Ihmisethän voisivat löytää tien Jumalann luo ilman Kirkon tai Vartitorniseuran ohjausta.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Voi sitä seota ihan omatoimisestikin.
- Anonyymi
Kyllä se kummastusta herättäisi jos tällainen harrastus tulisi tietoon seurakunnassa.
- Anonyymi
Sellainen kummastus osoittasi selvästi, että vartiotornilaiset on hypnotisoituja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen kummastus osoittasi selvästi, että vartiotornilaiset on hypnotisoituja.
Kilpailevien firmojen tuotteisiin ei suhtauduta suopeasti.
- Anonyymi
Radio Deitä kuuntelemalla ei Jumalan luo pääse, jos ei sitten usko sekalaisen musiikin ja Raamatun täysin ohittavien elämänkokemustarinoiden ylimaalliseen voimaan. Nimimerkillä matkahommissa kiinnostavaa puheohjelmaa radiosta etsinyt.
- Anonyymi
Eipä Jumalan luo taida päästä millään muullakaan tavalla.
- Anonyymi
Vartiotornihan on rahan tie vartiotorniseuralle.
vartiotornikaupittelijat maksavat lehdykät omasta pussistaan, ja rahoilla on sitten mm. perustettu vartiotorniseuran sijoitusyhtiö Irlantiin, halvan yhtiöveron maahan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459