Nyt huutavat tästäkin vähän väliä, vaikka keskusta itse laittoi hankkeen alulle pääministeri aikanaan, samoin taksi ja sote uudistus on keskustan aikaan saamia, ovatko nämä olleet viisaita hankkeita talouden näkökulmasta, no ei todellakaan ole.
Tunnin juna onkin keskustan idea
18
189
Vastaukset
- Anonyymi
Harakka sanoi nakanneensa kaikki taksi säännöt atlantin aaltoihin, ja teki itse paremman.
Marin ja Kiuru teki soten, sanoivat sitä SDP tuotteeksi, ettei muut saaneet.
Tunninjuna kaukana keskustasta. - Anonyymi
Poistakaa aloitus koska siinä ei ole lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa.
- Anonyymi
Luuletko tosissasi että kokoomus ei tunnin junahanketta komppaisi. Lillukan varsia väittää että kyseinen hanke olisi vain yhden puolueen ajama hanke
- Anonyymi
Turha hanke. Kuin Sannasta kehuminen täällä.
- Anonyymi
Ei keskusta voi hypätä niin vain junan kyydistä kesken matkan, kun oli tunninjunaa laittamassa kiskoille pääministeri aikanaan.
- Anonyymi
Saarikon johdolla asiia tutkittiin ja todettiin, että ratahanke on kannatamaton. Siihen loppui Keskustan osuus.
- Anonyymi
Kannattamaton todellakin. Kallis rakentaa + kallis kalusto = kalliit liput.
Ei tuo talouskasvua, ei missään ole koskaan todennettu samanlaista kyhäelmää joka toisi kasvua.
Tarkoitan siis samanlaista!
- Anonyymi
Tunnin juna on perskeko-hallituksen alulle panema hölmöily, ja kuten muistanet, olivat hallituiksessa myös kokoomus ja persut.
Orpo peräti kassanhoitajana. - Anonyymi
Keksusta kannattaa tunnin junaa, koska silloin voi päästä Tadista tunnissa Turkuun eli melkein maaseudulle. Keksusta kannattaa kaikia kanattamattomia hankeita hajasuomeen ja alueelle.
- Anonyymi
Vaikuttaa kaikessa älyttömyydessään selvästi keksutan hankkeelta. Turkuun halusi Korsimokin Kultakummusta ja tosi kiireesti.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19140294/miksi-maalaisliitto-vastaanotti-ruplia
- Anonyymi
Tunti vain!
- Anonyymi
Muita keskustan laittamia hankkeita on nämä hyvinvointialueet 21 kpl joiden pohjaton kassavirta vuotaa kuin puuveneestä puuttuva tappi.
- Anonyymi
Maan rautatieverkko Helsinki-Rovaniemi ei ole lähellekään 2 raiteinen ja sama sekoomustyperys selittelee pääkanisterin roolissa valmistautumisessa kriisiaikoihin.
Kuitenkin rautatieliikenne on YHDEN SÄHKÖLANGAN varassa ja katketessa koko maan junaliikenne on sekaisin.
Kaikkein huvittavin oli hanke romuttaa koko dieselveturikalusto!- Anonyymi
Meidän päättäjät puhuvat huoltovarmuudesta kriisin kohdatessa, ymmärtävätkö mitä se sana tarkoittaa käytännössä, epäilen sillä myös vihreän siirtymän nimissä on tuhottu energia varmuus tuotantoa, sattuma energian tieltä.
- Anonyymi
Turun juna tunnissa, etenee hyvin !
- Anonyymi
Jos se tulee pysähtymään noiden matkalla olevien kuntien asemilla, niin ei voida puhua tunnin junasta, tuskin kunnat lähtevät rahoittamaan hanketta ohi pyyhältävien junien vuoksi.
- Anonyymi
On aivan turha laittaa keskustan syyksi tunnin junaan tuhlattavaa rahaa.
Sipilän hallitus tutkitutti tunnin junan tarpeen ja keskusta ei tue sitä, koska Eu:lta tuli päätös, että junaan laitettu raha on hukkaan heitettyä, eikä Eu tule osallistumaan kustannuksiin.
On aivan eri asia tutkia asioita kuin panna suunnitelma käytäntöön kaikkien järkisyiden vastaisesti kuten perskokkareet aikoo tehdä.
Keskusta vastustaa tunnin junaa, mutta perskkkareita ei 4 miljardin kustannukset edes tässä taloustilanteessa hätkähdytä, koska Petterin pitää saada junansa.
Perskokkareet on julkisuudessa puhuneet vastustavansa hanketta, mutta tosiasiassa suostuvat siihen kuten kaikkiin muihinkin kakojen vaatimuksiin.
Nyt hankkeesta vastaa liikenne- ja viestinäministeri Lulu Ranne (persu) ja asia on hänen vastuullaan. Ja rahaa on ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aivan turha laittaa keskustan syyksi tunnin junaan tuhlattavaa rahaa.
Sipilän hallitus tutkitutti tunnin junan tarpeen ja keskusta ei tue sitä, koska Eu:lta tuli päätös, että junaan laitettu raha on hukkaan heitettyä, eikä Eu tule osallistumaan kustannuksiin.
On aivan eri asia tutkia asioita kuin panna suunnitelma käytäntöön kaikkien järkisyiden vastaisesti kuten perskokkareet aikoo tehdä.
Keskusta vastustaa tunnin junaa, mutta perskkkareita ei 4 miljardin kustannukset edes tässä taloustilanteessa hätkähdytä, koska Petterin pitää saada junansa.
Perskokkareet on julkisuudessa puhuneet vastustavansa hanketta, mutta tosiasiassa suostuvat siihen kuten kaikkiin muihinkin kakojen vaatimuksiin.
Nyt hankkeesta vastaa liikenne- ja viestinäministeri Lulu Ranne (persu) ja asia on hänen vastuullaan. Ja rahaa on !Tottakai Turun junaan on rahaa, koska se on investointi tulevaisuuteen eikä jatkuva rahareikä, kuten terveitten aikuisten elättäminen verorahoilla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245650Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624172Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143717Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683133- 453013
- 902987
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572696Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302695- 201795
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1231717