Törkeää ja ei taida olla edes laillista. Tätä ei pidä hyväksyä.
https://yle.fi/a/74-20189545
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sami-toivonen/hienoa-alma-media-ja-iltalehti/
Pitää siis maksaa siitä, jos ei anna Iltalehdelle lupaa vakoilla itseään.
Iltalehti boikottiin
11
151
Vastaukset
- Anonyymi
Siltä se näyttää.
- Anonyymi
Poistin jo Iltalehden valikoistani. En enää selaile niitä. Iltalehti on ollut aina roskalehti, seksiasioita yms. liikaa.
- Anonyymi
Poistin jo Aku-Ankan tilauksesta.
Alma-Median Roope-Setä touhu menee liian pitkälle.
Ei tule kohta sitäkään vähää sponssirahoja, mitä tuli enne, kun luijakunta veti herneen nenään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistin jo Aku-Ankan tilauksesta.
Alma-Median Roope-Setä touhu menee liian pitkälle.
Ei tule kohta sitäkään vähää sponssirahoja, mitä tuli enne, kun luijakunta veti herneen nenään.Aku-Ankka ei ole Alma-Median julkaisu.
Alman julkaisuja ovat :
Kauppalehti
Talouselämä
Arvopaperi
Tekniikka & Talous
Uusi Suomi
Mikrobitti
Tivi
Etuovi.com
Oikotie.fi ja Tori ovat osa kansainvälistä konsernia joilla on kussakin maassa toimiva oma johtonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aku-Ankka ei ole Alma-Median julkaisu.
Alman julkaisuja ovat :
Kauppalehti
Talouselämä
Arvopaperi
Tekniikka & Talous
Uusi Suomi
Mikrobitti
Tivi
Etuovi.com
Oikotie.fi ja Tori ovat osa kansainvälistä konsernia joilla on kussakin maassa toimiva oma johtonsa.Siis Oikotie ja Tori eivät ole Alman julkaisuja.
- Anonyymi
Hakkerit vois tehdä kerrankin jotain hyödyllistä ja kaataa il -palvelimet. Siinä niille evästetitä riittämiin
- Anonyymi
Myöskään minä en tarvitse kyseistä sivustoa, jos en voi kieltää evästeitä.
Hyvästi Alma-media. - Anonyymi
Ja mitenkähän tämä laskutus tapahtuu ?
- Anonyymi
Miten laskutetaan ja kuka on maksuvelvollinen ?
Eli maksettava siitä, että ei anna lupaa vcästeille, mutta mainoksia tulee siitä huolimatta ?
Niitä tuleekin käsittämätön märä ja yhteys on mennyt pätkiväksi. - Anonyymi
Mikä on traficomin ja kulttajaa-asiamiehuen kanta asiaan ?
Entä oikeusasiamiehen ?
Entä jos kiistää laskun perusteettomana ?
Mihin lasku perustuu ?
Laskuttamiseen ei ole oikeutta, koska ei ole tilannut mitään tuotetta, ainoastaan selannut julkisia sivuja. - Anonyymi
miten voidaan laskuttaa, jos ei tiedä ekä ymmärrä tilanneensa mitään eikä ole vahvistanut sitä millän lailla ?
Verrattavissa nettihuijaukseen joilla viedään vanhusten ja muidenkin rahat !
Yhden klikkauksen päässä !
HÄVETKÄÄ ALMA-MEDIA !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512