Missä karhu?

Anonyymi-ap

Outoa ettei loukkaantunutta karhua ole löytynyt. Onko edes ollut hoiskon alueela? Mistä tieto peräisin?

26

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja miten karhun voi tietää haavoittuneeksi, jollei itse ole osunut hutilaukauksella ??? Törkeetä piittaamattomuutta ja välinpitämättömyyttä. Muka osataan metsästää ! Saastaiset juntit.

• Anonyymi

Kolarivaurio ei ammuttu.

• Anonyymi

Voi vittu kun oot tyhmä. Täällä ei yhdellekkään karhulle kaatolupia. Lue enemmän luulet vähemmän. Piiperö

• Anonyymi

Mistä tiedetään onko tällä alueella enää? Epäilen että on jo kaukana täältä,olisihan tuo jo löytynyt.

• Anonyymi

Ei ole enää täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää täällä.

Onko varma tieto?

• Anonyymi

Sehän jo selvitettiin mutts ylläpito tekomulkkuäly poisti tiedon kun siitä vouhkattiin ja mitään tietoa ei annettu. Jäi junan töytäisemäksi lum juna lähti hoiskon asemalta. Varma tieto. Tämä karhu asia on suurenluokan salaisuus viranomaisten ja lehdisyön taholta. Miksi?

• Anonyymi

Hoiskon juna-asema 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoiskon juna-asema 🤣

Siinä neste hoiskonportin vieressä 👍

• Anonyymi

mee ite ettimää jos luulet et se niin helppo o

• Anonyymi

Mikä kuka karhua on vahingoittanut? Sitä tietoa peitellään selvästi. Ilmiselvästi laiton juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kuka karhua on vahingoittanut? Sitä tietoa peitellään selvästi. Ilmiselvästi laiton juttu.

Höpö höpö.
        Mikä salaliitto kausi sullon menossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.

Minulla on 5 karhua jääkaapissa, jotka riipaisen kohta saunan jälkeen. Sen jälkeen murisen rouvalle ja selätän hänet eläimelliseen menoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.

” Höpö höpö.
        Mikä salaliitto kausi sullon menossa?”

Ahaa osui oikeaan olet asianosainen aaaasia selvä.

• Anonyymi

Virhe on tullut siinä, ettei heti käytetty hyvää karhun haukkujaa etsintään. Lähikunnissa tosi hyviä karhun haukkujia. Virkavallan moka.

• Anonyymi

Paskanmarjat ei se mikään karhu ollut , joku oli sen nähnyt ja totesi että vesihiisi

• Anonyymi

Ihmiset lisääntyvät holtittomasti ja ihmismäärä sen kun vain kasvaa kasvamistaan. Ihminen on planeetan pahin peto. Yksi karhu jossakin, niin kauhea haloo syntyy.

• Anonyymi

Koko karhujuttu tekaista pelkoa herättämään niin kauan kuin silminnäkijä astuu valokeilaan

• Anonyymi

Se olin varmaan minä joka nilkutin baarista kotiin, olen hieman karvainen - että joku saattoi äreäksi karhuksi luulla. Elekää ampuko! Olen rauhoitettu.

• Anonyymi

Ettei vaan olisi ollut jonkun provo, niitähän täällä suomi 24 sivuilla riittää.

• Anonyymi

Saukonkylän vuorijärven läheisyydessä on hirvenraato, ja näyttää että joku peto on ollut asialla. Onko kukaan sattunut käymään paikalla ? " Puolukan poimijat"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saukonkylän vuorijärven läheisyydessä on hirvenraato, ja näyttää että joku peto on ollut asialla. Onko kukaan sattunut käymään paikalla ? " Puolukan poimijat"

Melko varmasti karhu on tankannut talvea varten

• Anonyymi

Tänne se karhu tuli viikko sitten tuppaan, painu peräkammariin ja joi mun pontikat. Nyt suututtaa. Saaterin otso, miten minä uskallan mennä neuvotteluille? Toinen ongelma on sokea eukkoni. Viime aikoina kehunu, että ihanaa kun höriset tuollalailla nykyään, justiin tuli sen kainalosta päikkäreiltä ihan pöhnässä! saaterin otso.

• Anonyymi

Tämä karhuasia on selvitetty ajat sitten, ei kantsi enää kirjoitella tästä asiasta.

• Anonyymi

Hyvähän tästä on vähän huumoria repiä! :)

• Anonyymi

Taitaa olla tekoälyllä tehty koko video karhusta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9377
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      71
      4873
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4541
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      59
      2887
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2338
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1576
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      41
      1364
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1286
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      48
      1281
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1242
    Aihe