssiksi muuttumista on paljon tapahtunut. Eli myös kärpäsenä on eletty joskus.
Ihmiseksi muuttuminen on ollut pitkä prosessi.
- Anonyymi
Opiskele uskontojen historiaa. Minkä tahansa vastustaminen vaatii vastustajan tuntemista. Kirjoita viisi sanaa pidempiä lauseita jos käytät sivistyssanoja ota selvää mitä ne tarkoittavat. Tekoäly auttaa faktojen haussa.
Varma Tieto- AnonyymiUUSI
"Kirjoita viisi sanaa pidempiä lauseita jos käytät sivistyssanoja ota selvää mitä ne tarkoittavat. "
Käytä välimerkkejä, tollo. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kirjoita viisi sanaa pidempiä lauseita jos käytät sivistyssanoja ota selvää mitä ne tarkoittavat. "
Käytä välimerkkejä, tollo.Viestien loppuun laitan välimerkkejä sieltä voi ottaa jos jostain puuttuu.
...... ,,,,,, ?????? !!!!!!
Varma Tieto
- AnonyymiUUSI
Mene Turun Moskeijaan ja pyllistä Mekkaaan päin ja huuda siellä oleville palestiinalaisille: "Jumalaa ei ole !"
Sen jälkeen - ennenkuin puukot heiluvat - juokse 5 km päähän Moskeijasta niin kovaa kuin jaksat.
🏃.............................................5 km................................☪️
5 km matkalla piereksi ateistisia pieruja harhauttaaksesi takaa-ajajat.- AnonyymiUUSI
Heh, heh !
- AnonyymiUUSI
Ei kannata ateistien piereskellä.
Leviää pierun hajun lisäksi tieto SOS.mediassa että
ateistit ovat siivottomia piereskelijöitä.
- AnonyymiUUSI
eiei ei ole jumalaa ja en ole
kovin seuranainen
tyyppi olen siksi mieluummin
yksin oikeassa eli suoranainen
sanainen olomuoto
kuin jonkun vajakkilauman
kanssa olisin väärässä
Olenkin teettänyt haarniskan
koska saarnaan julkisesti
ateismia myös jatkossa
" Jumala on perseestä "
Haarniskasta niin
Siinä on koristeellinen harja
kevyt, jotta pystyn liikkumaan
ja juoksemaan nopeasti
myos ratsastus onnistuu ja
kevyen suojan ansiosta pystyn
kantamaan muskettia, mutta myös
käyttämään miekkaa lähitaisteluissa.
Todella kaunista ja
kevyt ja liikkuva verrattuna keskiajan
ritarien haarniskoihin.
ja koristeellinen, etenkin meidån
ateisti upseerien haarniskat.
Minulla on kaiverruksia ja
kultauksia ja hihnoja.
Pitää olla edustava siis
Minun haarniskassa kun
saarnaan jumalattomuutta
Sota jumalaa vastaan on
kallista, mutta pitää mennä
oman sydämen mukaan
siis Minun minun minun
Ei muiden
- - AnonyymiUUSI
Kävele torin laidalla ja kanna kylttiä:
"Jumalaa ei ole".
Laula marssiessasi Kansainvälistä, Internationalia, ja julista kovaäänisellä ateistisen kommunismin riemuvoittoa 📢
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492538Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on682262- 522228
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2131769- 221718
Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681660Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok911461Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221450Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121400Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191394