https://www.suomenuutiset.fi/eu-maat-kiistelevat-turvapaikanhakijoiden-jakamisesta-useat-hallitukset-mieluummin-maksavat-kuin-ottavat-lisaa-tulijoita/
Tämä on ymmärrettävää, sillä eihän mikään maa ottaisi vapaaehtoisesti tulijoita maahansa sosiaaliturvalla eläjiksi.
EU-maat kiistelevät rajusti keskenään turvapaikanhakijoiden jakamisesta.
14
132
Vastaukset
- Anonyymi
Koko turvapaikka järjestelmä on täysin idioottimainen ajatus? Miksi Euroopan veronmaksajien vastuulla on että kun keharit tappelee kotimaassaan niin heillä olisi oikeus tulla elätiksi Euroopan maihin? Kertokaa suvakit miksi meillä on velvollisuus elättää näitä? Jos joku ulkopuolinen maa hyökkää toisen kimppuun niin voidaan auttaa, mutta ei ole mitään syytä ottaa ihmisiä maahan jotka eivät tänne sovellu? Suomi ehdottomasti Tanskan malliin: Ei yhtään turvapaikan hakijaa tänne. Somalian presidentti pyytää kansalaisiaan kotiin, ja meidän viranomaiset ottaa vaan tänne lisää? Mitä helvettiä? Päättääkö migrin byrokratia asiat vai hallituksen ministerit?
- Anonyymi
Erikoista kun Saksassa kehitysmaalaiset ovat Moktarin mukaan pelastus ja tuovat henkeä kohti bruttokansantuotteeseen liki tuplat verrattuna kantasaksalaisiin.
Voisiko olla ettei se " ihan " noin olekaan.- Anonyymi
Kyllähän vankilavuorokausi helposti maksaa tuplasti verrattuna tavalliseen kansalaisteen. Siitä syntyy työtä kun niitä vahtaa ja se nostaa BKT: tä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän vankilavuorokausi helposti maksaa tuplasti verrattuna tavalliseen kansalaisteen. Siitä syntyy työtä kun niitä vahtaa ja se nostaa BKT: tä
Niin, en tiedä miten noihin lukuihin lukuihin on päästy muuten kuin vääristelemällä ja jättämällä asioita kertomatta.
- Anonyymi
Pian on Nasima ministerinä, sitten otetaan kaikki meille Suomeen.
- Anonyymi
eikös se ollut rikkaus ja voimavara 🤣
- Anonyymi
Mutta kehitysmaamuslimit pelastavat Suomen talouden, kuten Saksankin…
- Anonyymi
"Mutta kehitysmaamuslimit pelastavat Suomen talouden, kuten Saksankin… "
Kyllä ja onneksi olemme niin pieni kansa että emme tarvitse näitä kultamunia montaa miljoonaa,, vaan ehkä jo yksi miljoona riittää pelastukseen. Tietenkin aina sen parempi mitä enemmän miljoonia saadaan täyteen.
- Anonyymi
Suomihan voisi luovuttaa oman kehitysmaamuslimi iintiönsä Saksalaisille…
- Anonyymi
Tanska ei välitä eu n höpinöistä
Ottanut tavoitteeksi nolla turvapaikan hakijaa vuodessa ja julistanut mm somalian turvalliseksi ja palauttanut - Anonyymi
Onneksi ns. vapaan tappamisen aika on nyt juuri tuloillaan.
- Anonyymi
On kyllä erikoista ettei mikään maa halua tulla autetuksi kehitysmaalaisten kustannuksella.
Mistähän tämä kinailu mahtaa johtua, Moktar voisi " kaikkitietävänä" selventää.- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Miksei Saksa ota näitä kaikkia vastaan, jos ovat kerran niin hyödyllisiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161