Syyttäjän mukaan Kavonius on jatkanut rikosten tekemistä pakoilunsa aikana ja rikosten tekeminen todennäköisesti jatkuu, jos hän pääsee tietokoneelle.
Ja vai että niin että Kavonius ei saa päästä tietokoneelle!
Minä kysyin yhdeltä viranomaisten ilmi antajaltta tai ennemmin viranomaisten tiedottajaltta kun olin paljon somessa kysynyt miksi Computrace on minulle 25.12.2016 ja tammikuu 17 aktivoitunut ja lukinnut minultta 2 kpl läppäriä ilman minun suostumusta.
Niin tiedottajan oli tietenkin pakko kommentoida asia kun se asia aina vain lisä kysymyksiä ja kohua somessa niin hän sanoi:
Että se riippuu sittä mitä minä kirjoittan sillä läppärillä eli en ole sillä kirjoittanut mitän sellaista mistä minä saisin syyteittä mutta silti kirjoittanut sellaista mitä paljasta sellaista mitä muut on tehnyt.
Mutta vaikka olen kaikki tiedot antannut netin niin en ole sannut kunnia luokkaus syyteittä kun ei julkaisut ole levinnyt laajalle ihmis joukoille.
Eli hän sanoi että minun pitä olla varovainen mitä minä sillä läppärillä kirjoitan netin sillä viranomainen voi lukita sen läppärin eli hänellä on ns laiton takaovi ja kill switch.
Hän sanoi että se on hyvin lukittu eli hän totesi että jos viranomaisen ammattilainen on se lukinnut niin sen ei saa auki.
Eli ajatelin että voisiko toi viranomaisten laiton takaovi ja kill switch olla se ns Computrace.
Kaspersky lab arvio että 150.000 järjestelmä käyttä Computrace mutta että saattaa olla että noin 2 miljoona järjestelmä on Computrace aktivoituna moni noista ei tiedä että Computrace pyöri taustalla.
Computrace on läppärissä esi asenettu bios sittä pitä vain aktivoida moni ei tiedä mitkä lisä riskit tuollaiset ohjelmat mitä tule muukan kylkiäisenä tuo muukanan
Ja monelle Computrace on aktivoituna mystisellä tavalla kun ne soitta Absolute Control & Command Center missä ne hallitse varastettuja tietokoneita niin läppärin sarja numero ei löydy nidden tiedoista.
Että se Computrace on monelle aktivoituna mystisellä tavalla.
Että ehkä NSA on oma Control & Command Center missä ne hallitse läppäristä lukitse ne tarvittaessa ja seura nittä nidden laittoman takaoven kautta.
Eli Computrace on syvällä sinä läppärissä se on bios rootkit ja se selviä käyttö järjestelmän uudellen asennuksesta ja kovalevyn vaihtamisesta ja bios flash.
Se vaati emolevyn vaihtamista usein sen tule halvemmaksi vaihta emolevy kun poista Computrace.
Jos läppäri on Computrace lukittu niin se läppäri on tilassa käyttökelvoton ei bootatavissa oleva brikki.
Securelist analysoi Computrace ja totesi että se saattaa aktivoitua ilman omistajan suostumusta kun absolute ei ota turvallisuus vakavasti ja se voidaan käyttä ns kyber aseena mikä on erittäin vaarallista.
Mutta Computrace ei aktivoitu vahingossa jos se on aktivoitu ja lukinnut läppärin niin sillä on tarkoitus.
Jos ei ne pysty nostamaan syyteittä kun kirjoitta netin läppärillä niin ne lukitse sen Computrace.
Vai että Jaana ei saa päästä tietokonelle?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573773
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.463167Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1532959Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,412830SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752416Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s611911Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a231888Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1271785- 871202
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681180