Teil ukoilla on kahvit juotu ja kyrpä kovana kädessä? M57
Jokos jo näin aamusta?
28
279
Vastaukset
- Anonyymi
Tuukko tyhjentää paineet. Ukko 69v
- Anonyymi
Voisin tullakin. Vaan minne ja millasta? M57
- Anonyymi
Olet sä sit lapsellinen.
- Anonyymi
kyllä vaan nyt peppuni vaatii täytettä onhan mulla vanha 30cm vibra ihanasti lasti lähtee kun pohjassa jatkan
- Anonyymi
Millasta mittas..
- Anonyymi
Kyllä kovana on ja käsi tekee miellyttävää edestakaiaista liikettä liukkaalla kullilla.
- AnonyymiUUSI
Kahvia juon ja kyrpä mukavasti turpeena. Pakko Kait runkata 5pv spermat ja jos sais Osumia kasvoilleni kun välillä lentää kunnolla. M58
- AnonyymiUUSI
Hyviä hetkiä sulle💦
- AnonyymiUUSI
Kulli seisoo juhlavasti. M53
- AnonyymiUUSI
Antaisitko hyvällä sitä .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Antaisitko hyvällä sitä .
Ilman muuta antaisin. Kova puristus alushousuissa. Ei auta kuin hitaasti vedellä edestakas. Haluaisitko 17 cm käteen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta antaisin. Kova puristus alushousuissa. Ei auta kuin hitaasti vedellä edestakas. Haluaisitko 17 cm käteen?
Haluaisin kokeilla sitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kokeilla sitä
Nyt seisoo ja hitaasti hyväilen sitä. Iso terska jonka päässä kimmeltää jo vähän kiimalimaa. Tartu vaan rohkeasti!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt seisoo ja hitaasti hyväilen sitä. Iso terska jonka päässä kimmeltää jo vähän kiimalimaa. Tartu vaan rohkeasti!
Kaunista tartun siihen toisella ja kädellä hyväillen palleja ota minun terska käsittelyyn
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista tartun siihen toisella ja kädellä hyväillen palleja ota minun terska käsittelyyn
Otan itseltä terskan päältä limaa ja sormella lisään sen sun terskalle. Pyörittelen liukasta sormea aluksi siinä sun terskan päällä ja hyväilen sitä. Näyttää olevan herkkänä sulla…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otan itseltä terskan päältä limaa ja sormella lisään sen sun terskalle. Pyörittelen liukasta sormea aluksi siinä sun terskan päällä ja hyväilen sitä. Näyttää olevan herkkänä sulla…
Ooh ihanaa varovasti multa tulee kohta haluan maistaa sun kiima tippaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooh ihanaa varovasti multa tulee kohta haluan maistaa sun kiima tippaa
Älä tule vielä! Seison sun edessä, kyrpä on kivikovana valuttaen hieman lisää nestettä. Haluaisitko lipaista kielellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule vielä! Seison sun edessä, kyrpä on kivikovana valuttaen hieman lisää nestettä. Haluaisitko lipaista kielellä?
Haluan polvistun ja lipaisen terskan ala puolelta .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan polvistun ja lipaisen terskan ala puolelta .
Uuuuh, tuntuu ihanalta! Vedä samalla kasseja vähän taakse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko tulla laskemaan sun 💦 mun suuhun?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooh multa tulee multa lentää kohta, tule vatsalle niin nuolen spermat olen niin kiimassa että tärisen tullaan yhtä aikaa 💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooh multa tulee multa lentää kohta, tule vatsalle niin nuolen spermat olen niin kiimassa että tärisen tullaan yhtä aikaa 💦
Olen valmiina lennättämään jättisatsin💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen valmiina lennättämään jättisatsin💦
Tehdään se maistan spermaani kuvittelen että se on sinun .Kiitos 😋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään se maistan spermaani kuvittelen että se on sinun .Kiitos 😋
Myös itsellesi 💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Myös itsellesi 💦
👍
- AnonyymiUUSI
Voih, mulla ei seiso enkä runkkaa, se ei haittaa sillä saan "lasteja" anukseen päivittäin kun miesystäväni käy luonani "tyhjentämässä" ennen töihin lähtöään. Viikonloppuisin sitten pitkin päivää lemmiskellään! Ja varsinaisia runkkuja emme tarvii lainkaan. Suhde toimii vaikka miehellä on myös vaimo, mutta mänoon ainoa rakastaja!
Olemme siten sitoutuneet että rakastelemme vaan kahdestaan.
Hänellä olisi vientiä kyllä, ja uskon mullakin, mutta suhteemme on lähinnä rakkaussuhde joten se velvoittaa!
Mies on parhaassa iässä viriili ja energinen hyvä pitkä vartalo sporttinen siis. Ja mikä onni sukuelin juuri sellainen kookas paksu josta nautin mielellään, kun olen tottunut siihen yhdynnät sujuu ongelmitta, jopa useamman kerran päivässä kun niin halutaan.
Anaali on hänen intohimo, ihan kuin hänen vahva suonikas kyrpä minun!
Voisko paremmin olla, elämä on näinkin ollen antoisaa ja merkityksellistä. Teemme toki muutakin yhdessä.
Pyrkikää tekin tällaiseen suhteeseen. Niin runkut ei ole päivänne kohokohtia! - AnonyymiUUSI
Aamukahvit juotu tatti kovana ja käsityöt menossa,
mällit lasken tyhjään kuppiin.🤣😋👍- AnonyymiUUSI
Kuulostaa hyvältä, sama, Ja lopuksi nautit herkut kupista?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4143302Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1022478On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat722411Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12349Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll282074Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921564Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121372Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031194Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441152- 931081