Juuri uutisissa että työttömyyskorvaukset ovat jo 10 miljardia euroa vuodessa
siitä 3 miljardia maahanmuuttajille
Mistä saamme nämäkin rahat
Työttömyys korvaukset 10 miljardia, siitä 3 maahanmuuttajille
14
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama kenelle. Syy on Suomen nykyhallitus!
Tämä valehteluun perustuva hallitus on tuhoamassa Suomea!- Anonyymi
Olet oikeassa.
- Anonyymi
Aloitus on valhe!
Työttömyys korvauksia maksettiin vuonna 2024 kaikkiaan 4 miljardia.
Mutta se on totta, että suuri osa tästä on hallituksen huonoa politiikkaa.
Hallitus tuottaa työttömyyttä päätöksillään!- Anonyymi
Katso mtv uutiset
- Anonyymi
Koko ajan.
- Anonyymi
korjaus
kyse on työttömyyden aiheuttamista kokonais menoista- korvaukset, puuttuvat verot, kaikenlaiset tuet Ehkä tässä pitäisi pohtia myös sitä, että mikä on reilua ja oikein.
Kun Erkki ja Mohamed ovat kumpikin samalla raksalla olleet laattahommissa ja kumpikin on nyt työtön, lienee reilua se, että kumpikin myös saa työttömyystukea.
Lisäperusteena voimme huomioida myös sen, että Erkin ja Mohamedin työnantaja SRV on maksanut valtiolle laatoittajien palkanlisänä myös työttömyysvakuutusmaksua. Eikä siinä kaikki, myös työntekijä itse maksaa työttömyysvakuutusmaksua. SRV;:llä, Erkillä ja Mohamedilla on siten täysi syy uskoa, että valtio sitten maksaa, jos laattamiehet joutuvat työttömäksi. Jos työttömyyttä ei tule, valtio voi pitää rahat.
Ei tässä pitäisi olla mitään muttia tai kieroilun mahdollisuuksia. Työtön kuin työtön riittää ja valtio maksaa.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Suomi tarvitsee lisää maahanmuutto, vaikka vlaksi.
"...vaikka vlaksi."
Nytpä kävi v..flaksi, sanoi entinen poika kun tansseista saatolle pääsi. ;)
- Anonyymi
Politiikoilla olis varaa.
- Anonyymi
Kun on työtön on jostain raha tultava muuten on viidakon lait voimassa.
- Anonyymi
Eikö työttömyyskorvauksetkin ole verollista tuloa, siis osa rahasta kiertää veroina takaisin valtiolle ja osa kiertää takaisin esim. ALV:n kautta ja osa joka tapauksessa talouteen jopa hieman työllisyyttä ylläpitäen esim. kahviloissa ja karaokebaareissa kun työttömät käyvät niihin rahojaan kantamassa ja peliautomaateissakin pelaamassa (Veikkaus OY/Valtio).
- Anonyymi
sosiaalidemokraatti maksaa tai itkee ja maksaa 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161