Voiko Jeesus ilmestyä ihmiselle ?

Anonyymi-ap

Muslimit sanovat kun Jeesus ilmestyi hänelle niin sitten hänestä tuli helluntailainen ja sai turvapaikan sekä ilmaisen asunnon ja rahaa.

Hellarit jopa uskovat muslimien ilmestysjuttuihin.

17

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus on taivaassa ja istuu Isän Jumalan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

Jeesus ilmestyy maan päälle vasta ajastaan.

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

Jeesus varoitti vääristä Jeesus-ilmestyksistä, joita alkaa tapahtua kohta hänen mentyä taivaaseen.

Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi

Paavalikaan ei nähnyt siellä Damaskontiellä edes Jeesuksen haamua. Kuuli vaan jotain ääniä päästään. Muut murhakoplan jäsenet eivät kuulleet eikä nähneet yhtään mitään.

Todistajat puuttuu:

"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava."

• Anonyymi

Onhan Jeesus Koraani lempeä saarnaaja, ei julista kansanmurhaa eikä muitakaan pahoja tekoja eikä kukaan tapa Häntä sapattirikkomuksista, vaan tekee ihmeitä aivan rauhassa ja nousee sitten taivaaseen.

Ei mikään ihme jos uskovat Jeesukseen toisin kuin juutalaiset.

Koraanissa ei vain ala uusi liitto, vaan vanha lakiliitto on voimassa aivan kaikille eikä vain juutalaisille kuten VT:ssä jos se on kopioitu ja lisätty vähän UT:n juttuja, mutta jätetty olennaisin pois.

Kyllä muslimit tuntevat Jeesuksen tietenkin, lempeän opettajan.

• Anonyymi

Lääkäri sanoi että on nähnyt Jeesuksen kaksi kertaa ja tämä puhui hänelle. Mamu.

• Anonyymi

Lahkolaisten teltoissa menee niitä valejeesuksia kuin villkilässä kissoja.

• Anonyymi

Monethan pitää Trumpia uutana Messiaana!
      Se on se Jeesuksen uudelleentuleminen!
      Jatkaa Jumalan töitä maan päällä!
      Hallelujaa.
      Kysy vaikka Ruotsilalta!

• Anonyymi

Muslimien helluntaiuskoon
      tuloon liittyy Jeesus ilmestykset.
      Täydestä menee.

• Anonyymi

Kol.1:15 Joka näkymättömän Jumala kuva on, esikoinen ennen kaikkia luotokappaleita. Biblia (1776)

• Anonyymi

Joh.14:9 Jesus sanoi hänelle: minä ole niin kauvan aikaa teidän tykönänne, ja et sinä minua tunne? Philippus, joka näki minun, hän näki myös Isän: kuinka siis sinä sanot: osoita minulle Isä? Biblia (1776)

• Anonyymi

Kyllähän muslimit Jeesuksen tuntevat Koraanista ja jos uskovat sitä lempeää saarnaajaa, niin voivat olla jopa parempia ihmisiä kuin mitä kristityt kun eivät herjaa toisia eivätkä silloin kannata kansanmurhaa. Saattavat jopa ihmetellä että miten kristityt noin pahoja asioita voivat uskosta löytää ja ajattelevat että kyllä heidän Raamattunsa täytyy olla paha ja väkivaltainen kirja eivätkä osaa edes kuvitella että siinä se lempeä saarnaaja ristiinnaulittiin.

Hyvässä tapauksessa muslimit tuovat rauhaa ja lempeyttä riitaisaan ja sotaa ihannoivaaan kristinuskoon jos vain lukevat oikeat kohdat Koraanista.

• Anonyymi

Joh.12:45 Ja joka minut näkee, hän näkee sen, joka minut lähetti. Biblia.

• Anonyymi

Halusinaatioita tapahtuu. Usein uskonnon tai muun päihteen vaikutuksesta.

• Anonyymi

Kiihotettuna ihmismieli voi tehdä ihmeellisiä temppuja.

Lahkosaarnaajat käyttävät kaikkia mahdollisia keinoja ja kikkoja.

• Anonyymi

Joh.6:46 Ei niin, että joku on Isän nähnyt, vaan joka on Jumalasta, se on Isän nähnyt. Biblia (1776)

• Anonyymi

Jeesus ilmestyy minulle joka päivä. Hän on elävä Herra.

• Anonyymi

Niuvanniemessä sähköshokkihoitojen jälkeen ilmestyy kaikenlaisia kuvastuksia.

• Anonyymi

edes noin lyhyttä aloitusta ei sakasti saanut aikaan ilman että kaikki siinä on panettelua väärää todistusta ja ropaskaa.

miksi niin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22