Onneksi vaimoni on teisti ja uskollinen hyvä vaimo. Ei tarvitse pelätä uskottomuutta tai juoppoutta tai uhkapeliä. Voi luottaa täysillä. Ateistiin en luottaisi. Olen ateisti.
Teististä kelpo vaimo
17
113
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mökkinaapuri 73v äijä jätti vaimonsa ja meni yhteen KIRKKOKUOROSSA tapaamansa naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Lapsuudestani muistan yhteiskunnan tukipylvään ja arvostetun lahkolaissaarnaajan, jolla oli yli 10 lasta ja teistivaimo sen mukaisesti väsähtänyt ja kulahtanut. Mies alkoi vehtaamaan parikymppisen oppilaansa kanssa ja teki hänen kanssaan lehtolapsen. Ei käynyt kateeksi teistivaimoa.
- AnonyymiUUSI
”Mies alkoi vehtaamaan parikymppisen oppilaansa kanssa ja teki hänen kanssaan lehtolapsen.”
Saarnamies uskoi selvästi Jumalaan ja ajatteli, ettei Jumala katso hyvällä, jos käyttää kondomia tai coitus interruptusta.
- AnonyymiUUSI
Ja taas typerä trollialoitus... :)
Luullaanko, että joku tällaisia typeryyksiä uskoo? Ehkä uskovaiset...- AnonyymiUUSI
Avaus on totta.
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Avaus on totta.
ApTuohan on vain sinun oletuksesi, ei mikään tieteellinen totuus.
Minun vaimoni on ateisti ja uskollinen hyvä vaimo. Minunkaan ei tarvitse pelätä uskottomuutta tai juoppoutta tai uhkapeliä. Minäkin voin luottaa täysillä.
Uskovaisiin en luottaisi, valehtelevat sujuvasti uskontonsa puolesta.
- AnonyymiUUSI
"Hormoonit ne on mormooneillakin", sanoi muuan lestadiolainen.
- AnonyymiUUSI
Eipä uskova ole mikään tae hyveestä ollut koskaan, mutta etpä taida itsekään enää päästä kavereiden kanssa kaljalle ja olet tiukassa valvonnassa.
- AnonyymiUUSI
Vaimotesteissä on teisti taipunut olla
aina ykkös valinta. Niin luotettava ja opas
suuri sielu totuuden nielu. Nyt on jo
kuudes menossa. Olen varastoinut viisi
Autuaita kaikki ystäviä parhaita rakkaita. - AnonyymiUUSI
Miksi uskovaiset antavat vääriä todistuksia?
Eikös se ole kiellettyä 10 käskyssä? - AnonyymiUUSI
Tarkoittaako tuo "teisti" tässä Jumalaan uskovaa henkilöä, uskovaista vai kiihkouskovaista?
- AnonyymiUUSI
Uskoo Jumalan olevan olemassa ja elämän jatkuvan ruumiin kuoleman jälkeen.
Hyvä jalaton vaimo!
- AnonyymiUUSI
Hyvä ja toimelias vaimo tulee Herralta.
- AnonyymiUUSI
Minun vaimoni on hyvä ihan omasta luonnostaan.
- AnonyymiUUSI
Onnellinen se mies, jonka vaimo on uskova.
- AnonyymiUUSI
Uskoo miehen selitykset. Njaa.
- AnonyymiUUSI
Siunattu se mies, jonka vaimo uskoo Jumalaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984214
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783477Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52366Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2072162Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302091- 41880
- 73811
- 52776