Kerroppa omakohtaisia kokemuksia Daciasta, tuosta riemurasiasta. Jos Dacia on niin hyvä kuin väität, miksei se myy täällä suomessa.
Nyt kehiin kokemuksia Daciasta
23
210
Vastaukset
- AnonyymiSe on kerropa, eikä kerroppa! - AnonyymiEi mua kiinnosta 
- AnonyymiKetä kiinnostaa toisten kielitaito!? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ketä kiinnostaa toisten kielitaito!? Se, joka palkkaa ihmisiä erilaisiin töihin, on kyllä työnhakijoiden kielitaidosta 
 kiinnostunut!
 Voi helposti käydä niin, että sanotaan - ei jatkoon!
 Lienee siis samantekevää, ei siis kiinnosta?!
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Se, joka palkkaa ihmisiä erilaisiin töihin, on kyllä työnhakijoiden kielitaidosta 
 kiinnostunut!
 Voi helposti käydä niin, että sanotaan - ei jatkoon!
 Lienee siis samantekevää, ei siis kiinnosta?!Anonyymi nettifoorumi ja työhaastattelu ovat kaksi aivan eri tilannetta. Teillä papparaisilla on nykyaika selvästi hukassa. 

- AnonyymiAika rumia ovat, eritoten bigster. Tilastollisesti paljon vikoja, jokaiselle leimalle laittamista. Kaikenpäälle kalliitakin nykyään, hinnat alkaen tavaraa premium hinnalla. - AnonyymiBigsteristä ei ole mitään vikatilastoja vielä. 
 Onhan se huomattavasti paremman näköinen kuin nuo Toyotan bz ja hcrt. Toyotat jotain Sputnik ajan avaruusmuotoja tavoiteltuina törröttövine perävaloineen.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Bigsteristä ei ole mitään vikatilastoja vielä. 
 Onhan se huomattavasti paremman näköinen kuin nuo Toyotan bz ja hcrt. Toyotat jotain Sputnik ajan avaruusmuotoja tavoiteltuina törröttövine perävaloineen.Uudet tojot on kyllä komeita, hyi mut ai! Bigsteri on niin ruma että hirvittää! 

- AnonyymiMiksi sinua kiinnostaa niin paljon se, miksi ihmiset ajavat jollain yksittäisellä automerkillä? Haluatko tietää myös, miksi ihmiset pesevät jollain tietyllä hammasharjalla, eivätkä samalla kuin sinä? - AnonyymiMinä haluan tietää syyn miksi jotkut sortuvat Daciaan kun muitakin vaihtoehtoja on. 

- AnonyymiKyseessä eivät useinkaan ole ne suuret tulot, vaan pienet menot! 
 Sen Daciankin voi ostaa käytettynä.- AnonyymiMitäs jos on suurehkot tulot ja pienet menot. Milläs silloin ajellaan?? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitäs jos on suurehkot tulot ja pienet menot. Milläs silloin ajellaan?? Ei ainakaan Dacialla. Koska a) se haisee ja b) kuka haluaa ajaa haisevaa autoa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ainakaan Dacialla. Koska a) se haisee ja b) kuka haluaa ajaa haisevaa autoa Haju ja ralliraidat kuskin penkissä tulevat daciassa vakiovarusteena! 

- AnonyymiMinä olen hylännyt Daciat. Keskinkertainen laatu yhdistettynä kovaan hintaan. Ei jatkoon! Mietteitä. Kommentteja. - AnonyymiDacia on ollut minulle myönteinen kokemus. Hyvä laatu yhdistettynä edulliseen hintaan. Jatkoon! 
- AnonyymiMinä olen hylännyt Toyotat. 23 auto menossa, mutta ei ainuttakaan Toyotaa. Miksiköhän??? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä olen hylännyt Toyotat. 23 auto menossa, mutta ei ainuttakaan Toyotaa. Miksiköhän??? Kas, kas, minulla 22. auto menossa, muttei yhtään japsia! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä olen hylännyt Toyotat. 23 auto menossa, mutta ei ainuttakaan Toyotaa. Miksiköhän??? Kas kummaan kun pitää tiuhaan vaihtaa kun ostat ranskalaista sontaa. Vaikka olisit 50-vuotta ajellut niin tuo olisi uusi auto joka toinen vuosi. 

- AnonyymiOlisi parempi, että emme ottaisi kantaa siihen millä muut ajavat tai ovat ajamatta. 
- AnonyymiAutokauppa on samanlaista kuin muidenkin kestokulutustarvikkeiden, ihmiset ostavat niitä monista eri syistä ja valintoja ohjaa eri asiat. Onhan se Suomessa todella outoa ja järjetöntä kuinka paljon esim. Toyotaa ostetaan nykyään, vaikka auto on todella epäluotettava ja ruostuu kaikkein pahiten ja nopeasti ja on lisäksi kovin ylihintainen. 
 Dacia ei varmasti ole parasta mitä rahalla saa, mutta omassa hintaluokassaan ihan pätevä ja joissain ominaisuuksissa parempi vaikka Toyotaan nähden.
- AnonyymiMulla on ruosteinen Jopo. Pesee kaiken maailman Daciat kuusi nolla. - AnonyymiKyllä! Edes ranskalainen viiksivallu ei parista rautapalkista koostuvaa polkupyörää pysty tuhoamaan suunnittelun kukkasilla! 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628
- 111312
- Helvetistä ei ole paluutaKun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037
- 45932
- 45884
- Järjetön Topi-iltaLisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849
- Miksi nainen nukut huonostiOnko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764
- 44750
- 44736
- 46666