Taattua Tacoa. Toivottavasti ei anna sentään maalinosoitustietoa Ukraknan pitkän kantaman aseiden tuotantolaitoksiin ja varastoihin. Ukrainan ei todellakaan kannata jakaa tällaista tietoa tuon epäluotettavan toimijan kanssa. Työstölaitteet ja komponenttitehtaat kannattaa pitää salassa myös Trumpin hallinnolta, sillä niiden tuhoaminen lisäisi asekauppaa Euroopan Natomaiden kautta Ukrainalle ja pakottaisi Ukrainaa rauhaan.
Taattua Trumpia, lupaili taas ja petti lupauksensa Ukrainalle
18
199
Vastaukset
- Anonyymi
Laitappa linkki missä trump lupaa antaa nuo ohjukset ukrainalle.
- Anonyymi
Koko ajan on ollut "lupailua", mutta tiedettiinhän se ettei Ukraina niitä Tomahawkeja saa. TACO pitkittää vain koko ajan ja nyt saatiin hänen ja Putlerin tulevalla Unkarin tapaamisella ties montako kuukautta lisää aikaa olla tekemättä mitään. Venäjä kertoi jo mitä kaikkea ennen tapaamista pitää tapahtua. Trump on kuin pihtaava akka joka antaa ymmärtää muttei anna, mutta saa höynäytettävän roikkumaan toivossa.
- Anonyymi
Tuuliviiri vallaton minun toimintani on - t: TACO
- Anonyymi
No eihän Trump mitään lupaillut,se oli median lupaillua ,huoh....
- Anonyymi
Järkipäätös olla antamatta sellaisia aseita fasisteille ja sotahaukoille, joita voidaan varustaa ydinkärjillä.
Tuli realiteetit selviksi.
'Halukkaisen koalitio' on paniikissa, huomasitteko miten Trump nöyryytti kolmikkoa?
Ukrainan tilanne ratkaistaan Unkarissa ja maailman huomio kiinnittyy sinne....miettikääpä mikä menetys Suomelle ja suomalaisille.- Anonyymi
Lopputuloshan on ollut tiedossa jo 24.2.2022 lähtien mutta että näinkö se nyt päättyy on pienoinen yllätys. Mitäs sitten tehdään ?
- Anonyymi
Vielä eilen uutisissa:
"Huipputapaaminen Washingtonissa: Ukrainalla suunnitelma Tomahawk-ohjusten käytöstä
Donald Trump ja Volodymyr Zelenskyi tapasivat Valkoisessa talossa.
Washington D.C.:ssa vieraileva Ukrainan valtuuskunta on laatinut esityksen siitä, miten Ukraina käyttäisi pitkän kantaman Tomahawk-risteilyohjuksia, ja miten niiden uskotaan muuttavan sodan kulkua, jos maa saisi ohjuksia, kertoo BBC."
Taco paljasti taas syyn nimelleen. Takinkääntö ja pettymys. Kuinka kauan Ukraina ja Eurooppa matelee tuon petturin edessä.- Anonyymi
" Kuinka kauan Ukraina ja Eurooppa matelee tuon petturin edessä". No kai se on jotain yritettävä kun ressukat eivät muuhun pysty. Tietenkin kokoukset ja halitapaamiset on laskettava plussaksi !
- Anonyymi
No eihän Trump tietenkään anna Zelenskylle Tomahawk -ohjuksia, koska Trump haluaa rauhan, eikä sodan eskaloitumista.
- Anonyymi
Vain tyhmä Suomi kokoomuksen voimalla jakelee rahaa ja aseita Ukrainaan.
- Anonyymi
Trump kyllästyi ZelensKYYn kerjäämiseen.
- Anonyymi
Pettymys se oli kiihkoisille Nato Tiltuillekin.
ZelensKYY ja Nato Tiltut syyttävät nyt itkua tyrskien Trumppia NATSIKSI ja syyttävät antisemitismistä. - Anonyymi
Tico ei kuiskannutkaan uskottavasti Tacolle?
(Alexander Stubbin lempinimi on Tico) - Anonyymi
Siis eihän Trumpin tarkoitus tuossa edes ole sodan toisen osapuolen tukeminen, vaan rauhan aikaansaaminen, jossa tarvitaan myös Ukrainan suhteen sekä keppiä että porkkanaa.
- Anonyymi
Ukraina saa pelkkää keppiä jos sen pitäisi luovuttaa miehitetyt alueensa.
- Anonyymi
"Taattua Trumpia, lupaili taas ja petti lupauksensa Ukrainalle"
Nato Tiltut vaikuttavat ainakin yhtä pettyneiltä tai jopa pettyneemmiltä Trumpiin kuin ZelensKYY. 🌈🤡🌈 - Anonyymi
Trumphan sanoi etta ameriikka tarvitsee itse ne ohjukset puolustaakseen itseään , ameriikkahan itsekkin on venäjän naapuri !
- Anonyymi
Olisi Trump antanut ohjukset, mutta Putin antanut lupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575