niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita, asia mikä on myös pelottavaa. Jos voisi ajatella sydämessäni olevan ihannenaisen kokoinen paikka, niin sinä olet mitoiltaan täydellinen, jopa yli sen omaten lisäksi valtavan magneettisen vetovoiman. Et arvaakaan kuinka monta kertaa olen ihmetellyt, mikä ihme olento sinä olet.
Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
71
2319
Vastaukset
- Anonyymi
✌🏻x ?
- Anonyymi
Jos kunnioitat minua oikeasti, niin lopetat kirjoittelun.
- Anonyymi
Kuka omii näitä oikeesti. Ai mut joo taitaa olla aloittajan omaa leikkiä tämäkin vastaus 😉
- Anonyymi
Ketä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tarkoitat?
Vanhempaa L-miestä.
- Anonyymi
🧚🏼♀️ se pieni olento korvasi juuressa, joka jatkuvasti muistuttaa olemassaolostaan.
Tule ja etsi. Siellä se on ulkona vapaana.- Anonyymi
👹olkapäällä
Toisella puolella 😇🪽
🤭🤗❤️
- Anonyymi
Voi että…
- Anonyymi
Ai että❤️
🤭🤗❤️
- Anonyymi
Samaa mietin susta. Mutta aidosti, haluatko vain sekoittaa vai tehdä asialle jotain?
- Anonyymi
?
- Anonyymi
😇?
- Anonyymi
Looettaisit Tuomo jo!sotket vaan!
- Anonyymi
ohi
- Anonyymi
Olisi hyvä laittaa ilmoitukseen jotain vinkkejä kenelle aloitus menee. Tämän voi omia kuka vain.🙄
- Anonyymi
Mitä väliä kenelle menee, ellei suoraan oikealle henkilölle osata kertoa.
- Anonyymi
No mille kirjaimelle?
- Anonyymi
Tunnistan tästä erään J-miehen. Kaikki täsmää, hän voisi sanoa minulle juuri näin ja osittain aika lailla on sen sanonutkin. Ja se hämmentää minua, koska en pysty oikein itsekään hyväksymään enkä täysin ymmärtämään koko tilannetta, meidän tilanne kun on aika lailla mahdoton. Mietin myös sanooko hän useillekin naisille juuri nämä samat asiat ja vain näyttelee niin hyvin edessäni, olenko minä vain tyhmä ja sinisilmäinen hölmö jos uskon mitä hän sanoo. Mietin myös välillä onko hän narsisti kun puhuu minulle miten puhuu.. Anteeksi J nämä epäilevät ajatukseni, jos ne ei pidä paikkaansa. Minun on aika vaikeaa luottaa ihmisiin.
Magneettinen vetovoima meidän välillä, sitä todellakin on. Mutta mistä se johtuu, traumakemiastako? Näin epäilen..- Anonyymi
Kiva kun luotat. -sivusta
- Anonyymi
Täsmää ja on sanonutkin. Traumakemiaa. Elämä opettaa.
- Anonyymi
Ei multa tämä.
Mn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa tämä.
MnHaluat siis M- naisen ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun luotat. -sivusta
Ei oo multa kommentti.
Sivusta - Anonyymi
Varo Jormaa. Muuta neuvoa ei tule.
- Anonyymi
Ei ole A:lta tämä kommentti.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa tämä.
MnNukkuu ei varmaankaan.
- Anonyymi
Minua hävettää myös että haikailen perääsi vuodesta toiseen ja olet perheellinen mies jolla on vastuunsa. En silti voi rakkaudelle mitään.
- Anonyymi
Hieno teksti joltain! Jos tämä olisi mun tuntemaltani mieheltä, olisin niin iloinen. Olin jo tänäänkin hänet nähdessäni
- Anonyymi
Harmituksen kyllä ymmärrän, mutta mitä hävettävää siinä on?
- Anonyymi
Miksi hävettää? Rakkaus on ihana asia. Vai oletko varattu?
- Anonyymi
no me ollaan molemmat varattuja.. siinä ehkä se suurin syy :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no me ollaan molemmat varattuja.. siinä ehkä se suurin syy :/
Jätä sir mut rauhaan. Ei tarvii hävetä. Kyllä ne sun tunteet sit häviää. Mä en halua olla mikään kiusaus, jonka kanssa leikitellään. On ne tunteet mullakin.
n sivusta
- Anonyymi
Jos hän tietää, että sua hävettää, hän tuskin haluaa mitään sun kanssa.
- Anonyymi
En minä häntä häpeä.
- Anonyymi
Pelottavaa idealisointia.😨
- Anonyymi
Ihan tavallista ihastuneen ruusun punaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallista ihastuneen ruusun punaista.
No kerro mihin kirjaimeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mihin kirjaimeen?
K kirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K kirjain
K naiselle?
- Anonyymi
Koska olette viimeksi nähneet?
- Anonyymi
Viikko sitten❤️
- Anonyymi
Viikko sitten näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikko sitten näitte?
Kyllä😍
- Anonyymi
Lässytystä lässytystä.
- Anonyymi
Viikko sitten nähtiin.
Aloittaja- Anonyymi
sitten ei ihan täsmää. Me nähtiin viime vkl.. muuten täsmää.
- Anonyymi
Mariaa kaipaa aika moni, vaan se ei huoli ketään.
- Anonyymi
Samaa voin sanoa miehestä joka pistää tällaisen ujon hiljaisen naisen aivan villiksi näin illan päätteeksi 😂🤭🤗❤️
- Anonyymi
Kukahan nainen se sinä olet?Oletko muuttunut naiseksi,ei tuota usko kukaan! Rekkamies?
- Anonyymi
Näette toisianne, pidätte yhteyttä?
- Anonyymi
Jos noin ajattelet,mies, et ole tosissasi. Olet nainen, jonka tapasin pietarissa ja helsingissä. Oikein maata-hariminulla on vaikutusvaltainen ystävä, jonka voisit yrittää vietellä. Hän on kaiken lisäksi bi. Sinähän tykkäät käydä gerkuleksessa katselemassa homomiehiä.
- Anonyymi
Rakastan sinua T ❤️
- Anonyymi
En ole K, eikä ole kirjoitettu T:lle.
- Anonyymi
En ole T, siis aloittaja ei ole.
- Anonyymi
Poistatko myös tämän?
- Anonyymi
Kaikesta tästä sentimentaalisuudestasi huolimatta mieleeni tulee jokin, vaikeasti tavoitettava rytmi, kadonneiden unelmien palanen, jonka olen tavoittanut jossain mieleni maisemassa jo kauan sitten. Hetken aikaa se kaikki yritti taas muotoutua mielessäni täyteen voimaansa mutta hajoten sitten silkkaa varovaisuuttani antautua enää tuon tunteen valtaan. Tuo tunne minkä nyt melkein muistan on edelleen ikuisesti kaiken ajateltavissa olevan ulkopuolella mahdollista ja yhä toivottavaa.
- Anonyymi
Minä ymmärrän nuo tunteesi ja myös tuon tunteen, kun tunteita ei vain pysty päästämään kunnolla valloilleen. Ne tunteet on meidän sisällä ja ehkä joskus seuraavassa elämässä voimme ne kokea yhdessä moninkertaisina <3 , tässä elämässä joudun tunteita jarruttelemaan
- Anonyymi
Joo joo mitä sanoitkaan täh väsyttää
- Anonyymi
En oleta, että aloittaja on hän, mutta vastaan kuin hänelle meidän tilanteesta käsin.
Sinäkin herätät minussa vahvoja tunteita. Niin vahvoja, että tällä hetkellä koen hyvin voimakasta pelkoa. Olen huomannut, että olet ottanut etäisyyttä. Kun viimeksi tapasimme, aistin sinussa epävarmuutta tai jotain solmussa olemista. Se aktivoi minun syvimmät pelkoni joita nyt yritän kohdata.
Tämä on se tie, jota on kuljettava. Kohdattava pelkomme tahoillamme, jos haluamme olla yhdessä, jos haluamme kumpikin yksilöinä kasvaa ja päästä eteenpäin ja parina jakaa rakkautta ja kokea yhteyttä. En halua että pakenemme tai välttelemme sitä, mitä rakastumisemme herättää. Kyllä me tämän "osaamme", vaikka just nyt tuntuu huteralta. - Anonyymi
Rakas mies, mikä tarkalleen ottaen hävettää?
- Anonyymi
Rakas nainen. Minua ei hävetä mikään. Kaikki on juuri niin kuin pitääkin. Potku eteenpäin alkaa piankin, kuin saan seittini kasattua muotoon kaikkien hyvinvointi. Olen tätä odottanut monet pitkät yöt ja käteni nyrkkiin puristanut ja kyyneleet tyynyyni vuodattanut. Näen nyt kiitoradan edessäni ja tehovivun työnnän tappiin. Taivas on meidän elämänpituiselle lennolle tuntemattomaan... Älä huoli me pärjäämme!
- Anonyymi
Ei kai kukaan noin kirjoita. Joku laukoo nyt läppää.
- Anonyymi
Keneltä tämä?
- Anonyymi
Juhalta Tuijalle 🔥+🔥=🔥
🙏💫💍
- Anonyymi
Rakastan sinua. ❤️ k
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Miksi häpeät rakkaustunteita
- Anonyymi
Eli mitä? Höpötystä koko aloitus. Tahto puuttuu?
- Anonyymi00077
Salaiset deitit odottaa sua 💦 Klikkaa ja aloita https://Michelle.hoty.lat/Michelle#/?/?/0mphv19sh
- Anonyymi00078
up! Mistä näitä vanhoja viestejä löytyy..?
- Anonyymi00080
En tunne mitään magnetismia sinua kohtaan. Liika tyrkyttymäninen ei ole kivaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3799953Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat946298Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3905981SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614371Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33672Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien873248Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal933215Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,62966Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en632939Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr102912