Entinen keittiötyöläinen ei saa leipoa vanhuksille pullaa.
Henkilö on leiponut vanhainkodissa vapaaehtoisesti ja ilman palkkaa.
Tämähän ei ammattiliitolle käy: pitää olla palkattu henkilö leipomassa. Että saadaan mahdollisimman paljon haittavaikutusta budjettiin.
Sellaista huolenpitoa sosialisteilta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/52221fa4-0a16-4ac9-a687-598222606379
Ay-liike hurjana: vapaaehtoinen leipominen kielletty
19
221
Vastaukset
- Anonyymi
Taasen näitä KoulupudokasPersuja jotka eivät osaa edes lukea!!!
Kannatta nyt edes opetella tavaamaan tosin ei sekään auta luetun ymmärtämistä vakavissa mt-tapauksissa!!!- Anonyymi
`
- SYYLLISET - on Jo Löytyneet ;
- SDP:n ja LaitaVasemmiston ja Vihreät ja VasemmistoKEPU puolueet - !
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
`
- SYYLLISET - on Jo Löytyneet ;
- SDP:n ja LaitaVasemmiston ja Vihreät ja VasemmistoKEPU puolueet - !
.Löysitkö taka-ulitsan kiljutynnyrin vierestä?
- Anonyymi
Pirhako on ainoa hyvinvointialue, joka ei ole AY-liikkeiden vallassa?!!!
Mikä AY-liike tuossa oli vanhusten puolella?!!!
!!!
!!!
!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysitkö taka-ulitsan kiljutynnyrin vierestä?
Sielläkö se sinun tynnyrisi on? Kannattaakohan sitä täällä mainostaa? Täällä on muitakin demuja kuin vaan sinä…
- Anonyymi
Et siis lukenut juttua?
Kummanko oikeasti luulisit tulevan halvemmaksi ko puulaakille, jos maksaisi tarvikkeet ja joku tekee ne ilmaiseksi vai tehdaspullat?
Koitahan ajatella nyt kovasti.
Oleksä ikinä saanut maistaa edes kotipullaa? On meinaan melkonen ero tehdaspulliin.
Matemaattinen osaamisesi viittaa vihervassareihin. Oletettavasti tuolla suunnalla hääräävä hyväpalkkainen tanttadiktaattori on kepulainen ja rahat suunnataan tyyliin omaan pullapajaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis lukenut juttua?
Kummanko oikeasti luulisit tulevan halvemmaksi ko puulaakille, jos maksaisi tarvikkeet ja joku tekee ne ilmaiseksi vai tehdaspullat?
Koitahan ajatella nyt kovasti.
Oleksä ikinä saanut maistaa edes kotipullaa? On meinaan melkonen ero tehdaspulliin.
Matemaattinen osaamisesi viittaa vihervassareihin. Oletettavasti tuolla suunnalla hääräävä hyväpalkkainen tanttadiktaattori on kepulainen ja rahat suunnataan tyyliin omaan pullapajaan.Vehnäpulla on epäterveellistä. Tuoksuu ihanalle, siinä kaikki.
Suomi rajoittaa ja verottaa kaikkea. SIksi yhteiskuntamme ei enää toimi.
- Anonyymi
AY liike on mafia. Vie osan rajoistasi ja teeskentelee olevansa samalla puolella. Ei ole kimpassa yritysten omistajien kanssa.
Välistä vetäjiä joka paikassa?. Mainosmiehet syö ja juo pöydässämme.
Turhake elättäjä. Asunnonvölitus myös vetää välistä!- Anonyymi
Kaikkein pahinta kun naapurikin vetää välistä kun pyytää siltä kiljua ja vielä kehtaa tulla sitten juomaan sitä itsekkin kotiini!!!
- Anonyymi
Aattelepa jos olisit vastuussa kaikesta tarjottavastakin niin antaisitko ulkopuolisen tuoda mitään syötäviä laitokseen? Kaikki pitää olla valvottua ja vastuutahojen löydyttävä. Kaikkea voi sattua vaikka tuokin tekijä olisi luotettu.
- Anonyymi
Kannattaa nyt opetella lukemaan uutiset!!!
Leipoja oli keittiöalan vankka ammattilainen, työskennellyt alalla 55 vuotta suurkeittiöistä pitopalveluun ja tietenkin hygieniapassi kuten asiaan kuuluukin, lisäksi käyttänyt keittion omia raaka-aineita!!!
Kokkina tiedän että on Pirhalta täyttä sontaa puhua jostain elintarvikelainsäädännöstä sillä tunnen sen varsin hyvin!!!
Tälläkin hetkellä monessa suomen sotealueiden päiväkeskusten ammattikeittiössä käyvät ajoittain monet asiakkaat tekemässä/harjoittelemassa ruoanlaittoa/leipomista lapsista vanhuksiin sekä vammaiset jne,,,
Monen monta kertaa itsekkin tehnyt kunnan laitoskeittiössä ruokaa vanhuten kanssa silloin kun aika on sallinut!!! - Anonyymi
Mutta hommahan vain helpottuisi, koska syyllinen tiedetään jo etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa nyt opetella lukemaan uutiset!!!
Leipoja oli keittiöalan vankka ammattilainen, työskennellyt alalla 55 vuotta suurkeittiöistä pitopalveluun ja tietenkin hygieniapassi kuten asiaan kuuluukin, lisäksi käyttänyt keittion omia raaka-aineita!!!
Kokkina tiedän että on Pirhalta täyttä sontaa puhua jostain elintarvikelainsäädännöstä sillä tunnen sen varsin hyvin!!!
Tälläkin hetkellä monessa suomen sotealueiden päiväkeskusten ammattikeittiössä käyvät ajoittain monet asiakkaat tekemässä/harjoittelemassa ruoanlaittoa/leipomista lapsista vanhuksiin sekä vammaiset jne,,,
Monen monta kertaa itsekkin tehnyt kunnan laitoskeittiössä ruokaa vanhuten kanssa silloin kun aika on sallinut!!!Kyllä, juuri noin.
Sitten pitää lopettaa myös ammattikouluista ravintolakokki -linjat kokonaan.
- Anonyymi
Jos ay- liitto ei vastusta vanhuksille tehtävää ilmaista vapaaehtoistyötä, se pystyisi jopa lakolla uhkaamaan hyvinvointipiiriä ja tarvittaessa lakko voisi levitä koko yhteiskuntaan ja satamatkin sulkeutua.
Poliittinen lakko on oikeutettu ja tässä tapauksessa olisi jopa ei-sosialistien tuki saatavissa.
Mutta jos ay-liike vastustaa heidän käskyvaltansa ulkopuolista vähäosaisille vanhuksille yhden vanhuksen tekemää vapaaehtoistyötä, silloin se on hiljaa.- Anonyymi
Tottakai ahtaajat lakkoon mukaan.
- Anonyymi
AY-mafia ei ole saanut suojelurahoja.
- Anonyymi
Eihän tuossa puhuttu mistään ay-mafiasta sanaakaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504