Markus 14:13-16, 22-24 FB38
[13] Niin hän lähetti kaksi opetuslastaan ja sanoi heille: "Menkää kaupunkiin, niin teitä vastaan tulee mies kantaen vesiastiaa; seuratkaa häntä. [14] Ja mihin hän menee, sen talon isännälle sanokaa: 'Opettaja sanoo: Missä on minun vierashuoneeni, syödäkseni siinä pääsiäislampaan opetuslasteni kanssa?' [15] Ja hän näyttää teille suuren huoneen yläkerrassa, valmiiksi laitetun; valmistakaa meille sinne." [16] Niin opetuslapset lähtivät ja tulivat kaupunkiin ja havaitsivat niin olevan, kuin Jeesus oli heille sanonut, ja valmistivat pääsiäislampaan.
[22] Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Ottakaa, tämä on minun ruumiini". [23] Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille; ja he kaikki joivat siitä. [24] Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.
https://bible.com/bible/365/mrk.14.13-24.FB38
"Menkää kaupunkiin, niin teitä vastaan tulee mies kantaen vesiastiaa".
15
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme kerjäläinen!
Ilkeekin. - Anonyymi
kaikki tämä toteutui.
- Anonyymi
Kyllä, ja miksi muu asia.
Siis että Raamatussa kaikki toteutuu hienosti, kun niin kirjoitetaan. Vain Jeesuksen paluu puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja miksi muu asia.
Joku on joskus laskenut, että 85% on jo toteutunut.
Anonyymi kirjoitti:
Laskuvirhe tai väärä tapa laskea.
Raamattu kun on vain ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, loput täytyykin todella nopeasti.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, loput täytyykin todella nopeasti.
Tuskin.. Jeesusta saa odottaa ikuisuuden.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tuskin.. Jeesusta saa odottaa ikuisuuden.
Kaksi ToIIoa kehtaa taas valittaa halvasta sapuskasta.
- Anonyymi
kauanko vesiastiaa kantava kyttäsi opetuslapsia ? tunteja ?
- Anonyymi
jeesuksen lahkolla taisi olla paljon vihamiehiä ? ihmissyöjä kultti 🤔
Roomalainen historioitsija sanoi kristityistä, että "miksi kaikki paha tulee aina ensin Roomaan?".
- Anonyymi
Höpöhöpö, jahvekultti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911