Minkälaisessa muodossa Jeesus on taivaassa

Anonyymi-ap

Onko lihaa, luuta ja verta. Pyjama asussa, sandaalit ja parta? Hipin näköinen noin 40 vuotias mieshenkilö?
Jos on henki olento niin Muuttuuko Jeesus em. mainituksi sitten kun liukuu tänne hakemaan omiaan?

42

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hiilidioksidina, niin kuin kaikki biomassa aikanaan.

• Anonyymi

Tuskin ihmisenä. Ehkä valona.

• Anonyymi

Eikös se hippi paaa liharuumiissa hakemaan omiaan.
        Miten se voi yhtäkkiä lihaantua ?

• Tämä on pettymys jeesuksenmorsiamille jotka kaapin perällä odottavat prinssinakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se hippi paaa liharuumiissa hakemaan omiaan.
        Miten se voi yhtäkkiä lihaantua ?

Luuk 24 : 37 -44
        Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen.
        38
        Mutta hän sanoi heille: " Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne ?
        39
        Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä hengellä ei ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan. "
        40
        Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
        41
        Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, , vaan ihmettelivät, sanoi hän heille : " Onko teillä täällä jotain syötävää? "
        42
        Niin he antoivat hänelle palan paistettua kalaa.
        43
        Ja hän otti ja söi heidän nähtensä.
        44
        Ja hän sanoi heille: " Tätä tarkoittivat minun sanani kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne , että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa."

• Anonyymi

Hän saattaa tulla ihan minkä näköisenä tahansa joten kannattaa olla tarkkana ketä katselee nenänvarttansa pitkin. Hän saattaakin olla se kaupungilla kulkeva puliveivarin näköinen mies tai vaikka se nuori pitkätukkainen mies kasvotatuointien ja läväreiden kanssa jota viimeksi katselit halveksuen ärrällä. Vaikenta tuossa tulee nimenomaan omaan olemaan se että niiden joita hän tulee hakemaan tulisi tunnistaa hänet sillä se on samalla testi oletko edes pelastamisen arvoinen.

• Anonyymi

Silloin kun Jeesus ylösnousi taivaaseen niin oliko hän liharuumiina vai joku sielu tai henkiolento?
        Oon kuullut että Jeesus nousi kokonaisena liharuumiina haudastaan taivaaseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun Jeesus ylösnousi taivaaseen niin oliko hän liharuumiina vai joku sielu tai henkiolento?

Hipin näköisenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kai molempina, Tuomas koski häneen ja Jeesus sanoi :ei aaveilla ole lihaa ja luita. Toisaalta Jeesus ilmestyi heidän keskelleen lukittujen ovien taakse noin vain. Mutta pitää muistaa että nämä ovat sen ajan ihmisten kokemuksia asioista ja kerronta on sitä mitä he itse hahmottivat. Kuitenkin Jeesus oli noussut kuolleista tuossa vaiheessa, ja toisin kuin me jotka kuolemme, meidän ruumiimme jäävät hautaan, Jeesuksen ruumis ei jäänyt. Näitä on mielenkiintoista miettiä miksi oli näin, vai onko asia kerrottu eri lailla vai onko sillä jokin tarkoitus.

• Anonyymi kirjoitti:

Oli kai molempina, Tuomas koski häneen ja Jeesus sanoi :ei aaveilla ole lihaa ja luita. Toisaalta Jeesus ilmestyi heidän keskelleen lukittujen ovien taakse noin vain. Mutta pitää muistaa että nämä ovat sen ajan ihmisten kokemuksia asioista ja kerronta on sitä mitä he itse hahmottivat. Kuitenkin Jeesus oli noussut kuolleista tuossa vaiheessa, ja toisin kuin me jotka kuolemme, meidän ruumiimme jäävät hautaan, Jeesuksen ruumis ei jäänyt. Näitä on mielenkiintoista miettiä miksi oli näin, vai onko asia kerrottu eri lailla vai onko sillä jokin tarkoitus.

Raamatussa on ihmisten ajatuksia, eikä niitä varmaan ole tarkoitus tosissaan ottaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Monenko karaatin kultaa ovat kadut, talot ja kaikki siellä Paratiisissä? Voi että on ihana KULTAINEN paikka!

• Anonyymi

Aika kelvoton rakenneaine tuollaiseen.
        Ihan äräkultin luojan oivallusten tasoa

• Anonyymi

Kaiva tiheä luolasto ajoissa.

• Anonyymi

Kirkastetussa ihmisruumiissa Raamatun mukaan.

ap.t.7:55 Mutta Pyhää Henkeä täynnä Stefanos nosti katseensa taivasta kohti ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen, joka seisoi Jumalan oikealla puolella.
      56 Hän sanoi: "Taivaat ovat avoinna minun silmieni edessä, ja Ihmisen Poika seisoo Jumalan oikealla puolella!

ap.t.1:9 Kun hän oli sanonut tämän, he näkivät, kuinka hänet otettiin ylös, ja pilvi vei hänet heidän näkyvistään.
      10 Ja kun he Jeesuksen etääntyessä vielä tähysivät taivaalle, heidän vieressään seisoi yhtäkkiä kaksi valkopukuista miestä.
      11 Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi

Siinä vastaus, joka pitäisi riittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vastaus, joka pitäisi riittää!

Jeesus siis syö, juo, hmm.., nukkuuu ja tekee kaikkea sellaista siellä Taivaassa, kuten täällä maan päälläkin?
        Olenkin aina epäillyt että UFO nouti hänet!
        Mutta en ymmärrä kuinka nuo "Galilean miehet" olisivat todistamassa hänen takaisin tuloaan!
        Eivätkö he jo ole kuolleet aikoja sitten? Ja mitä jos Jeesus tulee takaisin maapallon toisella puolella, vai eikö maapallo olekaan pyöreä pallo?

• Anonyymi

Tuo paikka ei ole tarkkaan tiedossa ja noita todistajia ei enää hengissä. Saattaa tulla siis missä vaan ja voi olla ettei kukaan edes huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus siis syö, juo, hmm.., nukkuuu ja tekee kaikkea sellaista siellä Taivaassa, kuten täällä maan päälläkin?
        Mutta en ymmärrä kuinka nuo "Galilean miehet" olisivat todistamassa hänen takaisin tuloaan!
        Eivätkö he jo ole kuolleet aikoja sitten? Ja mitä jos Jeesus tulee takaisin maapallon toisella puolella, vai eikö maapallo olekaan pyöreä pallo?

Eihän siinä niin sanotakaan että nämä Galilean miehet(eli opetuslapset) olisivat sitä todistamassa . Heille vain annettiin lupaus siitä että Jeesus on kerran tuleva takaisin samalla tavalla. Juuri siksi tuo on kirjoitettu tuleville jälkipolville muistiin. Joku sukupolvi sen ehkä saa kokea.

• Stefanos näki väärin. Toisen mukaan Jeesus istuu, ei seiso.

Kumma kun kukaan muu ei ole niin nähnyt, ei edes satelliiteillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän siinä niin sanotakaan että nämä Galilean miehet(eli opetuslapset) olisivat sitä todistamassa . Heille vain annettiin lupaus siitä että Jeesus on kerran tuleva takaisin samalla tavalla. Juuri siksi tuo on kirjoitettu tuleville jälkipolville muistiin. Joku sukupolvi sen ehkä saa kokea.

Ei niitä kirjoitettu tuleville jälkipolville, mutta kun Raamattu tehtiin, niin siinä on valitsijoiden mukaan ottamat kirjoitukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Jeesus ottaa omansa ylös, ovat eri ihmiset eri tilanteissa. Missä on yö, siinä ovat ihmiset vuoteissa. Missä on päivä, ihmiset jauhavat käsikivillä, tekevät päivän askareita. Jeesus , jonka kautta on kaikki luotu, kyllä tiesi maan olevan pallo.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun Jeesus ottaa omansa ylös, ovat eri ihmiset eri tilanteissa. Missä on yö, siinä ovat ihmiset vuoteissa. Missä on päivä, ihmiset jauhavat käsikivillä, tekevät päivän askareita. Jeesus , jonka kautta on kaikki luotu, kyllä tiesi maan olevan pallo.

Raamatussa ei sanota maan olevan pallo..

• Anonyymi

Jeesus jälleensyntyy niinkuin kaikki ihmiset.
      Vauvasta aloitetaan.
      Ei se tule taivaasta kokonaisena 40 v hipin näköisenä miehenä. .on voinut jo jälleensyntyäkin tai sitten syntyy joskus tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Hän (Jeesus) voi syntyä vaikka intiaan hinduksi tai johonkin muslimimaahan muslimiksi.

• Anonyymi

Uskontunnustuksessa uskotaan ruumiin ylösnousemiseen.
      Vai latelevatko uskovat hölynpölyä uskoaan tunnustaessaan?

• Anonyymi

Uskovaisraukat on aivopesty..
        Hölynpölyähän se on ja luonnonlakeja pilkkaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaisraukat on aivopesty..
        Hölynpölyähän se on ja luonnonlakeja pilkkaavaa.

Kyllä se sinä olet jonka aivot eivät toimi.

• Anonyymi

Jeesus kuten jo kuolleet läheisemmekin ovat "taivaassa" energiaa, josta tunnistamme heidät. Kyllä energiakin voi halata ja viestit ja sanomat tulee tajuntaamme.
      Ensinäkeminen ainakin tapahtuu varmaan ihan näköisnäköisjuttuna. Että tossahan mua vastaan tulee mun rakas koira/äiti on odottamassa... jne jne.
      Ainakin hengistä puhuttaessa, ja omiin kokemuksiini pohjautuen sekä harrastuksiini vedoten , olen ottanut sellaisia kuvia , joita ei pysty aina edes selittämään. Orbeista, valopalloista, kasvoista peileissä, ikkunoissa jne. Ehkä kaikkein kallisarvoisin ottamani kuva on kuolleesta (siis kuolleesta) omaisestani ottamani kuva, kuvassa hän on jo hehkeä uusi henki kotelomaisessa , hieman oudossa puvussaan.
      Eihän näitä juttuja pysty kokemattomille selittämään, mutta seuratkaapa esim. Henki ja Me-ryhmää tai Aavedata-ryhmää tuubissa.
      Eihän me tiedetä tämän maailman menosta vielä mitään. Tähän täytyy linkittää niin karma, jälleensyntyminen, energia, fysiikka ja kemiakin , joista tunnemme vielä perin vähän.

• Anonyymi

Henkimaailma on tässä ympärillämme. *Verhon takana". Sinne me.nnään kaikki joskus ja joskus sieltä tullaan takaisin. Aloitetaan taas vauvasta .

• Anonyymi

Ihan atomeina on.

• Anonyymi

Ihan siinä muodossa missä sinne Öljymäeltä nousi.

• Anonyymi

No missä muodossa se nousi?
        Oliko henkiolento vai liharuumis, hipin näköinen mies oyjama-asussasn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue itse mitä teki ylösnoudemuksemuksensa jälkeen 40 päivän ajan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lue itse mitä teki ylösnoudemuksemuksensa jälkeen 40 päivän ajan.

Et vastannut kysymykseeni. Odotan vastaustasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut kysymykseeni. Odotan vastaustasi.

sitä saakin odottaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Henkiruumiina.

• Anonyymi
      UUSI

Tuolla edellä on linkki Raamatun Ilmestyskirjaan, jossa kerrotaan niin Jeesuksen ulkomuodosta Taivaissa, kuin myös Taivaasta yleensäkin.

• Anonyymi
        UUSI

Kerro lyhyesti mitä siellä sanotaan Jeesuksesta.
        Onko taivas maata, soraa, hiekkaa, kiviä, vettä.?
        En tykännyt linkistä joten jäi lukematta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lyhyesti mitä siellä sanotaan Jeesuksesta.
        Onko taivas maata, soraa, hiekkaa, kiviä, vettä.?
        En tykännyt linkistä joten jäi lukematta.

Et tykkää linkistä jossa asia tarkasti kerrotaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et tykkää linkistä jossa asia tarkasti kerrotaan?

Ilmestyskirja 1: 8-20, Jeesuksen ulkomuoto: 12-16:
        8 Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
        9 Minä, Johannes, teidän veljenne, joka teidän kanssanne olen osallinen ahdistukseen ja valtakuntaan ja kärsivällisyyteen Jeesuksessa, minä olin Jumalan sanan ja Jeesuksen todistuksen tähden saaressa, jonka nimi on Patmos.
        10 Minä olin hengessä Herran päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,
        11 joka sanoi: "Kirjoita kirjaan, mitä näet, ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon ja Tyatiraan ja Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan".

12 Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa,
        13 ja lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.
        14 Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;
        15 hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina.
        16 Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.

17 Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
        18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.
        19 Kirjoita siis, mitä olet nähnyt ja mikä nyt on ja mitä tämän jälkeen on tapahtuva.

20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3715
    2. 45
      3116
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      151
      2934
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      37
      2773
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2383
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      59
      1881
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      22
      1854
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      117
      1728
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1160
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1131
    Aihe