Ilmankos piti alkaa SABOTOIMAAN, JOTTA SOTA EI PÄÄTY, KIITOS EU.
On kyllä ihme toimintaa halukkaiden koalitiolta.
Euroopassa paniikki kun Putin ja Trump tapaavat Budapestissa. Ja ILMAN EUTA TAAS.
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö seuraa uutisia? Budapestiin kaavaillun Trump - Putin-huippukokouksen epäonnistuttua, Yhdysvaltain senaattorit ajavat uutta pakotepakettia Venäjää vastaan.
https://united24media.com/latest-news/after-trump-putin-summit-collapses-us-senators-push-new-sanctions-package-against-russia-12698 - Anonyymi
Eivätpä muuten taida tavata, kun ei ole mitään keskusteltavaakaan.. Putinin toistamat propagandat on jo kuultu moneen kertaan ja vaatimukset Ukrainan ehdottoman antautumisvaatimukset, joka tietysti merkitsisi koko Ukrainan tuhoamista. Ei ole mitään järkeä matkustaa niiden toistoa kuuntelemaan saman pöydän ääreen. Luulisi Trumpinkin edes sen tajuavan eikä tehdä itsestään pelleä ja ehkäpä viimein tajuaakin.
Trump ja Putin eivät saa rauhaa aikaiseksi eikä tietysti voikaan, jos sodan toinen osapuoli ei edes ole mukana neuvotteluissa. Venäjähän ei ole osoittanut minkäänlaista halukkuutta hyökkäyssotansa lopettamiseksi.
Jos Venäjä haluaisi lopettaa sotimisen, niin siihenhän riittäisi vain lopettaa v 2014 aloittamansa hyökkäyssota ja vetää joukkonsa miehittämiltään alueilta. Se oli siinä. . Ei tarvitsisi neuvotella kenenkään kanssa eikä satavarmasti kukaan sitä vastustaisi.
Rauhanneuvotteluissa sitten keskusteltaisiin miten Venäjä korvaa aiheuttamansa tuhot ja tietysti myös miten sotarikolliset ja niiden tekijät saadaan vastaamaan teoistaan. - Anonyymi
Eurooppalaiset ovat todella degeneroitunutta kansaa, kun Orban kävelee vielä elossa.
- Anonyymi
Ei tuossa nyt mitään rauhaa tarvita niin kauan kun Ukraina ei ole muuttanut perustuslakiaan sellasiseksi että maan luovutus olisi mahdollista, TAI Ukraina ole valmis antautumaan ehdoitta.
Eteenpäin vaan Venäjä!- Anonyymi
Sitähän te ootte koitaneet rusnya Pietarista. Pitihän olla KIEWISSÄ 2-3 pv sisällä ja koko maa 3-4 viikon aikana valloittaa. Eipä ole onnistunut ja kauheat tappiot ja polttoainene pulaa. Ja 18 öljyjalostamoa tuhottu ka maiman suurin kaasu jalostamot räjäytetty toissa pv. Ja ei teillä ole wc pyttyjä ja wc paperia ja lämmintä vettä pesuun ja pesukoneita ja ym. Hyvin menee vain
- Anonyymi
Trump tapaamisesta Putinin kanssa: "En halua tuhlata aikaa"
Valkoisen talon mukaan presidenttien välistä tapaamista ei ole suunnitteilla lähitulevaisuudessa.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/trump-tapaamisesta-putinin-kanssa-en-halua-tuhlata-aikaa/ - Anonyymi
Ei Apina Puuttinin kanssa kannata tuhlata aikaa, samat jaaritukset ties monettako kertaa.
Ei muutakuin murkulaa Venäjälle niin paljon kun löytyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512