Nyt kehiin kokemuksia Daciasta

Anonyymi-ap

Kerroppa omakohtaisia kokemuksia Daciasta, tuosta riemurasiasta. Jos Dacia on niin hyvä kuin väität, miksei se myy täällä suomessa.

23

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on kerropa, eikä kerroppa!

• Anonyymi

Ei mua kiinnosta

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa toisten kielitaito!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa toisten kielitaito!?

Se, joka palkkaa ihmisiä erilaisiin töihin, on kyllä työnhakijoiden kielitaidosta
        kiinnostunut!
        Voi helposti käydä niin, että sanotaan - ei jatkoon!

Lienee siis samantekevää, ei siis kiinnosta?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, joka palkkaa ihmisiä erilaisiin töihin, on kyllä työnhakijoiden kielitaidosta
        kiinnostunut!
        Voi helposti käydä niin, että sanotaan - ei jatkoon!

Lienee siis samantekevää, ei siis kiinnosta?!

Anonyymi nettifoorumi ja työhaastattelu ovat kaksi aivan eri tilannetta. Teillä papparaisilla on nykyaika selvästi hukassa.

• Anonyymi

Aika rumia ovat, eritoten bigster. Tilastollisesti paljon vikoja, jokaiselle leimalle laittamista. Kaikenpäälle kalliitakin nykyään, hinnat alkaen tavaraa premium hinnalla.

• Anonyymi

Bigsteristä ei ole mitään vikatilastoja vielä.
        Onhan se huomattavasti paremman näköinen kuin nuo Toyotan bz ja hcrt. Toyotat jotain Sputnik ajan avaruusmuotoja tavoiteltuina törröttövine perävaloineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bigsteristä ei ole mitään vikatilastoja vielä.
        Onhan se huomattavasti paremman näköinen kuin nuo Toyotan bz ja hcrt. Toyotat jotain Sputnik ajan avaruusmuotoja tavoiteltuina törröttövine perävaloineen.

Uudet tojot on kyllä komeita, hyi mut ai! Bigsteri on niin ruma että hirvittää!

• Anonyymi

Miksi sinua kiinnostaa niin paljon se, miksi ihmiset ajavat jollain yksittäisellä automerkillä? Haluatko tietää myös, miksi ihmiset pesevät jollain tietyllä hammasharjalla, eivätkä samalla kuin sinä?

• Anonyymi

Minä haluan tietää syyn miksi jotkut sortuvat Daciaan kun muitakin vaihtoehtoja on.

• Anonyymi

Kyseessä eivät useinkaan ole ne suuret tulot, vaan pienet menot!
      Sen Daciankin voi ostaa käytettynä.

• Anonyymi

Mitäs jos on suurehkot tulot ja pienet menot. Milläs silloin ajellaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos on suurehkot tulot ja pienet menot. Milläs silloin ajellaan??

Ei ainakaan Dacialla. Koska a) se haisee ja b) kuka haluaa ajaa haisevaa autoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan Dacialla. Koska a) se haisee ja b) kuka haluaa ajaa haisevaa autoa

Haju ja ralliraidat kuskin penkissä tulevat daciassa vakiovarusteena!

• Anonyymi

Minä olen hylännyt Daciat. Keskinkertainen laatu yhdistettynä kovaan hintaan. Ei jatkoon! Mietteitä. Kommentteja.

• Anonyymi

Dacia on ollut minulle myönteinen kokemus. Hyvä laatu yhdistettynä edulliseen hintaan. Jatkoon!

• Anonyymi

Minä olen hylännyt Toyotat. 23 auto menossa, mutta ei ainuttakaan Toyotaa. Miksiköhän???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen hylännyt Toyotat. 23 auto menossa, mutta ei ainuttakaan Toyotaa. Miksiköhän???

Kas, kas, minulla 22. auto menossa, muttei yhtään japsia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kummaan kun pitää tiuhaan vaihtaa kun ostat ranskalaista sontaa. Vaikka olisit 50-vuotta ajellut niin tuo olisi uusi auto joka toinen vuosi.

• Anonyymi

Olisi parempi, että emme ottaisi kantaa siihen millä muut ajavat tai ovat ajamatta.

• Anonyymi

Autokauppa on samanlaista kuin muidenkin kestokulutustarvikkeiden, ihmiset ostavat niitä monista eri syistä ja valintoja ohjaa eri asiat. Onhan se Suomessa todella outoa ja järjetöntä kuinka paljon esim. Toyotaa ostetaan nykyään, vaikka auto on todella epäluotettava ja ruostuu kaikkein pahiten ja nopeasti ja on lisäksi kovin ylihintainen.
      Dacia ei varmasti ole parasta mitä rahalla saa, mutta omassa hintaluokassaan ihan pätevä ja joissain ominaisuuksissa parempi vaikka Toyotaan nähden.

• Anonyymi

Mulla on ruosteinen Jopo. Pesee kaiken maailman Daciat kuusi nolla.

• Anonyymi

Kyllä! Edes ranskalainen viiksivallu ei parista rautapalkista koostuvaa polkupyörää pysty tuhoamaan suunnittelun kukkasilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      32
      2628
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1312
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1037
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      932
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      884
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      849
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      764
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      750
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44