Erityisesti sähkönsiirron kantaverkko on välttämätön koko yhteiskunnan toimivuuden kannalta. Uusien linjojen rakentaminen parantaa sähkönjakelun varmuutta ja tehokkuutta.
Uudet siirtolinjat ovat usein tarpeen, kun rakennetaan tuulivoimaa tai muuta uusiutuvaa energiaa. Ne mahdollistavat puhtaan energian siirron tuotantopaikoilta kulutuskeskuksiin, mikä edistää ilmastotavoitteita.
Suuret infrastruktuurihankkeet luovat työpaikkoja ja investointeja alueellisesti ja kansallisesti.
Miksi maan luovuttaminen siirtolinjan takia voidaan nähdä hyvänä asiana?
13
241
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin! Se on positiivinen asia!
- Anonyymi
Ihanaa,!!!
- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Ja metsänomistajat kiittävät , kun maa menee pakkolunastukseen.
- Anonyymi
Kyllä, se on ihanaa ja oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, se on ihanaa ja oikein.
Näin on.. varsinkin näille joilta menee likipitäen koko metsä alue pirstaleiseksi.
Vaan sinähän olet valmis luovuttamaan saman verran näille ? Se olisi aivan reilu peli. Sitten kävisit katsomassa aah ihanaa siirtolinjaa. Ylpeänä katsoisit sitä aluetta ..tämä on minun miettisit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.. varsinkin näille joilta menee likipitäen koko metsä alue pirstaleiseksi.
Vaan sinähän olet valmis luovuttamaan saman verran näille ? Se olisi aivan reilu peli. Sitten kävisit katsomassa aah ihanaa siirtolinjaa. Ylpeänä katsoisit sitä aluetta ..tämä on minun miettisitTehottoman tuulivoiman takia koko sähköntuotanto on mennyt vituralle!! Ihmiset, eläimet ja koko luonto kärsii. Tuuliyhtiöt valehtelee niin että korvat lotisee. Tällä palstalla joku tuuliyhtiön korruptoima jauhaa pas..kaa ja tekee yhä älyttömämpiä aloituksia liukuhihnalta. Pilaa koko paikkakunnan maineen, ei sentäs kaikki yhtä yksinkertaisia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehottoman tuulivoiman takia koko sähköntuotanto on mennyt vituralle!! Ihmiset, eläimet ja koko luonto kärsii. Tuuliyhtiöt valehtelee niin että korvat lotisee. Tällä palstalla joku tuuliyhtiön korruptoima jauhaa pas..kaa ja tekee yhä älyttömämpiä aloituksia liukuhihnalta. Pilaa koko paikkakunnan maineen, ei sentäs kaikki yhtä yksinkertaisia ole.
Mylly laulaa tsäpp tsäpp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehottoman tuulivoiman takia koko sähköntuotanto on mennyt vituralle!! Ihmiset, eläimet ja koko luonto kärsii. Tuuliyhtiöt valehtelee niin että korvat lotisee. Tällä palstalla joku tuuliyhtiön korruptoima jauhaa pas..kaa ja tekee yhä älyttömämpiä aloituksia liukuhihnalta. Pilaa koko paikkakunnan maineen, ei sentäs kaikki yhtä yksinkertaisia ole.
Paikkunnan maine on jo mennyt yhden tuulimyllyjä pelkäävän foobikon takia. Hän on jatkuvasti kirjoitellut ja kirjoittelee nytkin tänne aivan puutaheinääsoopaa. Yritäppäs miettiä kuka hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikkunnan maine on jo mennyt yhden tuulimyllyjä pelkäävän foobikon takia. Hän on jatkuvasti kirjoitellut ja kirjoittelee nytkin tänne aivan puutaheinääsoopaa. Yritäppäs miettiä kuka hän on.
Miksei sitä voi täällä kertoa jos nimi on tiedossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalajoen maine on jo hiukan kärsinyt muutenkin.
Taisi kesällä tulla liikaa mainosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalajoen maine on jo hiukan kärsinyt muutenkin.
Taisi kesällä tulla liikaa mainosta.Se kesän juttu ei haitannut yhtään.
- Anonyymi
Hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621