Ja miksi ?
Hävettääkö nyt?
Milloin viimeksi itkit?
19
215
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin, eipä siitä kowin kauwaa ole tätä pätkää katsojessain itkillisöin:
https://www.tv7.fi/arkki/tv7-israel-news/_p105402/
No en tosijaankaan häpejä itkelmöintejämyyksijäin. Se oli hywäällistä itkuisuutta, itkin ihanasti ja miehekkäästi. Mulle välittyi tuskaa niin tiheellist näjeksityst ja kuullust, että oli vaan söpöst itkettävä.
Halleelu, halleluluuja, halleelu, halleluuja.
Selef Urge- Anonyymi
Tuleeko Hamasin ja Israelien välille nyt rauha?
Vai tuleeko se sitten kun Jerusalem jaetaan 50:50 gazalaisille muslimeille?
- Anonyymi
Ei hävetä. Tunteiden näyttäminen on vahvuutta, ei heikkoutta. Ainakin viime perjantaina muistan itkeneeni. 🤔 miksen ole voinut viikon aikana muulloinkin, mutta tuo nyt tuli mieleeni.
Lightning- Anonyymi
Itkupilli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itkupilli.
No kyllä aika herkästi itken. Minulle saattaa hyvin helposti nousta sellainen herkistyminenkin, jos keskustelun aihe on siihen oikeanlainen niinsanotusti esim omat lapset, vaikken suoraan itkisikään niin olen tippa silmässä herkästi.
Lightning
- Anonyymi
On ollut aika, jolloin oli vaikea itkeä tai en sitä tehnyt oikeastaan lainkaan, en edes lapsena, vaikka suljin paljon sisälleni jotain kuristavaa möykkyä, vaikka olisi ollut paha olla. Olen kokenut, että itkeminen näyttää minun kohdallani sitä, että kykenen terveellä tavalla tunteisiinikin.
Lightning - Anonyymi
Ei hävetä. Itkin syystä sopivassa tilanteessa.
- Anonyymi
tämän laulun kuullessa , kun kuulin sanat 🤔https://www.youtube.com/watch?v=EO0p_U1w89A
- Anonyymi
siitä on jo yli 10vuotta 🤣
- Anonyymi
Itken kuunnellessani tunteellista musiikkia. Viimeksi eilen.
- Anonyymi
Onko itkeminen sallittua kristitylle?
Raamatussa lukee iloitkaa aina. Ei kai kristitty iloitse itkiessään ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko itkeminen sallittua kristitylle?
Raamatussa lukee iloitkaa aina. Ei kai kristitty iloitse itkiessään ?Raamattu sanoo myös näin:
Room. 12:15 Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.
Ja näin:
20 Ja hän nosti silmänsä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Autuaita olette te, köyhät, sillä teidän on Jumalan valtakunta.
21 Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!
22 Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden.
23 Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa; sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa; sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille.
24 Mutta voi teitä, te rikkaat, sillä te olette jo saaneet lohdutuksenne!
25 Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!
Tälläinenkin löytyy:
6 Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
7 Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
8 He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
Toki ne, jotka eivät ole itse kokeneet tuota Kyynellaaksoa, eivät voi näitä asioita ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu sanoo myös näin:
Room. 12:15 Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.
Ja näin:
20 Ja hän nosti silmänsä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Autuaita olette te, köyhät, sillä teidän on Jumalan valtakunta.
21 Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!
22 Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden.
23 Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa; sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa; sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille.
24 Mutta voi teitä, te rikkaat, sillä te olette jo saaneet lohdutuksenne!
25 Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!
Tälläinenkin löytyy:
6 Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
7 Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
8 He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
Toki ne, jotka eivät ole itse kokeneet tuota Kyynellaaksoa, eivät voi näitä asioita ymmärtää.Niin ja omakohtaisesti tarvitsen itkemistä.
Se puhdistaa ja eheyttää ja siinä koen siunauksen.
Olisin huolissani todella, jos se helpottava ja vapauttava itku ei tulisikaan aika ajoin.
Siinä olen käsittänyt purkavani sydäntäni Herralle syvemmin, eli se mitä itse en kykene edes sanoitamaan tulee itkuna ja itkun kautta kuulluksi ja välitetyksi ja puretuksi Herralle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko itkeminen sallittua kristitylle?
Raamatussa lukee iloitkaa aina. Ei kai kristitty iloitse itkiessään ?NOTTA RISTUUS ittekin itki.
- Anonyymi
Kolmisen viikkoa sitten, kun hyvästelin perheeni, joka matkusti toiselle puolelle maapalloa.
Itkin noin puolitoista vuotta sitten kun teeveejumalanpalveluksessa kuorossa lauloi noin 4-5- vuotias lapsi, joka muistutti omaa lastani sen ikäisenä.
Ajattelin, että sota voi tulla Suomeen ja mitä silloin tapahtuu kaikille,isoille ja pienille lapsille, ja mitä tapahtuu Ukrainassa nyt.
Ahdistus purkautui rukousitkuna ja itkuna kun maailma on niin paha enkä voi sille mitään tehdä.- Anonyymi
Jos puhutaan surusta yli 25vuotta. Muusta liikutuksesta muutama vuosi,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483