Zele sai kenkää Trumpilta

Anonyymi-ap

Heti kun Putin oli ollut yhteydessä Trumppiin, Zele ei saanut mukaansa koneita, koska yhtäkkiä Trumppi tarvitseekin itse ne.
Kun jäljelle jäävä keskusteluyhteys on välillä Trumppi ja Putin, Zelellä ei siinä näytöksessä ole kuin kuiskaajan sija !
Oikeastaan olen toivonutkin jo sitä, että Zele, tuo koomikko ammatiltaan, pannaan jatkuvine kerjäämisineen sivuun. Venäjälle emme ole mitään voineet, emmekä varmaan jatkossakaan voi. Mutta niin Putinille kuin venäläisille yleensäkin voimme kyllä ihan asenteella osoittaa, mihin ne kuuluu kaikkine barbaarisine tapoineen. Suuremman luokan koulukiusaamista ehkä, mutta eihän kukaan halua nurkassa seistä kaikkien edessä loputtomiin. Ei ole kivaa olla ei- toivottu vieras pitkään.

3

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän tässä tuntuu nyt siltä että trumpetti alkaa olla lopen kyllästynyt Venäjään ja haluaa lykätä vastuut ja velvollisuudet Euroopan harteille. Ja jos näemme pian tällaisia merkkejä, jätetään lähi-itä kaikin mokomin trumpetin hoitoon . Venäjän kanssa kyllä riittää tekemistä muutenkin.

• Anonyymi

heee he he heeh heheh heh heheh heeh heh he he he,,,

kyllä tää hupaa kun myötähäpeä oikein Stupille kun RKP-nazikokkares Stupp homma menikin nyt mönkään... ei saanutkaan Trumpia huijattua Venäjää vastaan... vaan palasi maitojunalla Suomeen ilman mitään...

ei saanut maailmansotaa tai edes EU-sotaa aikaan ja siis Suomeakaan ei saa sotaan...

vaikka niin uhosi suurella suulla kovaa jätkää olevansa ja uhkaavansa Venäjää,,,

nyt on Stupp kadonnut kai häpeämään peräkammariin kai sillä joku pikkukakara on siellä kiusattavana...?

• Anonyymi

// ... yhtäkkiä Trumppi tarvitseekin [tomahawkit] itse.

Saksalla ei ole varaa antaa yhtäkään kuudestasadasta Taurus-ohjuksesta.
      Sveitsi näet voi milloin tahansa hyökätä Saksan kimppuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      27
      3176
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      853
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      770
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      740
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      684
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      560
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      559
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      549
    10. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      11
      543
    Aihe