Onko teitä, jotka haaveilevat salaisesta seuralaisesta silloin kun on tarve. Viestein tai puh. Ei tarvitsisi tavata edes, jos ei haluaisi. Näin säilyisi oma parisuhde ja saisi kuitenkin tyydystä omaan tarpeeseen. En tiedä onko tämä oikea paikka avautua, mutta haluaisin salaisen puh, viesti suhteen, joka ei sotkisi toistemme parisuhdetta. Olen siisti, raitis, savuton naimisissa oleva mies, joka kaipaa luotettavaa naista, joka kokee samoin.
Yli 50v naimisissa oleva nainen
11
760
Vastaukset
- Anonyymi
Netissähän se paras seura on. On muuten aloittajan avioliitto vahvalla pohjalla kun netistä etsii seuraa. Ihme jos terve ja hyvällä itsetunnolla oleva ihminen ei saa seuraa livessä. Eihän se ole kuin juttelemaan menoa oikean ajan ja paikan kohdatessa.
- Anonyymi
Näin helppoahan se on. Et muuten vastannut aloittajan kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin helppoahan se on. Et muuten vastannut aloittajan kysymykseen.
Miksi aloittaja ei hommaa juttuseuraa livessä. Ei tarvitse silloin pettyä jos mies onkin vähemmän kiva. Itse en ole mikään erikoinen tyyppi, mutta olen saanut naisilta ihan real elämässä lähestymisiä jotka on jääneet siihen etteivät he ole tehneet mitään kunnollista keskustelun avausta. Ei kyljessä nyhvääminen sata kertaa ole mikään avaus.
Ja arvatkaas mitä arvon naiset. Jos mies ottaa naisen kainaloon, niin siitä voi häkki heilahtaa ja tulla isot seuraukset. Nainen katsos istuu sellaisen vekottimen päällä jolla on valtaa. Ihmiset tekee yleensä itsestään aivan muuta kuin todellisuudessa ovat. Mielestäni vastasin aloitukseen ihan riittävän hyvin.
- Anonyymi
Onhan se kiijoittavaa vaihdella viestejäkin jos hyvin synkkaa . Voivain kuvitella Millaista olisi hyvä seksi .
Kuitenkaan ei nää toista ja näin säilyy luottamus.- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
En lähtisi varatun kanssa tuollaiseen.
- Anonyymi
Varatun kanssa tietenkin. Voi luottaa, ettei huutele ja tule ongelmia.
- Anonyymi
Onpas tämä nainen noussut väärällä jalalla ylös tänään. Positiivisempaa päivää sinulle kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3834364Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032705Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152249Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521920Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181858- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551105