👺👺👺👺👺👺👺👺
Onko ymmärrettävä niin, että oikeistolaisuus on valtion yhteisten varojen ryöväämistä
Kaikki mahdollinen on ainakin kohta ryövätty ja hallitus ryövää lisää ottamalla
lisää ja lisää velkaa veronmaksajien piikkiin. Piikki on koko ajan auki eliitille veronmaksajien laskuun. Tavallinen kansa velat tulee maksamaan.
Onko ymmärrettävä niin, että oikeistolaisuus on valtion yhteisten varojen ryöväämi
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole -päinvastoin oikeisto huolehtii , että nuoremmilla sukupolvilla on muutakin kuin velanmaksua.
- Anonyymi
Köyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.
Kuten minä teen, kumpi sinä olet
Älykäs demariMitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitään
- Anonyymi
Köyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Älykäs demariKöyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Älykäs demariEi ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea !
Työttömyys kasvaa edelleen kohti loppuvuotta ja velka kasvaa. Oppositio teki välikysymyksen velkaantumisesta, jonka hallitus lupasi loppuvan.
Lamahallitus on heittänyt roskakoriin tavoitteensa. Valtion talous menee hallitsemattomasti kohti syvää päätyä.UPM on Suomen rikkain yritys ja saa sosiaalietuutta yritystukensa 63miljoonaa joka vuosi kansan vero rahoja ja sähköverkon palautusta 2 miljoonaa. Euroa mihin rahat menee
Miksi veroja kerätään vaan köyhiltä
Rikkaille en palautetaan
Äänestä sdp jos katto ei ole kultaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322