"Uskonratkaisu" verrattuna naimiisinmenoon

Anonyymi-ap

"Uskonratkaisu" on henkilökohtainen teko jota voi verrata naimisiin menoon.
"Usko ratkaisussa" valitaan morsiusseurakunta ja siihen liitytään valkeassa mekossa esim. uudestikaste toimituksessa.
Seurakunnassa on viisi tyhmää neitsyttä ja viisi viisasta.
Tyhmien kohdalla puolet jäsenistä päättyvät eroon Jumalasta samoin kuin avioliitossa.

5

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa tunnistaa tyhmät neitsyet jotka paljastaa Pyhä Henki.
      Seurakunnan jäsenistä puolet ovat tyhmiä neitsyitä.

• Anonyymi

"Ja nyt teille tämä käsky, te papit! Jos ette kuule ja paina sydämeenne, niin että annatte kunnian minun nimelleni, sanoo Herra Sebaot, lähetän minä teitä vastaan kirouksen ja kiroan teille suodut siunaukset. Minä olenkin ne jo kironnut, sillä te ette ole painaneet tätä sydämeenne."

• Anonyymi

Matt 25:1: "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan."

Molemmat, viisaat sekä tyhmät lähtivät ylkää vastaan.

• Anonyymi

Naimisiin meno avioliitossa Raamatun ja Jumalan tahdon mukaan. "Hän ottakoon vaimoksensa neitsyen."

• Anonyymi

Jumala on mielistynyt neitsyihin jotka ovat puhtaita.

"Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen."
      (2Kor 11:2)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      113
      2352
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      38
      1949
    3. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      30
      1887
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1877
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      48
      1876
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      58
      1159
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1056
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      933
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      880
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      857
    Aihe