”Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.”
Joh 10:28
Jeesukseen uskova on varmassa tallessa! 😁
Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lars Leevin kädestä ei kukaan voi ketään ryöstää.
- Anonyymi
Riivaajatkin uskoo Jeesukseeen ja tunnustaa hänet Korkeimman Jumalan pojaksi.
- Anonyymi
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
Luuk. 8:28
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? - Anonyymi
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia riittää joka lähtöön.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi
Onko Raamattu tarkoitettu kirjaksi joista heitetään jae sieltä täältä muiden niskaan, mutta kaikki kuitenkin tietävät mitä siellä lukee eikä mikään tule kellekään yllätyksenä.
Pelatushan kunkin tulisi Raamatusta etsiä ja elää sen mukaan.
Tai ainakin nopeasti asian niin kuvittelisi olevan. - Anonyymi
Sarjassamme turhia lupauksia, a' la uskovaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111312
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45884
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666