Muslimit sanovat kun Jeesus ilmestyi hänelle niin sitten hänestä tuli helluntailainen ja sai turvapaikan sekä ilmaisen asunnon ja rahaa.
Hellarit jopa uskovat muslimien ilmestysjuttuihin.
Voiko Jeesus ilmestyä ihmiselle ?
17
162
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus on taivaassa ja istuu Isän Jumalan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.
Jeesus ilmestyy maan päälle vasta ajastaan.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Jeesus varoitti vääristä Jeesus-ilmestyksistä, joita alkaa tapahtua kohta hänen mentyä taivaaseen.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi
Paavalikaan ei nähnyt siellä Damaskontiellä edes Jeesuksen haamua. Kuuli vaan jotain ääniä päästään. Muut murhakoplan jäsenet eivät kuulleet eikä nähneet yhtään mitään.
Todistajat puuttuu:
"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava."
- Anonyymi
Onhan Jeesus Koraani lempeä saarnaaja, ei julista kansanmurhaa eikä muitakaan pahoja tekoja eikä kukaan tapa Häntä sapattirikkomuksista, vaan tekee ihmeitä aivan rauhassa ja nousee sitten taivaaseen.
Ei mikään ihme jos uskovat Jeesukseen toisin kuin juutalaiset.
Koraanissa ei vain ala uusi liitto, vaan vanha lakiliitto on voimassa aivan kaikille eikä vain juutalaisille kuten VT:ssä jos se on kopioitu ja lisätty vähän UT:n juttuja, mutta jätetty olennaisin pois.
Kyllä muslimit tuntevat Jeesuksen tietenkin, lempeän opettajan. - Anonyymi
Lääkäri sanoi että on nähnyt Jeesuksen kaksi kertaa ja tämä puhui hänelle. Mamu.
- Anonyymi
Lahkolaisten teltoissa menee niitä valejeesuksia kuin villkilässä kissoja.
- Anonyymi
Monethan pitää Trumpia uutana Messiaana!
Se on se Jeesuksen uudelleentuleminen!
Jatkaa Jumalan töitä maan päällä!
Hallelujaa.
Kysy vaikka Ruotsilalta! - Anonyymi
Muslimien helluntaiuskoon
tuloon liittyy Jeesus ilmestykset.
Täydestä menee. - Anonyymi
Kol.1:15 Joka näkymättömän Jumala kuva on, esikoinen ennen kaikkia luotokappaleita. Biblia (1776)
- Anonyymi
Joh.14:9 Jesus sanoi hänelle: minä ole niin kauvan aikaa teidän tykönänne, ja et sinä minua tunne? Philippus, joka näki minun, hän näki myös Isän: kuinka siis sinä sanot: osoita minulle Isä? Biblia (1776)
- Anonyymi
Kyllähän muslimit Jeesuksen tuntevat Koraanista ja jos uskovat sitä lempeää saarnaajaa, niin voivat olla jopa parempia ihmisiä kuin mitä kristityt kun eivät herjaa toisia eivätkä silloin kannata kansanmurhaa. Saattavat jopa ihmetellä että miten kristityt noin pahoja asioita voivat uskosta löytää ja ajattelevat että kyllä heidän Raamattunsa täytyy olla paha ja väkivaltainen kirja eivätkä osaa edes kuvitella että siinä se lempeä saarnaaja ristiinnaulittiin.
Hyvässä tapauksessa muslimit tuovat rauhaa ja lempeyttä riitaisaan ja sotaa ihannoivaaan kristinuskoon jos vain lukevat oikeat kohdat Koraanista. - Anonyymi
Joh.12:45 Ja joka minut näkee, hän näkee sen, joka minut lähetti. Biblia.
- Anonyymi
Halusinaatioita tapahtuu. Usein uskonnon tai muun päihteen vaikutuksesta.
- Anonyymi
Kiihotettuna ihmismieli voi tehdä ihmeellisiä temppuja.
Lahkosaarnaajat käyttävät kaikkia mahdollisia keinoja ja kikkoja.
- Anonyymi
Joh.6:46 Ei niin, että joku on Isän nähnyt, vaan joka on Jumalasta, se on Isän nähnyt. Biblia (1776)
- Anonyymi
Jeesus ilmestyy minulle joka päivä. Hän on elävä Herra.
- Anonyymi
Niuvanniemessä sähköshokkihoitojen jälkeen ilmestyy kaikenlaisia kuvastuksia.
- Anonyymi
edes noin lyhyttä aloitusta ei sakasti saanut aikaan ilman että kaikki siinä on panettelua väärää todistusta ja ropaskaa.
miksi niin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512