niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita, asia mikä on myös pelottavaa. Jos voisi ajatella sydämessäni olevan ihannenaisen kokoinen paikka, niin sinä olet mitoiltaan täydellinen, jopa yli sen omaten lisäksi valtavan magneettisen vetovoiman. Et arvaakaan kuinka monta kertaa olen ihmetellyt, mikä ihme olento sinä olet.
Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
44
1006
Vastaukset
- Anonyymi
✌🏻x ?
- Anonyymi
Jos kunnioitat minua oikeasti, niin lopetat kirjoittelun.
- Anonyymi
Kuka omii näitä oikeesti. Ai mut joo taitaa olla aloittajan omaa leikkiä tämäkin vastaus 😉
- Anonyymi
Ketä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tarkoitat?
Vanhempaa L-miestä.
- Anonyymi
🧚🏼♀️ se pieni olento korvasi juuressa, joka jatkuvasti muistuttaa olemassaolostaan.
Tule ja etsi. Siellä se on ulkona vapaana.- AnonyymiUUSI
👹olkapäällä
Toisella puolella 😇🪽
🤭🤗❤️
- Anonyymi
Voi että…
- AnonyymiUUSI
Ai että❤️
🤭🤗❤️
- Anonyymi
Samaa mietin susta. Mutta aidosti, haluatko vain sekoittaa vai tehdä asialle jotain?
- Anonyymi
😇?
- Anonyymi
Looettaisit Tuomo jo!sotket vaan!
- Anonyymi
ohi
- Anonyymi
Olisi hyvä laittaa ilmoitukseen jotain vinkkejä kenelle aloitus menee. Tämän voi omia kuka vain.🙄
- AnonyymiUUSI
Mitä väliä kenelle menee, ellei suoraan oikealle henkilölle osata kertoa.
- Anonyymi
No mille kirjaimelle?
- Anonyymi
Tunnistan tästä erään J-miehen. Kaikki täsmää, hän voisi sanoa minulle juuri näin ja osittain aika lailla on sen sanonutkin. Ja se hämmentää minua, koska en pysty oikein itsekään hyväksymään enkä täysin ymmärtämään koko tilannetta, meidän tilanne kun on aika lailla mahdoton. Mietin myös sanooko hän useillekin naisille juuri nämä samat asiat ja vain näyttelee niin hyvin edessäni, olenko minä vain tyhmä ja sinisilmäinen hölmö jos uskon mitä hän sanoo. Mietin myös välillä onko hän narsisti kun puhuu minulle miten puhuu.. Anteeksi J nämä epäilevät ajatukseni, jos ne ei pidä paikkaansa. Minun on aika vaikeaa luottaa ihmisiin.
Magneettinen vetovoima meidän välillä, sitä todellakin on. Mutta mistä se johtuu, traumakemiastako? Näin epäilen..- Anonyymi
Kiva kun luotat. -sivusta
- Anonyymi
Täsmää ja on sanonutkin. Traumakemiaa. Elämä opettaa.
- Anonyymi
Ei multa tämä.
Mn - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa tämä.
MnHaluat siis M- naisen ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun luotat. -sivusta
Ei oo multa kommentti.
Sivusta
- Anonyymi
Minua hävettää myös että haikailen perääsi vuodesta toiseen ja olet perheellinen mies jolla on vastuunsa. En silti voi rakkaudelle mitään.
- Anonyymi
Hieno teksti joltain! Jos tämä olisi mun tuntemaltani mieheltä, olisin niin iloinen. Olin jo tänäänkin hänet nähdessäni
- Anonyymi
Harmituksen kyllä ymmärrän, mutta mitä hävettävää siinä on?
- Anonyymi
Miksi hävettää? Rakkaus on ihana asia. Vai oletko varattu?
- Anonyymi
no me ollaan molemmat varattuja.. siinä ehkä se suurin syy :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no me ollaan molemmat varattuja.. siinä ehkä se suurin syy :/
Jätä sir mut rauhaan. Ei tarvii hävetä. Kyllä ne sun tunteet sit häviää. Mä en halua olla mikään kiusaus, jonka kanssa leikitellään. On ne tunteet mullakin.
n sivusta
- Anonyymi
Jos hän tietää, että sua hävettää, hän tuskin haluaa mitään sun kanssa.
- AnonyymiUUSI
En minä häntä häpeä.
- Anonyymi
Pelottavaa idealisointia.😨
- Anonyymi
Ihan tavallista ihastuneen ruusun punaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallista ihastuneen ruusun punaista.
No kerro mihin kirjaimeen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mihin kirjaimeen?
K kirjain
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
K kirjain
K naiselle?
- AnonyymiUUSI
Koska olette viimeksi nähneet?
- AnonyymiUUSI
Viikko sitten❤️
- AnonyymiUUSI
Viikko sitten näitte?
- AnonyymiUUSI
Lässytystä lässytystä.
- AnonyymiUUSI
Viikko sitten nähtiin.
Aloittaja- AnonyymiUUSI
sitten ei ihan täsmää. Me nähtiin viime vkl.. muuten täsmää.
- AnonyymiUUSI
Mariaa kaipaa aika moni, vaan se ei huoli ketään.
- AnonyymiUUSI
Samaa voin sanoa miehestä joka pistää tällaisen ujon hiljaisen naisen aivan villiksi näin illan päätteeksi 😂🤭🤗❤️
- AnonyymiUUSI
Näette toisianne, pidätte yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4083119Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12289Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k672263Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll191920Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1741443Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel81317Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011119Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441006- 90891
Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee100870