Vuosikymmeniä eläneenä voin tiivistää kaiken tuohon kommenttiin.
Olkaa te muut eri mieltä, mutta minä olen samaa mieltä kuten muutkin.
Sdp on hyvä
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On.
- AnonyymiUUSI
Globalistit ohjaa Suomea. Yli-velka valtio on uhri.
Ja Suomessa on edelleen lapsellista, vastuutonta idealismi politiikkaa....
Suomi Netto-maksaja, ilman todellista äänivaltaa, eu nato. Suomessa pyörii globalistien lobbarit politiikassa.
Suomen itsenäisyys on hävinnyt. Suomi on joutunut läntisen energia- ja raaka-aine ja inflaatio-, tulonsiirto- keinottelun armoille. Kilpailukyky häviää Suomesta. Elintaso laskee.
Ollaan myös uskonto ohjatun, taktisen, sos.turva peräisen maahanmuuton uhreina, kun epäonnistunut maahanmuutto politiikka ei toimi...... Ja on syntynyt pakolaisteollisuus, tulonsiirto korruptio busines.
- Tässä tarkoituksella tehdyssä eu kriisissä, globalistien nato ukraina toimissa, on us eu globalisti rahan aiheuttama tuho suurta. Ahneus ja ylimielisyys tuhoaa.
Globalisti raha, us, eu, nato, gb, mi6, cia lähti ristiretkelle itään,, vaihtoi ukrainan hallinnon. - valtaan nostettiin tv-koomikko.
( -joka on omalle kansalleen yhtä tuhoisa , kuin 1930-40 L oli taidemaalari Saksassa..).
Venäjä pysäytti globalistien ja naton ja keinottelu-rahan itään etenemisen, tuli sota...
Ukrainan hyödyntämisestä taistellaan. Ukrainan Luonnonvarat on suuret.
Nyt on ukrainassa kuollut jo nato kenraaleja ja kymmeniä nato upseereja, natomiehistöä sadoittain.. Nato on syvällä suossa.
Englantilaiset, ranskalaiset, puolalaiset. us, .. jne. Lisää siellä tuhoa. ja ajaa globalisti rahan etua ! On tehty massa-tuho.
Media on ohjattua. Nykyään ollaan täysin vääristävän nato-propagandan alla.
Ikävä totuus siitä, että länsi politikoilla ja länsi rahalla on verta käsissään --- jää kertomatta !!
Ukrainan menetykset on valtavat, yli miljoona... ja sota invalidit lisänä.. toinen
miljoona..
- Olisi aika lopettaa tämä länsi rahan ja globalistien uusi vietnam.
ukraina-vietnam tulee liian kalliiksi.
Ukrainasta ei saatu haluttua lebensraumia länsi-keinotteluun !!
Black rock, goldman sachs, rotschildit, haliburton, black river,, monsanto, exon mobil, royal dutch shell, useat pankit lontoo city, new york..wall street, jne,,jne,
jäivät ilman huikaisevia voittoja... Mutta esim. suuri sijoitus yhtiö blackrock on ostanut raha-pula zeleski juntalta ukrainan viljelysmaita halvalla !! Ukrainalaisilta on kohta myyty maatkin alta !!
Ja glöobalisti politiikalla, lähi-itää ja afrikkaa halutaan hallita ukrainan viljalla....
Globalistien harmiksi venäläinen on sotkenut ranskan siirtomaa-imperiumin saharan etelä-puolisilla alueilla !! Bricks toimet lisääntyy,, jne...
Mullistuksia on ja ei ollenkaan globalisti rahan toiveitten mukaisia. Jopa dollarin ylivalta on vaarassa.
Aloittaako nyt globalisti raha suuren kostoretken, vai vetäytyy, kuin aiemmin vetäytyi vietnamista ja afganistanista ?
Globalistit, Us. raha taistelee viimeiseen ukrainalaiseen asti ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492378Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on532157Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2071676Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681630- 311614
- 181449
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81379Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191284