Meilläkin tuttu juttu...
"Keskustaa pidetäänkin Virossa leimallisesti Viron venäläisten omana puolueena, joka kaiken lisäksi on korruptoitunut."
Korruptoitunut ja venäjämielinen
9
107
Vastaukset
- Anonyymi
Veljespuolueet
- Anonyymi
Suomessa on ihan sama juttu, tosin VKK on kiilaamassa venäjämielisenä ohi keskustan.
- Anonyymi
Onneksi Suomessa havahduttiin asiaan ja keskusta oli käytännössä Suomi-Venäjä seura. Maalaisliittolainen eli kepuli Kekkonen yritti ohjata Suomen venäjän alaisuuteen, mutta ehti juoda itsensä tärviölle ennen sitä. Väyrynen yritti jatkaa Kekkosen projektia, mutta kyvyt ei riittänyt juuri mihinkään, Väyrystähän syytettiin maanpetturuudesta mutta venäläiset pelasti silloin Väyrysen.
- Anonyymi
Jatkunut jo pitkään. Kuinka sokeita äänestäjänsä ovat?
- Anonyymi
VKK on kirjanpitoaan hävittävä, mutta myös kovasti venäjäkiimainen puolue.
- Anonyymi
VKK on pyytänyt julkisesti venäjää miehittämään osan Suomesta. Ossi olisi onnellinen kuin Väyrynen luullessaan voittaneensa presidentinvaalit, mutta sitten huomasi erehtyneensä.
- Anonyymi
Taitaa olla Venäjän trollin aloitus, kun niin paikkansa pitämätön.
- Anonyymi
Onko VKK puolue keskustan venäläinen apupyörä?
- Anonyymi
Totta kai keskusta on korruptoitunut ja venäjämielinen.
Sehän vei juuri persuilta kannatusmittausten kolmossijan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512