Lakot on mellakointia

Anonyymi-ap

Nähtiin selvästi hallituksen vastaiset lakotkin.
Vallankumousta aina kommunisteilla.

Noin lyhyesti koko ay-liikkeen toiminta johtajiensa takia 250 0000 -
300 000 € vuosipalkkojensa takia.

44

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

ay-liikkeen toiminta johtajiensa takia 250 000 -
      300 000 € vuosipalkkojensa takia.

• Anonyymi
      UUSI

On lopetettava kaikki verovähennysoikeudet. Ja lakkosakot vahingon suuruisiksi.

• UUSI

Lakot on suunniteltava udelleen, koska ay mafia ei ole kansan kannalta demokraattinen järjestö niin se ei saa vaikuttaa muiden kuin omien orjiensa/jäsentensä elämään. Lakot pitää siis suunnitella tavalla joka ei vaikuta lakon ulkopuolisiin millään tavalla eikä taloudenkaan toimitaan. Ay mafian mafiosot pitää asettaa vastuuseen taloudellisista vaikutuksista muuhun lakon ulkopuoliseen toimintaan. Tuo siis jos lakoille ei haeta eduskunnasta parlamentaarista hyväksyntää!

• Anonyymi
        UUSI

Eläkeläiset voivat lakkoilla hallitustakin vastaan kun Orpo-Purra leikkaavat eläkkeistä.
        Tai sitten eduskuntavaaleissa näyttävät joukkovoimaa, että mistä se kana pissii!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläiset voivat lakkoilla hallitustakin vastaan kun Orpo-Purra leikkaavat eläkkeistä.
        Tai sitten eduskuntavaaleissa näyttävät joukkovoimaa, että mistä se kana pissii!

Ei lakkoilu auta edes eläkkeellä, lakkoilu aina osoittaa pelkkää tyhmyyttä!

• Anonyymi
        UUSI

Lakot suunniteltava uudelleen? Eteläranta kympin johdollako?

Näkemyksesi on älyvapaa ja kuulostaa diktatooriselta. Jos kansanedustajat puuttuisivat työntekijöiden mielenilmaisuvapauteen, niin se tarkoittaa täysin samaa kuin että eduskunta veisi työntekijöiltä oikeuden vapaaseen mielenilmaisuun.

Ai että perskokkarit muistuttavat päivä päivältä yhä enemmän eri ääripäiden kommareita ja fasisteja. Kummassakaan totalitaristisessa suuntauksessa, ei äärivasemman kommunismissa kuin äärioikean fasismissakaan sallittu mitään mielipiteidenilmaisuja kuten lakkoja. Tuli joko kuti niskaan (kommarit) tai ohimoon (fasistit).

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Ei lakkoilu auta edes eläkkeellä, lakkoilu aina osoittaa pelkkää tyhmyyttä!

Niinhän tuo on Putinkin asiasta samaa mieltä kanssasi. By the way, paljonko Kreml maksaa sinulle tuosta vastakkainasettelun lietsomisestasi?

"Venäjä ei hyökkää rajojen yli tankkien kanssa. Se hyökkää verkossa, propagandalla, disinformaatiolla ja rahan avulla."

"Venäjä etsii aiheita, jotka jakavat ihmisiä – maahanmuutto, työttömyys, puolustusmenot. Tavoite on lisätä epäluottamusta ja heikentää päätöksentekoa."

https://yle.fi/a/74-20188914

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lakot suunniteltava uudelleen? Eteläranta kympin johdollako?

Näkemyksesi on älyvapaa ja kuulostaa diktatooriselta. Jos kansanedustajat puuttuisivat työntekijöiden mielenilmaisuvapauteen, niin se tarkoittaa täysin samaa kuin että eduskunta veisi työntekijöiltä oikeuden vapaaseen mielenilmaisuun.

Ai että perskokkarit muistuttavat päivä päivältä yhä enemmän eri ääripäiden kommareita ja fasisteja. Kummassakaan totalitaristisessa suuntauksessa, ei äärivasemman kommunismissa kuin äärioikean fasismissakaan sallittu mitään mielipiteidenilmaisuja kuten lakkoja. Tuli joko kuti niskaan (kommarit) tai ohimoon (fasistit).

Saahan sitä mieltään osoittaa vapaasti, kunhan se ei haittaa muiden toimintaa eikä tuota kustannuksia muille kuin mielensä osoittajille! Jos on eri mieltä niin ei sillä voi perustella jos aiheuttaa vahinkoa muille. Jos saisi pelkän erimielisyyden vuoksi vahingoittaa muita niin voisin sillä perusteella tulla moukaroimaan autosi uuteen luukkiin tai laittaa polkupyöräsi vähemmän vauhdikkaaseen kuntoon. Sillähän ei olisi mitään periaatteellista eroa siihen jos lakon vuoksi linja-auto ei kulje tai kaupasta ei saisi ruokaa ostaa!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän tuo on Putinkin asiasta samaa mieltä kanssasi. By the way, paljonko Kreml maksaa sinulle tuosta vastakkainasettelun lietsomisestasi?

"Venäjä ei hyökkää rajojen yli tankkien kanssa. Se hyökkää verkossa, propagandalla, disinformaatiolla ja rahan avulla."

"Venäjä etsii aiheita, jotka jakavat ihmisiä – maahanmuutto, työttömyys, puolustusmenot. Tavoite on lisätä epäluottamusta ja heikentää päätöksentekoa."

https://yle.fi/a/74-20188914

Sinähän se ajat Moskovan trollin asiaa kannattamalla epäjärjestyksen sallimista, minä taas hoidan asiani itse ilman sen kummempia näytöksiä. Olen tehnyt siten siitä alkaen kun koulu loppui keväällä 1960. Sen jälkeen oli vain työtä, armeija ja opiskelua sekä vain tupakkalakko!

• Anonyymi
        UUSI

Röh röh mutta minun persereikäni ei lakkoile. Se tekee roimasti ylitöitä ja työllistää samalla Lyyliä KRUIIIK !!!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Sinähän se ajat Moskovan trollin asiaa kannattamalla epäjärjestyksen sallimista, minä taas hoidan asiani itse ilman sen kummempia näytöksiä. Olen tehnyt siten siitä alkaen kun koulu loppui keväällä 1960. Sen jälkeen oli vain työtä, armeija ja opiskelua sekä vain tupakkalakko!

Ja nytkö väitätkin ettet ole Putinin kanssa samaa mieltä lakkoilusta. Kirjoitat millä nimimerkilläsi tahansa niin se tullut selväksi että ihailet itänaapurin toimintaa kansaa ja työntekijöitä kohtaan. Mikä tietysti ihmeellistä kun kuitenkin ole meidän muiden elättämä. Juu ei tarvitse sitä päivittäistä tarinaasi toistaa itsestäsi, se fantasiasi jo kaikille tuttu.

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Saahan sitä mieltään osoittaa vapaasti, kunhan se ei haittaa muiden toimintaa eikä tuota kustannuksia muille kuin mielensä osoittajille! Jos on eri mieltä niin ei sillä voi perustella jos aiheuttaa vahinkoa muille. Jos saisi pelkän erimielisyyden vuoksi vahingoittaa muita niin voisin sillä perusteella tulla moukaroimaan autosi uuteen luukkiin tai laittaa polkupyöräsi vähemmän vauhdikkaaseen kuntoon. Sillähän ei olisi mitään periaatteellista eroa siihen jos lakon vuoksi linja-auto ei kulje tai kaupasta ei saisi ruokaa ostaa!

"Saahan sitä mieltään osoittaa vapaasti, kunhan se ei haittaa muiden toimintaa eikä tuota kustannuksia muille kuin mielensä osoittajille!"

Noinhan autoritaarisuutta ihailevat ajattelevat. Vedetään matto alta etukäteen, jotta mielenilmauksella ei olisi mitään merkitystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Älähän käännä asiaa ylösalaisin. Vastapallosi on täysi hutilaukaus. Putin ajattelee tismalleen samaan tapaan kuin sinä itse. Hänkin näkee lakot epäjärjestyksenä kuten sinäkin ja siksi Venäjällä ei lakkoilla. Miksi et ole muuttanut sinne, kun tuo moskovalainen puutarhatonttu tarjoilee sinulle juuri kaiken sen, mistä täällä uliset?

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Kokoomuksen persereikä siellä viheltelee vanhaa värssyään

Lakoista puhuttaessa viimeisimpien lakkojen tavoite oli vain ostovoimamme palauttaminen edes lähelle kilpailijamaittemme tasoa, -ei muuta !

Poliittisille lakoille olisi kyllä ollut aihetta, lakkojen saavutuksista on meillä kyllä näyttöä, exluikurikin saa äänestää koska maahamme hankittiin yleinen ja yhtäläinen äänioikeus juurikin SUURLAKOLLA.
        8 tunnin työaika ja monet, monet muut itsestään selvyyksinä pitämämme asiat ovat vaatineet työtaistelua , kaikissa työtaisteluissa tarvitaan kuitenkin kaksi osapuolta, joista sitä toista edustavat juurikin tällaiset palstapellet joihin tuo kolmen nimimerkin äijänrähjä lukeutuu.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nytkö väitätkin ettet ole Putinin kanssa samaa mieltä lakkoilusta. Kirjoitat millä nimimerkilläsi tahansa niin se tullut selväksi että ihailet itänaapurin toimintaa kansaa ja työntekijöitä kohtaan. Mikä tietysti ihmeellistä kun kuitenkin ole meidän muiden elättämä. Juu ei tarvitse sitä päivittäistä tarinaasi toistaa itsestäsi, se fantasiasi jo kaikille tuttu.

Olet näköjään aito Putler trolli ja yrität nyt saada väkeä mukaasi. Noin suurilla tyhmyyksillä tuskin saat suurta seuraaja joukkoa joten yritä' edes jotain fiksumpaa vai eikä herneet riitä siihen?

Vaikka joku tyhmä laillasi voisi kuvitella minun ja Putlerin olevan lakoista samaa mieltä niin kannattaa niitä erojakin hieman miettiä. Minä kun pidän lakkoja suurina typeryyksinä jotka asiat pitäisi hoitaa neuvottelemalla itse osoittaen jotta on esim. enemmän arvoinen työn tuloksiin perustuen. Ei siinä joukolle mitään pyydetä yhteisesti vaan korvaamaan sitä työtä jota teen ja sen aikaansaannosta.! Kun taas Putlerin kanta on se, että se on kapinaa ja sietää siitä antaa kunnon rangaistus. Jos nyt oppisit ajattelemaan niin ehkä sinullakin olisi mahdollisuus fiksuuntua Lyyli!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lakoista puhuttaessa viimeisimpien lakkojen tavoite oli vain ostovoimamme palauttaminen edes lähelle kilpailijamaittemme tasoa, -ei muuta !

Poliittisille lakoille olisi kyllä ollut aihetta, lakkojen saavutuksista on meillä kyllä näyttöä, exluikurikin saa äänestää koska maahamme hankittiin yleinen ja yhtäläinen äänioikeus juurikin SUURLAKOLLA.
        8 tunnin työaika ja monet, monet muut itsestään selvyyksinä pitämämme asiat ovat vaatineet työtaistelua , kaikissa työtaisteluissa tarvitaan kuitenkin kaksi osapuolta, joista sitä toista edustavat juurikin tällaiset palstapellet joihin tuo kolmen nimimerkin äijänrähjä lukeutuu.

Eihän palkansaaja saisi mitään, jos asia olisi perskokkareista kiinni. Ahneus on oikeistolaisen tehdasasetuksissa. Viisaus ei ole.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Saahan sitä mieltään osoittaa vapaasti, kunhan se ei haittaa muiden toimintaa eikä tuota kustannuksia muille kuin mielensä osoittajille!"

Noinhan autoritaarisuutta ihailevat ajattelevat. Vedetään matto alta etukäteen, jotta mielenilmauksella ei olisi mitään merkitystä.

Autoritäärisyyshän olisi sitä, että lakkoilija tekee juuri kuten nyt on tehty, lopettaa vaikka kaupan sulkemalla satamat! Mitä muuta se olisi kuin autoritäärisyyttä jos asiaa oikein ajattelee!

Sekin on autoritääristä, jos joudut monta päivää odottamaan bussia töihin mennessä eikä sitä vaan tule koska on lakko! Mitä muuta se olisi?

Lakot ovat osa diktatuuria, jota vasemmisto harjoittaa ay mafiansa avulla. He pyrkivät ohittamaan sillä demokratian, jota he pitävät vihollisenaan! Se poliittinen lakkosuma joka alkoi Orpon hallituksen alkaessa osoittaa tuon oikeaksi mitä kirjoitin ettekä muuta kykene esittämään asiasta!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Autoritäärisyyshän olisi sitä, että lakkoilija tekee juuri kuten nyt on tehty, lopettaa vaikka kaupan sulkemalla satamat! Mitä muuta se olisi kuin autoritäärisyyttä jos asiaa oikein ajattelee!

Sekin on autoritääristä, jos joudut monta päivää odottamaan bussia töihin mennessä eikä sitä vaan tule koska on lakko! Mitä muuta se olisi?

Lakot ovat osa diktatuuria, jota vasemmisto harjoittaa ay mafiansa avulla. He pyrkivät ohittamaan sillä demokratian, jota he pitävät vihollisenaan! Se poliittinen lakkosuma joka alkoi Orpon hallituksen alkaessa osoittaa tuon oikeaksi mitä kirjoitin ettekä muuta kykene esittämään asiasta!

Käännät demokratian ja ihmisoikeudet 180 astetta ympäri. Löydät yhteisiä kanssa-ajattelijoitasi Kremlistä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ostovoimaa ei saa vain palkankorotuksin koska siinä vain työttömyys lisääntyy! Ostovoimaa saadaan vain työtehoa ja tuottavuutta nostamalla jolloin eurolla saadaan enemmän aikaan! Tuo on asia jota vasemmisto ei ikein ole koskaan ymmärtänyt!

Ne 300'000 työtöntä nykyisin osoittavat sen vääräksi mitä vasurit esittävät!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Olet näköjään aito Putler trolli ja yrität nyt saada väkeä mukaasi. Noin suurilla tyhmyyksillä tuskin saat suurta seuraaja joukkoa joten yritä' edes jotain fiksumpaa vai eikä herneet riitä siihen?

Vaikka joku tyhmä laillasi voisi kuvitella minun ja Putlerin olevan lakoista samaa mieltä niin kannattaa niitä erojakin hieman miettiä. Minä kun pidän lakkoja suurina typeryyksinä jotka asiat pitäisi hoitaa neuvottelemalla itse osoittaen jotta on esim. enemmän arvoinen työn tuloksiin perustuen. Ei siinä joukolle mitään pyydetä yhteisesti vaan korvaamaan sitä työtä jota teen ja sen aikaansaannosta.! Kun taas Putlerin kanta on se, että se on kapinaa ja sietää siitä antaa kunnon rangaistus. Jos nyt oppisit ajattelemaan niin ehkä sinullakin olisi mahdollisuus fiksuuntua Lyyli!

Sinä itse olet Putler-trolli. Kyllä sinun tarkoitusperäsi ovat täällä kaikille tutuiksi tulleet. Työntekijä tulee pitää nöyränä johtajalleen. Jos sinä polkaiset hinnan, niin tappio katetaan työntekijän selkänahasta, ei omasta osuudestasi. Ammattiliitto on sinulle myrkkyä, koska se puolustaa työntekijää. Sinun työtäsi tekevää.

Jat selvästikin Halla-ahon näkemyksen ihmisarvosta:

"Ainoa mitattava ja siten kiistatta olemassaoleva ihmisarvo on yksilön instrumentaalinen arvo. Yksilöt voidaan perustellusti asettaa arvohierarkiaan sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä tai osaamisensa poistaminen yhteisön käytöstä heikentäisi yhteisöä."

https://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Ostovoimaa ei saa vain palkankorotuksin koska siinä vain työttömyys lisääntyy! Ostovoimaa saadaan vain työtehoa ja tuottavuutta nostamalla jolloin eurolla saadaan enemmän aikaan! Tuo on asia jota vasemmisto ei ikein ole koskaan ymmärtänyt!

Ne 300'000 työtöntä nykyisin osoittavat sen vääräksi mitä vasurit esittävät!

No niin, tulihan se sieltä. Ostovoimaa lisätään muka laskemalla palkkoja? Sehän siten pakottaisi työntekijän tekemään enemmän töitä, jotta kykenisi ylläpitämään edes sen alkuperäisen ansiotasonsa. Ja kun se ei ole itseltäsi pois, niin asia on siksi sinulle täysin yhdentekevä paitsi silloin, jos saat pakotettua työntekijän lisäämään työtuntejaan samalla hinnalla, jolloin oma pörssisi vain paisuu.

Kiitä Kokoomusta ja Persuja suurtyöttömyydestä. Heidän aikanaan se on kehittynyt.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse olet Putler-trolli. Kyllä sinun tarkoitusperäsi ovat täällä kaikille tutuiksi tulleet. Työntekijä tulee pitää nöyränä johtajalleen. Jos sinä polkaiset hinnan, niin tappio katetaan työntekijän selkänahasta, ei omasta osuudestasi. Ammattiliitto on sinulle myrkkyä, koska se puolustaa työntekijää. Sinun työtäsi tekevää.

Jat selvästikin Halla-ahon näkemyksen ihmisarvosta:

"Ainoa mitattava ja siten kiistatta olemassaoleva ihmisarvo on yksilön instrumentaalinen arvo. Yksilöt voidaan perustellusti asettaa arvohierarkiaan sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä tai osaamisensa poistaminen yhteisön käytöstä heikentäisi yhteisöä."

https://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html

Älä turhaan yritä peittää omaa taustaasi! Olin töissä yli 40 vuotta enkä koskaan nöyristellyt kenellekään jonka vuoksi sain kerran potkutkin. Ei se haitannut koska kilpailevan yrityksen johto soitti asiasta kuultuaan jotta tule heille töihin ja siitä se jatkui samalla alalla toisen nimisellä palkkakuitilla maksajan suhteen. Noin käy kun tietää mitä tekee! Hoitamalla asiansa oikein, tieto siitä mitä saat aikaan kyllä leviää ympärillekin, vaikka et sitä itse edes huomaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Älä turhaan yritä peittää omaa taustaasi! Olin töissä yli 40 vuotta enkä koskaan nöyristellyt kenellekään jonka vuoksi sain kerran potkutkin. Ei se haitannut koska kilpailevan yrityksen johto soitti asiasta kuultuaan jotta tule heille töihin ja siitä se jatkui samalla alalla toisen nimisellä palkkakuitilla maksajan suhteen. Noin käy kun tietää mitä tekee! Hoitamalla asiansa oikein, tieto siitä mitä saat aikaan kyllä leviää ympärillekin, vaikka et sitä itse edes huomaa!

Ahaa, olet saanut jopa potkutkin. Niin on muuten saanut myös nimimerkki "Oikeistolibertatisti" tai "Maalaisliiton.kurittaja". Ilmeisesti sama työmaa, kun löytyy samat ulinatkin, mutta vaan eri puolueen palstalta? Ja nykyäänhän sinä peesaat tälle palstalle siirtyneen edellämainittujen nimimerkkien alter egon eli pankkomajurin kommunisti- ja lakkoaloituksia, joka on muuten tämänkin ketjun aloittaja.

Kätevää, kun voit vetää samassa ketjussa useampaakin roolia, myös tuona YXKAXEX:inäkin? On edes joku, joka "sattuu" olemaan samaa mieltä sakeisiin öyhötyksiisi?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, olet saanut jopa potkutkin. Niin on muuten saanut myös nimimerkki "Oikeistolibertatisti" tai "Maalaisliiton.kurittaja". Ilmeisesti sama työmaa, kun löytyy samat ulinatkin, mutta vaan eri puolueen palstalta? Ja nykyäänhän sinä peesaat tälle palstalle siirtyneen edellämainittujen nimimerkkien alter egon eli pankkomajurin kommunisti- ja lakkoaloituksia, joka on muuten tämänkin ketjun aloittaja.

Kätevää, kun voit vetää samassa ketjussa useampaakin roolia, myös tuona YXKAXEX:inäkin? On edes joku, joka "sattuu" olemaan samaa mieltä sakeisiin öyhötyksiisi?

Kyllä sain potkut pidettyäni uudelle pomolleni kunnon saarnatilaisuuden siitä millaisen mokan hän olin tullut tehneeksi asiakas suhteessa. Olin kuitenkin alallani varsin tunnettu siitä mitä sain aikaan ja kilpailevan yrityksen johto kutsui minut töihin heille! En silloin ollut tuntiakaan työtön! Erikoisaloilla firmojen työntekijät ihan pomoja myöden toimivat tavalla jossa he kohtaavat toisiaan! En ulissut silloin enkä tee sitä nytkään sillä tuo ei minun olemiseeni paljoa vaikuttanut. Tosin en tuossa uudessakaan firmassa ollut kuin kolmisen vuotta kun siirryin seuraavaan. Siinä joka potkut antoi olin ollut jo yli 10 vuotta.

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Kyllä sain potkut pidettyäni uudelle pomolleni kunnon saarnatilaisuuden siitä millaisen mokan hän olin tullut tehneeksi asiakas suhteessa. Olin kuitenkin alallani varsin tunnettu siitä mitä sain aikaan ja kilpailevan yrityksen johto kutsui minut töihin heille! En silloin ollut tuntiakaan työtön! Erikoisaloilla firmojen työntekijät ihan pomoja myöden toimivat tavalla jossa he kohtaavat toisiaan! En ulissut silloin enkä tee sitä nytkään sillä tuo ei minun olemiseeni paljoa vaikuttanut. Tosin en tuossa uudessakaan firmassa ollut kuin kolmisen vuotta kun siirryin seuraavaan. Siinä joka potkut antoi olin ollut jo yli 10 vuotta.

Eli megalomania vaivasi jo tuolloin hypittyäsi isompiesi varpaille. Eipä ihme, että seuraavassakaan paikassa et kyennyt olemaan kolmea vuotta enempää. Syy; ylimielisyys ja yhteistyökyvyttömyys.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli megalomania vaivasi jo tuolloin hypittyäsi isompiesi varpaille. Eipä ihme, että seuraavassakaan paikassa et kyennyt olemaan kolmea vuotta enempää. Syy; ylimielisyys ja yhteistyökyvyttömyys.

Olen varsin yhteistyökykyinen mutta en ryhdy sittenkään tyhmyyksiin. Se miksi vaihdoin oli koska sain paremman, itseni kannalta monella tapaa koskaan en siinäkään montaa vuotta ollut vaan perustin vanhan työkaverini kanssa oman yrityksen eri toimialalle, jolla olimme olleet, kun taivaasta vahingossa tipahti tosi hyvä idea jota lähdimme kehittelemään ja sitä nyt vieläkin käytetään. Tosin niiden toimesta jotka sen meiltä ostivat kun jäimme eläkkeelle!

Päätelmäsi oli siis pelkkää Lyyli tyyliä!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän palkansaaja saisi mitään, jos asia olisi perskokkareista kiinni. Ahneus on oikeistolaisen tehdasasetuksissa. Viisaus ei ole.

Kyllä minäkin sain kohtuullista palkkaa vaikka en ollut mitenkään ay orjana vaan hoidin itse sopimukseni työnantajien kanssa. Vieläkin lähes 20 eläkevuotenikin jälkeen sitä hynää vielä riittää siihen, mihin sitä haluan käyttää eläkkeen lisäksi! Tänäkin kesänä olen tehnyt parikin viikkojen mittaista retkeä Lappiin vapaalla ohjelmalla. Nyt vanhemmiten en enää ole niin innokas talvisin sinne lähtemään, mutta saas nähdä taas ensi kesänä!

• Anonyymi
      UUSI

Kepu-palstalla häärivän persutrollin kädenjälki näkyy aloituksessa. Samat ulinat laitaoikeistolaista ay-vihaa.

• UUSI

Aloitushan oli ihan asiaa ja siinä moitittiin vain vasemmiston kaipausta kansandemokratiaan eli puoluediktatuuriin!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Aloitushan oli ihan asiaa ja siinä moitittiin vain vasemmiston kaipausta kansandemokratiaan eli puoluediktatuuriin!

elinkeinoelämän yrittäjä-mafia eivät välitä muista ihmisistä sentin vertaa, pääasia niille on että saavat mahdollisimman paljon yritystukia ja maksavat - jos nyt yleensä edes maksavat - työntekijöille kunnollista palkkaa. Ulkomaalaisia pidetään nälkäpalkalla töissä. Sekö on se yrittämisen tarkoitus?

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Eikös Suomessa lakkoilu ja jonkun vastustaminen ole melko maltillista moneen Euroopan maahan nähden. Monessa maassa väki kaduilla ja turuilla tekee lakkoilun lisäksi paljon tuhoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Jopas kuulosti VKK:n agendalta kirjoittaessasi puoluediktatuurista. Pölhöpopulistien teema. Huh huh!!!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

elinkeinoelämän yrittäjä-mafia eivät välitä muista ihmisistä sentin vertaa, pääasia niille on että saavat mahdollisimman paljon yritystukia ja maksavat - jos nyt yleensä edes maksavat - työntekijöille kunnollista palkkaa. Ulkomaalaisia pidetään nälkäpalkalla töissä. Sekö on se yrittämisen tarkoitus?

Vain ansaittu palkka on kunnollinen palkka! Tuo kannattaa muistaa ja se osoittaa jotta palkka ei voi olla kiinteä vaan sen on vaihdeltava aina sen mukaan miten kauppa käy!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Vain ansaittu palkka on kunnollinen palkka! Tuo kannattaa muistaa ja se osoittaa jotta palkka ei voi olla kiinteä vaan sen on vaihdeltava aina sen mukaan miten kauppa käy!

Palkka on ansaittu, kun se sanellaan?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palkka on ansaittu, kun se sanellaan?

Palkka on ansaittua kun se ansaitaan! Sen voi ansaita ainoastaan työnsä tuloksen arvolla, ei vetelehtimällä työpaikallaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Palkka on ansaittua kun se ansaitaan! Sen voi ansaita ainoastaan työnsä tuloksen arvolla, ei vetelehtimällä työpaikallaan!

Kukas sen ansaitsemisen sitten määrittääkään? Työnantaja sanoo, että ota tai jätä? Kuulostat kuin keskitysleirin johtajalta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas sen ansaitsemisen sitten määrittääkään? Työnantaja sanoo, että ota tai jätä? Kuulostat kuin keskitysleirin johtajalta.

Työnantaja haluaa pitää aina ne työntekijät joiden työn tulos on riittävä ja joille voi maksaa kunnolla koska he sen ansaitsevat. Yleensä silloin on kyse kaltaisestani vapaasta työläisestä joka ei ay mafian juttuihin sekaannu vaan hoitaa asiansa itse työnantajan kanssa.

Se on totuus, että hyvästä työstä hyvä palkka! Niin se aina on ollut!

• Anonyymi
      UUSI

Se on semmone peli tällä hallituksella että tässä on kohta kaikki kadulla ,jollei liitot ryhdy toimiin . Nyt ollan jo maksuun pantuja eläkkeitä leikkaamassa .Taantuvasti ei koskaan oikeusvaltioissa pyörretä jo annettuja päätöksiä. Nämä näyttää ryhtyneen melkoisiin omavaltaisuuksiin. Nuo eläkekassat ovat näet palkansaajien rahaa joten jo sen suhteen milloin ne maksetaan pyritään laittoimasti puuttumaan palkansaajien yksiytyiseen varain hallintaan. Osuudet jotka palkanmaksat maksaa on näet osa palkkaa työehtosopimuksia siten sovittu maksettavaksi oleva palkan osa, joten millään muulla taholla ei ole oikeutta varain hallintaan kuin ammattiliitoilla joka on keskitetty taho joka hoitaa työntekijöiden asioita ,heidän edustajiksi valittuina.

Hallituksen toimiin tulee tuossa suhteessa puuttua ja ammatti liittojen reakoida tilanteeseen sen vaatimalla tavalla.

• UUSI

Ammattiliitoilla ei ole demokratiassa äänioikeutta, joten niiden pitää vain toimia hallituksen ja eduskunnan hyväksymien sääntöjen/lakien puitteissa! Asia jota ei ay mafiosot oikein ole vieläkään ymmärtäneet!

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Ammattiliitoilla ei ole demokratiassa äänioikeutta, joten niiden pitää vain toimia hallituksen ja eduskunnan hyväksymien sääntöjen/lakien puitteissa! Asia jota ei ay mafiosot oikein ole vieläkään ymmärtäneet!

Ammattiliitto on yhtä kuin sen jäsenet. Ja sen jäsenillä on äänioikeus ellei tämä ole kaltaisellesi diktaattorille vielä valjennut.

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Olisit edes päivän ollut palkkatyössä, niin et kirjoitteli noin valheellista tekstiä. Et sinä sieltä mummosi karvaisesta kainalosta mihinkään poistu, kun et osaa etkä uskalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Puhut nyt nykyisestä hallituksesta. Joka ei toimi Suomessa tunnetun demokratian mukaan. Tämänhän pääministeri Orpokin totesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Extyökkäri kirjoitti:

Hallitusvalta on rajallinen sillä ei ole suoraa kansalaisiin eikä omaisuuteen menevää määräysvaltaa .Tutustu perustuslakiimme ja demokratissa valitsevaan vallan kolmijakoon, sekä eduskunnan toimitapoihin jossa Hallitus esittää eduskunta hyväksyy tai hylkää ja lainsäädännöllisiä mahdollisuuksia päätöksenteossa toteuttaa asioita valvoo perustuslaki valiokunta tai ainakin niin on tarkoitus . Ammattiliitoilla on täysi päätäntävalta jäsenitänsä puitteissa ja sen toimia ei rajoiteta lailla vapaan sopimisen puitteissa ,sillä vapaa sopiminen asioista kuuluu demokraattisiin toimitapoihin ,yhtälällä kuin mielipiteen vapaus. Demokratioissa yksilöillä on yksilö vapaudet ja omaisuuden suoja .

Suomi ei ole diktatuuria .

• Anonyymi
      UUSI

Kansa ei ymmärrä, että heidän varat kuuluvat rikkaille. Onneksi Orpo ja Purra ovat tajunneet sen ja vievät ihmisiltä rahat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      43
      3487
    2. 35
      2968
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      142
      2823
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      70
      2307
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1782
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      86
      1555
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1084
    8. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1036
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      77
      1017
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      3
      847
    Aihe