- kapinointi Jumalan Sanaa vastaan - se ei ole Jumalan tahto -

Anonyymi-ap

🗣️Jumalan Sana on totuus ja kaksiteräinen miekka.
Tämän jokaisen kristityn pitäisi tunnustaa ja uskoa siihen.

Profetia Hengessä ja totuudessa:

"Tuskin he ovat istutetut, tuskin kylvetyt, tuskin on heidän vartensa juurtunut maahan, niin hän puhaltaa heihin, ja he kuivettuvat; myrsky vie heidät kuin oljenkorret."

40

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matt 19:11: "Mutta hän sanoi heille: "Ei tämä sana kaikkiin sovellu, vaan ainoastaan niihin, joille se on suotu."

Mark 4:15: "Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan."

• Anonyymi

Ei itse uskoa, vaan heitellä toisille kuin miekanpistoja ja vielä omilla herjoilla höystettynä.

• Anonyymi

Miksi herjaat Jumalaa ja hänen Sanaansa ?

• Anonyymi

Jotka herjaavat Jumalaa ja hänen Sanaansa Herra ei tunne heitä.
      He ovat turmeltuneet.

Juud 1:10: "Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä."

• Anonyymi

Tämän päivän kristityt ovat juoppoja, avionrikkojia ,Jumalan pilkkaajia, muotojumalisia. Esimerkiksi Putin on kristitty. Minä en ole kristitty. vaan Jeesuksen seuraaja.

• Anonyymi

Ovatko kansamme harhaanjohtajat presidentti Stubb ja S. Niinistö Jeesuksen seuraajia ?

• Anonyymi

Niitä Jeesuksen seuraajia ja Paavalin peesaajia riittää lahkoissa vaikka kuinka paljon.

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi

Jumalan Sana on terävämpi kuin kaksiteräinen miekka.

Hepr 4:12: "Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;"

Ilm 19:15: "Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan."

• Anonyymi

Paavali puhui tappoaseista, kaksiteräisistä miekoista, koska oli Roomanvallan palkkamurhaaja.

Kehui fyysisillä voimillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan ja murhillaan.

• Anonyymi

Miestä ei saatu vastuuseen edes Jumalanmiehen Stefanoksen murhasta.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

Eikä se ollut ainoa murha laatuaan. Paavali oli murhakoplan johtaja, joka hyväksyi ne murhat.

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miestä ei saatu vastuuseen edes Jumalanmiehen Stefanoksen murhasta.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

Eikä se ollut ainoa murha laatuaan. Paavali oli murhakoplan johtaja, joka hyväksyi ne murhat.

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Anonyymi

Tänä päivänä opetetaan seurakunnissa höttöä ja epäolennaisuuksia.
      Puhutussa Sanassa ei ole Hengen voimaa.
      Seuraavana päinä tuskin muistetaan mitä siellä seurakunnassa puhuttiin.

• Anonyymi

Ilm 21:5-6: "Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä NÄMÄ SANAT OVAT VAKAAT JA TODET". Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi."

• Anonyymi

Voima on Jumalassa, ei missään puheissa eikä lahkojen kaatohegissä, irtohengissä eikä verimantroissa.

Isä, Poika ja Pyhä Henki on läsnä Kristittyjen kasteessa ja Herran Pyhässä Ehtoollisessa. Ei muulloin.

• Anonyymi

näin toteaa vain kiihkouskovainen

• Anonyymi

Jumala ja Jeesus on taivaassa. Ei missään Tarsolaisten murhamiesten kanssa hengailemassa hävitetyssä paratiisissa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi

Taivaaseen tempaamiset on lopun ajan väkevätä ekstyystä.

Jeesus tulee ihan rauhassa takaisin Galilean vuorelle, misssä antoi oikeille apostoleilleen kastekäskyn kastaa kaikki ihmise omakseen helatorstaina ja nousi taivaaseen.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi

Joh 6:63: "Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne SANAT, jotka minä olen teille puhunut, OVAT HENKI JA OVAT ELÄMÄ."

• Anonyymi

Jeesuksen ollessa maan päällä hän pystyi toteuttamaan sanomansa sanat. Nyt tilanne on toinen. Jeesus on taivaassa.

Nyt on historiallinen tilanne, sanat on infoa ja informaatiota. Tarinan kerrontaa, muisteluita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen ollessa maan päällä hän pystyi toteuttamaan sanomansa sanat. Nyt tilanne on toinen. Jeesus on taivaassa.

Nyt on historiallinen tilanne, sanat on infoa ja informaatiota. Tarinan kerrontaa, muisteluita.

Luuk. 5:24

Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa MAAN PÄÄLLÄ syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

• Anonyymi

Room 7:23:

"Mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on."

Miten sinun kohdallasi ?

• Anonyymi

Syvenny Raamattuun.

https://www.raamattu.fi/fi

• Anonyymi

Luuk 24:45:

"Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset."

• Anonyymi

Älä välitä. Ei ole mitään jumalaa sen sanasta nyt puhumattakaan.

• Anonyymi

Ketkä pelastuvat ?

Juutalaisista pelastuu vain jäännös vaikka he ovat Jumalan valittu kansa.
      Muista uskovista pelastuu vain harvat ja valitut.

Omasta mielestään pelastusvarmat "uskovat".
      Heistäkin pelastuvat vain harvat.

Matt 7:14: "mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

Matt 22:14: "Sillä monet ovat kutsutut, mutta HARVAT VALITUT."

• Anonyymi

Jes 10:21:

"Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö."

Juutalaisista, Jumalan valittu kansa pelastuu vain jäännös.

Jes 10:21: "Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö."

Jer 6:9: "Näin sanoo Herra Sebaot: Israelin jäännöksestä pidetään jälkikorjuu niinkuin viinipuusta; ojenna kätesi köynnöksiä kohti niinkuin viininkorjaaja."

Hes 6:8: "Mutta minä jätän jäännöksen: teillä on oleva miekasta pelastuneita pakanain seassa, kun teidät on hajotettu niiden maihin;"

Sak 8:12: "Sillä rauhan kylvö kylvetään, viiniköynnös antaa hedelmänsä, maa antaa satonsa, taivas antaa kasteensa, ja tämän kansan jäännökselle minä annan perintöosaksi kaiken tämän."

Room 9:27: "Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes 10:21:

"Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö."

Juutalaisista, Jumalan valittu kansa pelastuu vain jäännös.

Jes 10:21: "Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö."

Jer 6:9: "Näin sanoo Herra Sebaot: Israelin jäännöksestä pidetään jälkikorjuu niinkuin viinipuusta; ojenna kätesi köynnöksiä kohti niinkuin viininkorjaaja."

Hes 6:8: "Mutta minä jätän jäännöksen: teillä on oleva miekasta pelastuneita pakanain seassa, kun teidät on hajotettu niiden maihin;"

Sak 8:12: "Sillä rauhan kylvö kylvetään, viiniköynnös antaa hedelmänsä, maa antaa satonsa, taivas antaa kasteensa, ja tämän kansan jäännökselle minä annan perintöosaksi kaiken tämän."

Room 9:27: "Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös."

Lopulta kaikki Jumalan kansan Israelin ihmiset pelestuu.

Room. 11:26

Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

• Anonyymi

Kaikki pelastuvat on Israelin heimon jäseniä, joista tärkeimmät ovat Juutalaisia.
      Jeesuksen uskonveljiä.

Ei siellä pyhässä kaupungissa ole mitään pakanoiden osastoja, eikä Paavalin nimeä edes mainita. Paavali oli murhamies. Murhamiehet eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi

Jeesusta itseään meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä, joilla oli valheet mielessä.

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

• Anonyymi

Hyväkin paimen teurastaa lopuksi lampaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväkin paimen teurastaa lopuksi lampaansa.

Pakanat tappoi Jeesuksen. Siksi heidän on vaikeata päästä taivaaseen.

Luuk. 18

32 Hänet annetaan PAKANOIDEN käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään
        33 ja he ruoskivat häntä JA TAPPAVAT HÄNET. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakanat tappoi Jeesuksen. Siksi heidän on vaikeata päästä taivaaseen.

Luuk. 18

32 Hänet annetaan PAKANOIDEN käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään
        33 ja he ruoskivat häntä JA TAPPAVAT HÄNET. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."

Jeesus varoittaa pakanoista eli ei-juutalaisista.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin PAKANAT, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi

Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.

• Anonyymi

Paavalin kirkastama totuus kihahtaa helposti päähän, jos sitä ei laimenna muiden opetuksilla.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

• Anonyymi

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta: Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi

Paavali perusti Korinttoon ensimmäisen Mormonikirkon tekemällä ns. sijaiskasteita kuolleitten puolesta.

1. Kor. 15:29

Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?

• Anonyymi

Näin se on. Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia, eikä nähnyt helluntain tapahtumia, oli siihen aikaan vielä murhahommissa. Siksi joutui keksimään omia oppejaan.

• Anonyymi

Ei Jeesukaan kovin perillä ollut kun ei viettänyt sapattia, vaikka juutalaisena olisi pitänyt.

• Anonyymi

Jeesus oli Rabbi, jota sapatinsäännöt eivät koskeneet. Ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan.

Matt. 12:5

Tai ettekö ole lukeneet laista, että papit sapattina pyhäkössä rikkovat sapatin ja ovat kuitenkin syyttömät?

• Anonyymi

Helluntailaiset eivät kunnioita eikä noudata Jumalan lakeja eikä käskyjä. Siksi heitä sietää varoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3715
    2. 45
      3116
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      151
      2934
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      37
      2773
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2383
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      59
      1881
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      22
      1854
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      117
      1728
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1160
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1131
    Aihe