Synkällä ja myrskyisellä kolmostiellä voi löytää kultakimpaleita tien sivusta jos katsoo tarkkaan. Jos olet oikeassa paikassa oikeaan aikaan voit huomata että pupun pakoputkesta lentää kiiltäviä kultakolikoita liukkaasti liikkeelle lähtiessään. Tämä johtuu huhtakadun holvin täyttymistasosta joka on jo päätynyt kriittiseen massaan. Sinne ei voi laittaa enää pölyhiukkastakaan tai Valkeakoski hukkuisi valtavaan kultavyöryyn. Huhrakadulle tarvitaan Toinen holvi, pikimmiten!
Vastaukset 12
- Anonyymi
Tunnustan tämän viestin totuudeksi.
- Anonyymi
Kannattaisiko kinmo koittaa lopettaa pilven polttaminen. Se näyttää vievän sun psykoosiin
- Anonyymi
En hyväksy .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy .
Niin, addiktion myöntäminen on kyllä vaikea hyväksyä
- Anonyymi
Johtaja on kiireinen kolmostien pimeydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, addiktion myöntäminen on kyllä vaikea hyväksyä
er oli addiktiunut, vaan haskuaa joskus piyää vbbn
- Anonyymi
Katsopas tarkemmin, ei se ole kultaa vaan kiertokangen laakerien palasia; ne ovat enemmänkin kuparin värisiä.
- Anonyymi
Mutta Paunun kuski pyörähti vaihdelaatikon yli selälleen rattiputken ja vaihdelaatikon väliin, jumittuen kaasupolkimen päälle
- Anonyymi
Puhutko nyt Paunusta? VL:n bussit ovat kuitenkin priimakunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Paunun kuski pyörähti vaihdelaatikon yli selälleen rattiputken ja vaihdelaatikon väliin, jumittuen kaasupolkimen päälle
Erikoinen vaihteiston sijoittaminen.
- Anonyymi
Vahvistan tämän totuudeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71953- 42827
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461