Liikennekulttuuri on samanlaista kuin Venäjällä. Jatkuvia ylinopeuksia, peräänajoja.
Edes talven tullen kohelletaan tämän tästä. Jatkuvia peräänajoja on ollut tänäkin syksynä.
Takapuskurissa roikkumista ym.
Minä minä asenne näkyy joka päivä.
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011568386.html
Tampereella ei osata ajaa
17
134
Vastaukset
- Anonyymi
Totta joka sana
- Anonyymi
Tampere on maalaishenkinen kylä jossa täytyy näyttää kuinka auto kulkee. Lapsellista.
- Anonyymi
Oli tiheä sumu aamulla.
- Anonyymi
Ei sumu ole mikään puolustus. Olosuhteisiin nähden pitää olla riittävä turvaväli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sumu ole mikään puolustus. Olosuhteisiin nähden pitää olla riittävä turvaväli.
Jep. Hyvällä kelillä 3-4 sekuntia ja huonolla kelillä huomattavasti pidempi turvaväli.
- Anonyymi
Aika samalla tavalla tampereella ajetaan kuin muuallakin suomessa. Tampereella on hieman enemmän väkeä ja siksi ruuhkia.
- Anonyymi
Olen huomannut usein Turussa käydessäni, että siellä ajetaan maltillisemmin kuin Tampereella."
Onko se sitten sattumaa vai ei. Oma havainto niinä kertoina kun olen käynyt .Joka tapauksessa huonoksi on mennyt liikennekulttuuri. - Anonyymi
Tanskassa nopeusrajoituksia valvotaan aktiivisesti, ja sakot voivat olla tuntuvia. Esimerkiksi moottoritiellä ylinopeudesta voi saada useiden sadan euron sakon riippuen ylityksen määrästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut usein Turussa käydessäni, että siellä ajetaan maltillisemmin kuin Tampereella."
Onko se sitten sattumaa vai ei. Oma havainto niinä kertoina kun olen käynyt .Joka tapauksessa huonoksi on mennyt liikennekulttuuri.vaasassa ajetaan yhtä huonosti kuin tampereella tai ehkä huonommin. ruotsinkielisillä voi olla oma ajotyyli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaasassa ajetaan yhtä huonosti kuin tampereella tai ehkä huonommin. ruotsinkielisillä voi olla oma ajotyyli.
tai no kyllä tampereella jotkut ajaa hyvin.
- Anonyymi
Vuonna 2021 Tanska kiristi liikennelainsäädäntöään merkittävästi. Uuden lain mukaan poliisilla on oikeus takavarikoida ajoneuvo valtiolle, jos kuljettaja syyllistyy erityisen piittaamattomaan tai vaaralliseen ajotapaan. Tämä koskee sekä paikallisia että ulkomaisia kuljettajia, mukaan lukien suomalaiset.
- Anonyymi
Siellä sakotetaan pyöräilijöitäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sakotetaan pyöräilijöitäkin
Saisi sakottaa täälläkin.
- AnonyymiUUSI
takapuskurissa kesärenkailla jäisellä tiellä sumussa
- AnonyymiUUSI
Ajoneuvon nopeus ja etäisyys toiseen tienkäyttäjään on sovitettava sellaiseksi kuin liikenneturvallisuus edellyttää huomioon ottaen tien kunto, sää, keli, näkyvyys, ajoneuvon kuormitus ja kuorman laatu sekä muut olosuhteet. Ei pitäisi olla ylivoimaisen vaikeaa kenellekään.
- AnonyymiUUSI
Mamut tuovat pormestarin myötävaikutuksella kamelit ja aasit Hämeenkadulle. Tampere "kansainvälistyy".
- AnonyymiUUSI
Voi teitä hyvät ihmiset,
ette ole ruuhkia,
ettekä todellisia koheltajia nähneetkään,
kun ette ole isossa maailmassa ajelleet ja pyörineet , missä on oikeita ruuhkia ja tuhannen kertaa enemmän autoja kuin täällä lintukodossa, jossa kun on kaksi autoa risteyksessä niin on ruuhka,
esim. venäjän liikenne on ihan omaa luokkaansa,
joka siellä on ajanut tietää, että Treella ajetaan kuin liikennepuistossa sinne verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 563736
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.463147Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1532949Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,412813SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752396Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s611911Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a231878Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1221757Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681170- 841162