Näin Venäjä kyykkyyn helposti

Anonyymi-ap

Ostetaan (maalaisia, turkulaisia, forssalaisia, yms) turistimatka junalla Leninkraatiin, Pieris mukaan pelotteeksi, hyvä hotelli. Juodaan kaikki niiden votkat pois, turkkulaiset pelottelevat homot yms pervot, Pieris pysäyttää ydinvoimalat ja energiainfran, maalaiset vain ovat au naturel.

Kolme päivää Vainikkalasta rajanylityksestä, niin Putin hakee asylumia Kap Verdeltä, koko Neuvostoliitto polvillaan, Valtonen ja Marin taas ajokunnossa, Stupido lyö lapaseen Tselnytskiä vahtiessaan.

Saanko tästä rauhannuubelin tjsp?

T: isänmaan asialla Salis

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Salis, kommentoin sinulle, mutta arvaa kuinka sille kommentille kävi (et ikinä arvaa...)?Modet asettavat kapuloita rattaisiin lemmentarinallemme. Olisin vain tiedustellut ryppynarusi tämänhetkistä tilaa ja samalla moitin sinua Tropiclandian paskomisesta. Toivotin sinut tervetulleeksi Varissuolle saman peiton alle haistelemaan kaasujani.

Saisiko tämä edes olla täällä, modet? Vai taasko poistetaan? Mitä tänne saa kirjoittaa? Kukkanen, perhonen, aurinko, sydän..?

Jostain syystä näköjään myöskään kirjautuminen ei onnistu.

T: Pieris, jolla mitta täynnä tätä palstaa

• Anonyymi

Pieris, ilmeisestikin Suoli24n modet on kuin Suomen johtavat poliitikot. Pieni mieli ja typeriä juntteja; ei mitään todellista valtaa mutta jotenkin pitää yrittää päteä. Reppanoita ovat.
        En ole paskonut Tropiclandiaasi tällä kertaa. Sen sijaan peittosi alle tulo voisi olla hyvä juttu. Siniset pillerini ovat lopuillaan, ja kun peräilman käry saa kivikovan ståndiksen aikaiseksi, niin seisottaisin sillä pari päivää helposti.
        Join kaikki rahani, joten olen jumeksessa täällä Espoon parkkihallissa enkä pääse Turkuun. Tule sinä tänne, väijytetään homo-Audeja ristitulituksella ja paskotaan junat ja bussit.

T: Sotahullu Salis

• Anonyymi

Leninin kylä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2236
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1226
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe