Harmittaa kun ihailen isoja daisareita ja kotona on

Anonyymi-ap

vain paistetut kananmunat.

25

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kaikkea ei voi aina saada

• Anonyymi

Silarit voi saada . Ja antaa lahjaksi.,vink vink.

• Anonyymi

Vaadin parempia kielikuvia. Kaikki pienet rinnat ei ole paistetun kananmunan näköisiä ja lättänöitä. Se vaatii myös isohkoja nännejä, jotta näyttää keltuaisilta.

• Anonyymi

👁️👁️
      👃
      🫦
      🍳🍳

• Anonyymi

Siitä sitten vaan varaat leikkaukseen ajan ja meet leikkauttaa itsellesi silikonirinnat, koonkin voit itse valita jos leikkaava lääkärinkin hyväksyy ne sinulle.

• Anonyymi

Kuka estää sua laittamasta kotonakin toppaukset. Siitä se muutos pikkuhiljaa lähtee löydät sisäisen naisesi mies.

• Anonyymi

Ehkä löydät joku päivä itsellesi kanan sijaan naisen. 👍🏼

• Anonyymi

Sitten kannattaa erota ja etsiä uusi.

• Anonyymi

ALoittaja puhuu omista rinnoistaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ALoittaja puhuu omista rinnoistaan...

Kananmunistahan se kirjoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kananmunistahan se kirjoitti.

Ah, totta. Minulla ei ole vielä todettu autismia, niin luin tuon metaforisesti.

• Anonyymi

Varmaan vaimoasi haittaa, kun sinulla on roikkuvat pilaantuneet munat, joissa parasta ennen päivämäärä on mennyt vuosia sitten. No hän voi käydä uimahallissa katsomassa tuoreempia 🤗

• Anonyymi

Mua harmittaa sun puolesta 😐

• Anonyymi

Aloittajamiehelle sanoisin, että isot rinnat ne vasta surkeilta näyttää ikääntyessä. Puolillaan tai kokonaan tyhjät säkit tai patalaput tuskin hivelevät noinkin tärkeän ja tarkan miehen silmään. Olisit tyytyväinen paistettuihin kananmuniin ja keskittyisit nauttimaan niistä!

• Anonyymi

Ei isot rinnat aina ole tyhjät. Olen 60- vuotiasnainen, jolla on aina ollut suurehkot rinnat. Kuppikokoni on 65J ja vieläkin rintani on upeat. Joka kerran kun käyn alusvaate ostoksilla saan kuulla, että kokoni on harvinainen ja olen todella upean näköinen. No ehkä poikkeus vahvistaa säännön. Lisäyksenä ikäisilläni miehillä roikkuu rinnat sekä myös pallit. Miten miehet kehtaa arvostella naisia, olisi aika katsoa itseään peilistä. Aloittaja millainen hartia / lantio suhde sinulla on? Löytyykö hauista muualta kuin hauiksen alapuolelta. Mikä on kaikkein hirveintä, jos miehellä on lantio, kuin naisella.. siinä kiinnostus loppuu välitömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei isot rinnat aina ole tyhjät. Olen 60- vuotiasnainen, jolla on aina ollut suurehkot rinnat. Kuppikokoni on 65J ja vieläkin rintani on upeat. Joka kerran kun käyn alusvaate ostoksilla saan kuulla, että kokoni on harvinainen ja olen todella upean näköinen. No ehkä poikkeus vahvistaa säännön. Lisäyksenä ikäisilläni miehillä roikkuu rinnat sekä myös pallit. Miten miehet kehtaa arvostella naisia, olisi aika katsoa itseään peilistä. Aloittaja millainen hartia / lantio suhde sinulla on? Löytyykö hauista muualta kuin hauiksen alapuolelta. Mikä on kaikkein hirveintä, jos miehellä on lantio, kuin naisella.. siinä kiinnostus loppuu välitömästi.

Hihhoh 65 on pikkuruinen ympärysmitta onkohan mahdollistakaan, ehkä joku fantasia tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhoh 65 on pikkuruinen ympärysmitta onkohan mahdollistakaan, ehkä joku fantasia tämä.

Ei ihan 170 cm naisen rintariivin ympärys. Olen aina ollut hoikka, mutta muodokas. Mutta ei se koskaan riittänyt exmiehelleni, vaikka olin sievä , ikäistäni paljon nuoremman näköinen ja älykäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä yli 60-kymppinen ja kuppikoko G mutta silti ei mitkään riipparit. Oon ihan normaalin painoinen. Tuo et alkaa toikkumasn johtuu läskin määrästä koko vartalossa eli mitä enempi painoa sitä enemmän ne tissit roikkuu.

• Anonyymi

Joo sieltä ne sitten roikkuu paidan helman alta. 😅

• Anonyymi

Mäntsälän mies taitaa lomalla taas kirjoitella. mees nyt perheesi luo

• Anonyymi

Voi hyvät hyssykät 😅 Pitääkö minun lähettää kuva alusvaatteisillaan 😅😅😅😅

• Anonyymi

Niistä kuvistako sinä tämän asian otit esille. Eikö sulla oo mitään elämää. Kun sun toimitaa töissä on jo pitkään ihmetelty ja sitä kun et liiku perheesi kanssa. En tiedä...mutta jotain on asialle nyt tehtävä. Esimieskoulutus tulossa ja kaikki

• Anonyymi

Yllä oleva viesti ei ole minulle. Mikään ei osu kohdalleen 🤗

• Anonyymi

paistetut kananmunat ja prinssinakki yhteen sopii

• Anonyymi

Jep.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3715
    2. 45
      3116
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      151
      2934
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      37
      2773
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2383
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      59
      1881
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      22
      1854
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      117
      1728
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1160
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1131
    Aihe