Milloin viimeksi itkit?

Anonyymi-ap

Ja miksi ?

Hävettääkö nyt?

19

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin, eipä siitä kowin kauwaa ole tätä pätkää katsojessain itkillisöin:

      https://www.tv7.fi/arkki/tv7-israel-news/_p105402/

      No en tosijaankaan häpejä itkelmöintejämyyksijäin. Se oli hywäällistä itkuisuutta, itkin ihanasti ja miehekkäästi. Mulle välittyi tuskaa niin tiheellist näjeksityst ja kuullust, että oli vaan söpöst itkettävä.

      Halleelu, halleluluuja, halleelu, halleluuja.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Tuleeko Hamasin ja Israelien välille nyt rauha?

        Vai tuleeko se sitten kun Jerusalem jaetaan 50:50 gazalaisille muslimeille?


    • Anonyymi

      Ei hävetä. Tunteiden näyttäminen on vahvuutta, ei heikkoutta. Ainakin viime perjantaina muistan itkeneeni. 🤔 miksen ole voinut viikon aikana muulloinkin, mutta tuo nyt tuli mieleeni.

      Lightning

      • Anonyymi

        Itkupilli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkupilli.

        No kyllä aika herkästi itken. Minulle saattaa hyvin helposti nousta sellainen herkistyminenkin, jos keskustelun aihe on siihen oikeanlainen niinsanotusti esim omat lapset, vaikken suoraan itkisikään niin olen tippa silmässä herkästi.

        Lightning


    • Anonyymi

      On ollut aika, jolloin oli vaikea itkeä tai en sitä tehnyt oikeastaan lainkaan, en edes lapsena, vaikka suljin paljon sisälleni jotain kuristavaa möykkyä, vaikka olisi ollut paha olla. Olen kokenut, että itkeminen näyttää minun kohdallani sitä, että kykenen terveellä tavalla tunteisiinikin.

      Lightning

    • Anonyymi

      Ei hävetä. Itkin syystä sopivassa tilanteessa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        siitä on jo yli 10vuotta 🤣


    • Anonyymi

      Itken kuunnellessani tunteellista musiikkia. Viimeksi eilen.

      • Anonyymi

        Onko itkeminen sallittua kristitylle?

        Raamatussa lukee iloitkaa aina. Ei kai kristitty iloitse itkiessään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko itkeminen sallittua kristitylle?

        Raamatussa lukee iloitkaa aina. Ei kai kristitty iloitse itkiessään ?

        Raamattu sanoo myös näin:

        Room. 12:15 Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.

        Ja näin:

        20 Ja hän nosti silmänsä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Autuaita olette te, köyhät, sillä teidän on Jumalan valtakunta.
        21 Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!
        22 Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden.
        23 Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa; sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa; sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille.
        24 Mutta voi teitä, te rikkaat, sillä te olette jo saaneet lohdutuksenne!
        25 Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!

        Tälläinenkin löytyy:

        6 Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
        7 Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
        8 He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.

        Toki ne, jotka eivät ole itse kokeneet tuota Kyynellaaksoa, eivät voi näitä asioita ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo myös näin:

        Room. 12:15 Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.

        Ja näin:

        20 Ja hän nosti silmänsä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Autuaita olette te, köyhät, sillä teidän on Jumalan valtakunta.
        21 Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!
        22 Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden.
        23 Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa; sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa; sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille.
        24 Mutta voi teitä, te rikkaat, sillä te olette jo saaneet lohdutuksenne!
        25 Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!

        Tälläinenkin löytyy:

        6 Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
        7 Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
        8 He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.

        Toki ne, jotka eivät ole itse kokeneet tuota Kyynellaaksoa, eivät voi näitä asioita ymmärtää.

        Niin ja omakohtaisesti tarvitsen itkemistä.

        Se puhdistaa ja eheyttää ja siinä koen siunauksen.

        Olisin huolissani todella, jos se helpottava ja vapauttava itku ei tulisikaan aika ajoin.

        Siinä olen käsittänyt purkavani sydäntäni Herralle syvemmin, eli se mitä itse en kykene edes sanoitamaan tulee itkuna ja itkun kautta kuulluksi ja välitetyksi ja puretuksi Herralle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko itkeminen sallittua kristitylle?

        Raamatussa lukee iloitkaa aina. Ei kai kristitty iloitse itkiessään ?

        NOTTA RISTUUS ittekin itki.


    • Anonyymi

      Kolmisen viikkoa sitten, kun hyvästelin perheeni, joka matkusti toiselle puolelle maapalloa.

    • Itkin noin puolitoista vuotta sitten kun teeveejumalanpalveluksessa kuorossa lauloi noin 4-5- vuotias lapsi, joka muistutti omaa lastani sen ikäisenä.
      Ajattelin, että sota voi tulla Suomeen ja mitä silloin tapahtuu kaikille,isoille ja pienille lapsille, ja mitä tapahtuu Ukrainassa nyt.
      Ahdistus purkautui rukousitkuna ja itkuna kun maailma on niin paha enkä voi sille mitään tehdä.

    • Anonyymi

      Jos puhutaan surusta yli 25vuotta. Muusta liikutuksesta muutama vuosi,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe