👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍AAH OOH LISÄÄ PEUKKUA👍👍👍mä niin tykkään musta👍👍👍Mitä Raamattu sanoo lähimmäisensä rakastamisesta❓❓❓
👍👍👍Eipä tässä nyt muita lähellä näy eikä 0👀👍👍👍kuin minä vain❗❗❗ainut lähimmäiseni 00N 😍😍😍😍😍😍👍😍👍😍👍😍👍😍👍RAKASTAN ITSEÄNI NIINKUIN LÄHIMMÄISTÄNI🥰🥰🥰JA SITTEN LISÄÄ PEUKKUA
oho? 😇?🤕❓
peukku loppu⁉️
👎😭
Mitä Raamattu opettaa ➡️👍⬅️❓
Mitä Raamattu opettaa... ei mutta ensin peukuttelen... peukutteluni jälkeen kerron että mitä opettaa
9
94
Vastaukset
- Anonyymi
Se sellainen itsensä peukuttelukin voi olla valehtelua ja valehteluhan on syntiä.
- Anonyymi
Ja samoin sellainen itse itsensä kanssa keskustelua.
😳🙄
En oo minä. - Anonyymi
👍👍👍
🤔
hmm...?
🤔
mitähän Raamattu kertoo...
🤔
... ja sanoo ...
🤔
... ja opettaa ...
😇
... 👍 - Anonyymi
Raamattumme opettaa paljonkin. Se tietysti ainoastaan vaatii sitä tutkimista ja lukemista. Ei tietystikään pirunsarvet päässä. Kaikki me joudumme Herran eteen.
Että mikähän AAH-OOH tuokin nyt oli?
Kyllä yläkerranherraan voi luottaa. Hän on kaikessa ja kaikkialla. Emme me sinne voi yltää, emme nähdä. Emme tuntea. Se vaan on. Kuin suunnaton avaruus yllämme.
Näetkö muuten kiikarilla päivänvalossa avaruuteen? Mä en edes yritä.
Enkä yritä edes kysyä. Oletko Selef tai Sergei. En mä sillä tule hullua hurskaammaksi.- Anonyymi
SEURAATKO SINÄ.. NIIN SINÄ JUURI.. JEESUSTA?
OLETKO SINÄ.. Oletko Selef tai Sergei.. NYT AIVAN VARMA SIITÄ? KUN SEURATESSASI NÄET VAIN SELÄN? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SEURAATKO SINÄ.. NIIN SINÄ JUURI.. JEESUSTA?
OLETKO SINÄ.. Oletko Selef tai Sergei.. NYT AIVAN VARMA SIITÄ? KUN SEURATESSASI NÄET VAIN SELÄN?Itsessäkin on ihan tarpeeksi seuraamista.
Ei Hän selkäänsä käännä. Ei petä, ei jätä, ei hylkää. Siispä Jeesus.
Kannattaa joskus syödä äidin tekemä rusinapitko rusinoineen. Ei noukkia viinirypäleitä pois.
- Anonyymi
Ei Raamattu opeta mitään, vaan Pyhä Henki.
Se minkä itse ihminen löytää Raamatusta on monesti harhaoppil- Anonyymi
Voiko siis Raamatusta löytää Jeesuksen? Vai voimmeko arvoituksen tavoin lukea Hänestä ja hänen opetuksistaan? Kokemusasioita on monenkaltaisia. Ja jokainen tarina on erilainen.
Siinä mielessä kyllä on harhaoppi, mitä itse löytää Kirjasta. Isosta sellaisesta.
Ne ovat sellaisia raamattupiiriasioita ne. Ja se on hyvinkin suotavaa, näinä pimeinä aikoina.
Ei voi tukeutua yhteen lauseeseen: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi."
Jos ainut mitä Raamatusta tietää on tuo yksi virke, voi kehoittaa tutkimaan Raamattua enempi. Toki vähän kerrallaan. Kyse on asenteesta. Tai sen puutteesta.
Pyhä Henki on voima, jonka Jeesus Nasaretilainen puhalsi seuraajiaan päin. Ja sama voima, liikuttaa ihmisiä vielä näinä päivinäkin. Ihmeellistä. Hän ei ollut tavallinen kuningas, kuninkaitten joukossa.
- Anonyymi
Markuksen evankeliumi:
16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
aito_lainen puhuu venäjää, kiinaa, savvoo ja ihan mitä kieltä vain.
Semmosta kieltä ei ole olemassakaan, mitä aito_lainen Heimo ei osaisi. Kirjakieltäkin osaa.
Siellä missä aito_lainen asuu, siellä sairaalakin on potilaiden puutteessa jouduttu pistään kiinni.
Lääkärit näkevät siellä nälkää, kerjäten kadulla ruokaa.
aito_lainen auttaa paikallista jätehuoltoa vaarallisten nesteiden hävityksessä, ne juomalla:
Rikki-, suola- ja muut hapot, emäksiset pesuaineet
Liuottimet ja ohenteet, esim. tärpätti, tinneri, asetoni ja teollisuusbensiini
J.N.E.
Esimerkiksi minun ja monen muun tuttavapiireissä ei koskaan ole ollut homoseksualistejä, tai jos on ollutkin, niin väliäkö hälla, sillä muiden seksuaaliset suuntaukset eivät meitä tervemielisiä heteroja kiinnosta, kuten esimerkiksi oman homoseksuaalisuutensa kanssa kamppailevia "aito_kaappihomolaisia".
Voivoi kun noita homoja ja miehiä näkee joka paikassa, valittaa aito_lainen.
Siitä puhe mihin mieli.
Aijai kuinka sievän naisen minä vuorostani tänään näin.
Ja hormoonit hyrrää meillä kaikilla, kellä kellekin.
Patsouvakingvot, antaa itseään ahkerasti peukuttelevan aito_laisenheimonkin olla sitten mitä tahansa on, mutta näyttää jättäneen nyt niiden uusimpien viestiketjujensa peukuttamisen, aito_anonyymiltä nyt vaikuttaakseen.
Mutta mitä sanoo Raamattu paperoinnistaan? Pitäisikö kannet paperoida, kun ahkerassa käytössä sivuja selaillessa voivat kulua?
On se sitten kivaa, kun joku täällä kertoo, mitä Raamattu sanoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573715
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.453116Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1512934Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,372773SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722383Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s591881Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a221854Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1171728Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681160- 821131