Ay-liike hurjana: vapaaehtoinen leipominen kielletty

Anonyymi-ap

Entinen keittiötyöläinen ei saa leipoa vanhuksille pullaa.
Henkilö on leiponut vanhainkodissa vapaaehtoisesti ja ilman palkkaa.

Tämähän ei ammattiliitolle käy: pitää olla palkattu henkilö leipomassa. Että saadaan mahdollisimman paljon haittavaikutusta budjettiin.

Sellaista huolenpitoa sosialisteilta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/52221fa4-0a16-4ac9-a687-598222606379

19

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taasen näitä KoulupudokasPersuja jotka eivät osaa edes lukea!!!
      Kannatta nyt edes opetella tavaamaan tosin ei sekään auta luetun ymmärtämistä vakavissa mt-tapauksissa!!!

      • Anonyymi

        `
        - SYYLLISET - on Jo Löytyneet ;

        - SDP:n ja LaitaVasemmiston ja Vihreät ja VasemmistoKEPU puolueet - !

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        `
        - SYYLLISET - on Jo Löytyneet ;

        - SDP:n ja LaitaVasemmiston ja Vihreät ja VasemmistoKEPU puolueet - !

        .

        Löysitkö taka-ulitsan kiljutynnyrin vierestä?


      • Anonyymi

        Pirhako on ainoa hyvinvointialue, joka ei ole AY-liikkeiden vallassa?!!!

        Mikä AY-liike tuossa oli vanhusten puolella?!!!

        !!!
        !!!
        !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysitkö taka-ulitsan kiljutynnyrin vierestä?

        Sielläkö se sinun tynnyrisi on? Kannattaakohan sitä täällä mainostaa? Täällä on muitakin demuja kuin vaan sinä…


      • Anonyymi

        Et siis lukenut juttua?
        Kummanko oikeasti luulisit tulevan halvemmaksi ko puulaakille, jos maksaisi tarvikkeet ja joku tekee ne ilmaiseksi vai tehdaspullat?
        Koitahan ajatella nyt kovasti.
        Oleksä ikinä saanut maistaa edes kotipullaa? On meinaan melkonen ero tehdaspulliin.
        Matemaattinen osaamisesi viittaa vihervassareihin. Oletettavasti tuolla suunnalla hääräävä hyväpalkkainen tanttadiktaattori on kepulainen ja rahat suunnataan tyyliin omaan pullapajaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis lukenut juttua?
        Kummanko oikeasti luulisit tulevan halvemmaksi ko puulaakille, jos maksaisi tarvikkeet ja joku tekee ne ilmaiseksi vai tehdaspullat?
        Koitahan ajatella nyt kovasti.
        Oleksä ikinä saanut maistaa edes kotipullaa? On meinaan melkonen ero tehdaspulliin.
        Matemaattinen osaamisesi viittaa vihervassareihin. Oletettavasti tuolla suunnalla hääräävä hyväpalkkainen tanttadiktaattori on kepulainen ja rahat suunnataan tyyliin omaan pullapajaan.

        Vehnäpulla on epäterveellistä. Tuoksuu ihanalle, siinä kaikki.


    • Suomi rajoittaa ja verottaa kaikkea. SIksi yhteiskuntamme ei enää toimi.

    • Anonyymi

      AY liike on mafia. Vie osan rajoistasi ja teeskentelee olevansa samalla puolella. Ei ole kimpassa yritysten omistajien kanssa.
      Välistä vetäjiä joka paikassa?. Mainosmiehet syö ja juo pöydässämme.
      Turhake elättäjä. Asunnonvölitus myös vetää välistä!

      • Anonyymi

        Kaikkein pahinta kun naapurikin vetää välistä kun pyytää siltä kiljua ja vielä kehtaa tulla sitten juomaan sitä itsekkin kotiini!!!


    • Anonyymi

      Aattelepa jos olisit vastuussa kaikesta tarjottavastakin niin antaisitko ulkopuolisen tuoda mitään syötäviä laitokseen? Kaikki pitää olla valvottua ja vastuutahojen löydyttävä. Kaikkea voi sattua vaikka tuokin tekijä olisi luotettu.

      • Anonyymi

        Kannattaa nyt opetella lukemaan uutiset!!!
        Leipoja oli keittiöalan vankka ammattilainen, työskennellyt alalla 55 vuotta suurkeittiöistä pitopalveluun ja tietenkin hygieniapassi kuten asiaan kuuluukin, lisäksi käyttänyt keittion omia raaka-aineita!!!

        Kokkina tiedän että on Pirhalta täyttä sontaa puhua jostain elintarvikelainsäädännöstä sillä tunnen sen varsin hyvin!!!
        Tälläkin hetkellä monessa suomen sotealueiden päiväkeskusten ammattikeittiössä käyvät ajoittain monet asiakkaat tekemässä/harjoittelemassa ruoanlaittoa/leipomista lapsista vanhuksiin sekä vammaiset jne,,,

        Monen monta kertaa itsekkin tehnyt kunnan laitoskeittiössä ruokaa vanhuten kanssa silloin kun aika on sallinut!!!


      • Anonyymi

        Mutta hommahan vain helpottuisi, koska syyllinen tiedetään jo etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa nyt opetella lukemaan uutiset!!!
        Leipoja oli keittiöalan vankka ammattilainen, työskennellyt alalla 55 vuotta suurkeittiöistä pitopalveluun ja tietenkin hygieniapassi kuten asiaan kuuluukin, lisäksi käyttänyt keittion omia raaka-aineita!!!

        Kokkina tiedän että on Pirhalta täyttä sontaa puhua jostain elintarvikelainsäädännöstä sillä tunnen sen varsin hyvin!!!
        Tälläkin hetkellä monessa suomen sotealueiden päiväkeskusten ammattikeittiössä käyvät ajoittain monet asiakkaat tekemässä/harjoittelemassa ruoanlaittoa/leipomista lapsista vanhuksiin sekä vammaiset jne,,,

        Monen monta kertaa itsekkin tehnyt kunnan laitoskeittiössä ruokaa vanhuten kanssa silloin kun aika on sallinut!!!

        Kyllä, juuri noin.
        Sitten pitää lopettaa myös ammattikouluista ravintolakokki -linjat kokonaan.


    • Anonyymi

      Jos ay- liitto ei vastusta vanhuksille tehtävää ilmaista vapaaehtoistyötä, se pystyisi jopa lakolla uhkaamaan hyvinvointipiiriä ja tarvittaessa lakko voisi levitä koko yhteiskuntaan ja satamatkin sulkeutua.
      Poliittinen lakko on oikeutettu ja tässä tapauksessa olisi jopa ei-sosialistien tuki saatavissa.

      Mutta jos ay-liike vastustaa heidän käskyvaltansa ulkopuolista vähäosaisille vanhuksille yhden vanhuksen tekemää vapaaehtoistyötä, silloin se on hiljaa.

      • Anonyymi

        Tottakai ahtaajat lakkoon mukaan.


    • Anonyymi

      AY-mafia ei ole saanut suojelurahoja.

    • Anonyymi

      Eihän tuossa puhuttu mistään ay-mafiasta sanaakaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe