Ostin talvikengät ja talvitakin. Kengät maksoi 24.90 koska oli 30% alennus ja takki maksoi 48 euroa koska oli 20% alennus tokmannilla. Nyt on köyhäkin rikkaan näköineen kun on uudet vaatteet näillä mennää pari vuotta ainakin koska kestää pari vuotta säästää rahaa.
Olen ostanut uusia vaatteita.
38
391
Vastaukset
- Anonyymi
Minäpä saan temusta paljon vaatteita tuolla summalla.
- Anonyymi
Köyhä voi siis olla myös taloudellinen. Itsekin ostan aina sesongin päätyttyä
jonkun hajaparin kenkiä lähes ilmaiseksi ja samoin on päälysvaatetuksen
kanssa eli halvalla ihan siisti takki, käsineitä pari paria ja hattukin vielä
Poistolaarit ovat hyvä aarreaitta, mistä saa laatuakin tosi halvalla. - Anonyymi
Pääasia että jotain hankkii.
- Anonyymi
Hyvä,että on jotain retonkia.
- Anonyymi
Uutena vaatekaupasta olen ostanut takin viimeksi noin 30 vuotta siten, petyin ostokseeni niin perusteellisesti, etten mokomiin kauppoihin enää mene, löydän mieleiset ja halvat kirpputoreilta.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa rikkaan näköinen?
- Anonyymi
Alkavat vanhat kävelyyn sopivat kengät olla jo niin kuluneita, että pitää
ottaa käyttöön ne seuraavat, Tsarin loppuunmyynnistä ostetut hyvät
patiinit, joilla voi sitten tallailla seuraavat vuodet ainakin lumettoman ajan. - Anonyymi
Missä näkyy rikkaita noin halvoissa asusteissa?
- Anonyymi
Älä katkeruuteen tukehdu jos joku jotain ostaa.
- Anonyymi
Jethro sanoi että lähtee indokiinaan reissulle tekemään striimiä. Ei ole rahasta pulaa vaikka on ulosotossa miljoonia.
- Anonyymi
Herra tokmanilla mainoksissa hyvännäköinen miesten pitkähihainen paita itsellä lyhythihainen ja hiton hyvä päällä.Kyllähän se joitakin kaihertaa jos joku ostaa.
- Anonyymi
Varo ettei kateellinen savolainen kolkkaa ja varasta merkkivermeitäsi.
- Anonyymi
Heh savolainen aivan raivona kateudesta haluais repiä päältä. Ei sekään että Temusta jatkuvasti jotain ostaa niin tulee maksaan pidemmän päälle.
- Anonyymi
Ostin talveksi olutta
Mulla on aika hyvin vuosia sitten ostettuja kestäviä vaatteita. En tiedä näytänkö rikkaalta mutta ainakin perinteisen arvokkaalta. En irvokkaalta koska tyylini on sanoisinko..klassinen.
- Anonyymi
Eipä jotkut farkut mahdottomia maksa ja on vyötärön mitta tietenkin ja lahje. Muutama vuosi sitten kattoin äijien kesäpaitaa ja oli valmiiks nuhrunen hinta 7eur hitto ostin uuden 25eur. Kerran löyty kirpputorilta 3kpl miesten pitkähihaisia kauluspaitoja 2eur kpl.Ostin 3kpl,joku 25eur hintaluokan paitoja.Jatkuvassa käytössä Tokmannin mustat collegehousut ja on hyvät jalassa.
- Anonyymi
Voi hellanlettas ja lämpimät voileivät! Juhlaliputus ja sikarit+konjakit jemmoista esiin moisen merkkitapahtuman johdosta!
- Anonyymi
Tosi köyhää ottaa päähän kun muut kirjoittavat että ostaa jotain voi hellan lettas tentään keittäköön makaronia pussukan kiukkuun.
- Anonyymi
Jatka sinä nuppivikainen tyhjätasku kääkkä naapureiden pizzalähetysten kuolaamista.
- Anonyymi
Eipä maaseudulla pahemmin näy pizzalähetyksiä.
- Anonyymi
Trendikkäänä käytän ainoastaan vintagevaatteita . Taas on Uffilla tasarahapäivät ,
- Anonyymi
Saispa uudenkarheita talvikenkiä käyttävän saidan eläkeläishomon kullia
Petri, Kuopion Vasemmistonuoret. - Anonyymi
Annan enolle ahvenia ni sit se voi kairata imen myös golfia.
- Anonyymi
Gullia
- Anonyymi
Olen minäkin köyhä, mutta ajatettelin ostaa Fjällrävenin talvitakin jonka hinta on noin 600 euroa. Talvikengät sain edullisesti 100 eurolla. Käytössäni on ollut talvitakki jo 20 vuotta. Se on vähän kulahtanut, enkä näytä kuin köyhältä. Vaatteeni kestävät monin verroin pidempään kuin aloittajan halpakaupan poistotuotteet.
- Anonyymi
Jos toimeentulotuella olet niin et varmaan osta 600euron takkia.Se on kuules suu säkkiä myöden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toimeentulotuella olet niin et varmaan osta 600euron takkia.Se on kuules suu säkkiä myöden.
Voi siitäkin säästää. Ehkä siihen menee noin puoli vuotta. Vaatteiden osto on riskipeliä, sillä niiden on istuttava. Harmittaa, jos tekee virheostoksen.
- Anonyymi
Minun kaikki housut on yli 3 vuotta vanhoja verkkahousuja. Paidat on vanhoja ainakin 4 vuotta. Talvitakki on 6 v vanha. Näytän kodittomalta mutta kyllä minulla rahaa olisi ostaa vaikka 200 euron takki.
- Anonyymi
Lyhyt pusakka on 23 vuotta vanha ja pitempi takki ainakin 18 v.
Ei se minua haittaa kun molemmat ovat ehjiä ja taskut sekä vetoketjutkin kunnossa.
Mutta ei hätää kun on kaapissa myös suht uusi "pyhätakki" sekä parkatakki, missä
vielä roikkuu hintalaput vaikka ostin se jo viime vuonna. On oikein hyvä asia, että
on vaatetuksen ja kenkien osalta se "puskurivarasto", missä voi sitten vain ottaa
toisen takin käyttöön kun edellinen kulahtaa tarpeeksi huonoon kuntoon.
- Anonyymi
Monissa takeissa se ongelmana että surkea vetoketju jotain muovia.Metallinen vetoketju pitäisi olla. Voihan vetoketjun tietysti vaihtaa.
- Anonyymi
Takin lötsät napitkin voi ommella paremmin kiinni . Jos sattuu osaamaan sen taidon.
- Anonyymi
Tulonsiirrot ovat liian suuria koska uuvatilla on varaa shoppailla.
- Anonyymi
Tosi köyhällä menee mielenterveys kun jotkut ostavat jotain.Toimeentulotukihan on just tarkoitettu vaatteiden hankkimiseen,ravintoon.Kirpputoreiltakin löytyy vaatteita. Tosi köyhä juo kaljaa,sauhuttelee sitten vielä pelaa ettei varmaan rahoja jää.
- Anonyymi
Vetoketju yleensä on se joka hajoaa takista. Ei se halpaa ole sitä vaihtaa. Tokmannilta saa talvitakkeja 50 eurolla. Itse ostan sitten vaan uuden jos hajoaa.
- Anonyymi
Niimpä maksaa ne vetoketjutkin,2huonompaa takkia mitkä käyttökelpoisia vielä vetoketjun vaihtamisen jälkeen ja 1 nahkatakki. Ukkelina en taida ompelukonetta ostaa.
- Anonyymi
Vinkiksi. Vetoketjun saa korjattua kärkipihdeillä "kelkkaa" puristamalla. Vaatteiden reiät saa paikattua kinesioteipillä. Kaupasta saa uutta tarranauhaa liimalla ja ilman. Kalsareiden ja verkkareiden kuminauhan voi uusia. Valmiiksi kulutettuja farkkuja ei pidä ostaa, ne eivät kestä kuin vuoden. Ompelukone maksaa vain 100 euroa.
- Anonyymi
Ilmaislaareja penkomalla löytää erittäin persoonallisia ja usein myös nykyään harvinaisia sekä kestäviä vaatteita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353645Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1342489Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v391994Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen121593Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761576Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561356- 671250
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e731245Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681204- 701172