Jeesus, johtata nuorija naisija oikein elämänvalinnoissa

Anonyymi-ap

Ja että plus 30v vau vattomat ilman avijomiestä elävät naiselliset löytäisivät tämän vuojen puolella ittelleen kristityt partasuiset avijomiehellisensä.

Kiitos , aamen.

Juan just iltakahvetta. Maijookin on mukillisessa mukanallisteisuutenaansa. Siókerijapa en käytä kahvees koskaan. Semmonen oon kahvin kaa. Just nyt tajuun sen, en oo syöny mitään tänään. Oon ollu aika cool sen suhteen, on vaan unohtunut ja sitten erilaista puuhaksuullisuutta on on ollut moneksisesti.

Mitäs sä oot leipäläppees tänään ehtinyt tunkeeksii ja oliko se nannaa sun suussas mavullisuujessaan suulles? Oliko jotain siinä juomanakin, mitäs se oli, jos oli, olillisesti olisteisesti mihin aikaan? Mitä teemaa oot viimeksi miettinyt semmoista mikä on tunteen päälle ottanut ainakin vähän?

Juu, kerro vaan, jutelmoijaan vähän juu.

Selef Urge

16

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai ens kesään 2026jKr.mennessä sittenkin, pitäähän sitä tutustuukkin ensin. Mikäli ylöstenpausta ei oo siihen männes vielä ehtinä tapahtua. Juu, ollaan niin lähel jo vuuvenloppuu että jäi vähän loppuun asti aattelematta.

Selef Urge

• Anonyymi

Kun puolisoa etsitään, on siinä oltava selkeät vaatimukset: sen pitää olla töissä ja halveksia rahan kerjäämistä.
      Itse pitää tienata toimeen tulonsa.

• Anonyymi

" Just nyt tajuun sen, en oo syöny mitään tänään."

Söinhän mä aamupuuroo, kauraista puuroista. En yleensä syö, mutta tänäänpä söin. Unohtui, mutta äsköönsä muistui mieleen että söinhän mää sittenkiin, voi että joo sentään kun silleen, perunat kiehuu ja taitaa olla nytten valmiit suullistamoon.

Selef Urge

• Anonyymi

Mä oon naisellinen homo ja oon jo pitkään haaveillu yhteisestä elämästä sun kaa. Mä oon alle 30v eikä mulla oo lapsia, joten siinäkin mielessä me oltais ihanteellinen mätchi. Mä myös tykkään ruuasta ja syömisestä (elopainoa reilu 100kg) mut en viitti ite kokata (oon eläny lähinnä mäkkärin ruualla), joten sä voisit olla kokki meiän parisuhteessa. Mä seuraan suorastaan kuolaten sun orgastisia syömiskertomuksia ja haaveilen siitä, miten me imettäis romanttisesti makaroonin pätkää kunnes meiän huulet kohtais ihanassa ja kiihkeässä suudelmassa...voih mikä ihana mielikuva...!!!

Ja ajattele sitä kun levittäis jotain ihanaa syötävää rinnuksille josta toinen nuolis ne...oi en kestä enää ajatella enempää täytyy keskeyttää nyt ja hakea talouspaperia...

Millloin ja missä me voitais tavata?

• Anonyymi

Onko selehvi tullut katumapäälle ettei tarviikkaan olla neitsyt?

• Anonyymi

Mää oon neitsyt eikä mun anaalissa oo kukaan käyny, joten Selef sais kyllä ensiluokkaista priimatavaraa...osaan twerkatakin eli siitäkin Selef varmaan tykkäis kun hytkyttelis takapuolta sen nenän eessä ja valuttelis suklaata tai jotain muuta ihanaista nuoleskeltavaa sinne prsssvakoon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää oon neitsyt eikä mun anaalissa oo kukaan käyny, joten Selef sais kyllä ensiluokkaista priimatavaraa...osaan twerkatakin eli siitäkin Selef varmaan tykkäis kun hytkyttelis takapuolta sen nenän eessä ja valuttelis suklaata tai jotain muuta ihanaista nuoleskeltavaa sinne prsssvakoon...

Lisäisin vielä että koska mää oon alle 30v ja Selef lähes 80v. ( mää tykkään vanhemmista miehistä) nii mää voisin kutsua sitä isukiksi...eikö ois tosi kiihottavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäisin vielä että koska mää oon alle 30v ja Selef lähes 80v. ( mää tykkään vanhemmista miehistä) nii mää voisin kutsua sitä isukiksi...eikö ois tosi kiihottavaa?

onko tämä selvä fakta?

• Anonyymi

Se on myös poikkeuksellista, tämä henkilöön kohdistuva herjaamiskirjoittelu milloin milläkin verukkeella.

• Anonyymi

Kyllä lasten murhaajienkin fanittaminen on aika erikoista, varsinkin kun esittää olevansa kristitty Jeesuksen seuraaja.

Jos on lasten murhaajien fanittaja, niin silloin ei voi olla Jeesuksen seuraaja.

Jos on Jeesuksen seuraaja, niin silloin ei voi olla lasten murhaajien fanittaja.

Voi olla vain jompaa kumpaa, sillä Raamatun mukaan todellisen kristityn tuntomerkki on Jeesuksen usko, eikä Jeesuksen uskoon kuulu murhaajien fanittaminen millään verukkeella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lasten murhaajienkin fanittaminen on aika erikoista, varsinkin kun esittää olevansa kristitty Jeesuksen seuraaja.

Jos on lasten murhaajien fanittaja, niin silloin ei voi olla Jeesuksen seuraaja.

Jos on Jeesuksen seuraaja, niin silloin ei voi olla lasten murhaajien fanittaja.

Voi olla vain jompaa kumpaa, sillä Raamatun mukaan todellisen kristityn tuntomerkki on Jeesuksen usko, eikä Jeesuksen uskoon kuulu murhaajien fanittaminen millään verukkeella.

Monta lasta ja vauvaa muslimit murhasivat murhatessaan juutalaisia yllätysmurhaamisellaan lokakuussa 2023 ?

Kertooko se mielestäsi mielenvikaisesta murhaamisenhalusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta lasta ja vauvaa muslimit murhasivat murhatessaan juutalaisia yllätysmurhaamisellaan lokakuussa 2023 ?

"Monta lasta ja vauvaa muslimit murhasivat murhatessaan juutalaisia yllätysmurhaamisellaan lokakuussa 2023 ?"

Juu, tämä juuri kuuluu siihen kategoriaan, että kristitty Jeesuksen seuraaja ei voi olla lasten murhaajien fanittaja >millään verukkeella<.

Verukkeeksi ei siis riitä se, että kun ne Hamasin terroristit murhasi juutalaisten vauvoja ja lapsia, niin se oikeuttaa juutalaiset murhaamaan palestiinalaisten vauvoja ja lapsia sekä kristityt fanittamaan näitä juutalaisia lasten murhaajia.

Jos olet sitä mieltä, että tämä veruke oikeuttaa Jeesuksen seuraajia fanittamaan lasten murhaajia, niin esitäpä todisteet tällaisesta "Jeesuksen uskosta", niin minä esitän todisteet, että tällainen "kristinusko" ei ole Jeesuksen uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kertooko se mielestäsi mielenvikaisesta murhaamisenhalusta?"

Tietenkin se on mielenvikaista ja suoranaista pahuutta aina, kun avuttomia lapsia murhataan... puolin ja toisin.

Mielenvikaista on myös se, että keksitään verukkeita, joiden perusteella toisen osapuolen lasten murhaamiset oikeutetaan, eikä mielenvikaisuutta vähennä yhtään se...vaan päin vastoin...että verukkeiden esittäjät väittävät olevansa kristittyjä Jeesuksen seuraajia ja fanituksen kohteena olevat lasten murhaajat juuri niitä, jotka murhauttivat myös Jeesuksen, jonka kristityt väittävät olevan heidän Herransa!

Tällainen on todella sairasta ja mielenvikaista uskoa, vai mitä?

• Anonyymi

Kirjoittavatko kaikki mustalaiset noin sekavasti kuin sinä?

• Anonyymi

Ei kaikki, vain ne jotka osaavat kirjoittaa, muut puhuvat käsillä.

• Anonyymi

Siitä puhe mistä puute.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      86
      2049
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe