Joskus kommentoin tiettyjen tubettajien juttuja. Sitten välillä olen ihmetellyt, miksi minun kommenttiini kukaan ei reagoi millään tavoin. Kun sitten olen kysynyt kaverilta, näkeekö hän minun kommenttiani - niin hän ei ole sitä nähnyt. Näen siis oman palautteeni, mutta tubettaja ei halua kenenkään muun sitä näkevän. En kirjoittele rumia, mutta en myöskään mielistele. Eräät tubettajat eivät kai hyväksy edes sitä, että heidän kanssa ollaan eri mieltä?
Onko tubettajilla tapana kätkeä ne kommentit, jotka eivät tue heidän ajatuksiaan?
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpähän siinä käy, kun heikolla itsetunnolla varustettu henkilö pääsee saarnaamaan. Ei hän halua ottaa huomioon muuta kuin oman mielipiteensä. Mielistelijät ovat tervetulleita, imelyyttä ei voi koskaan olla liikaa! 👄
- Anonyymi
Ymmärtäisin vielä tuon kätkemisen, jos olisin kirjoittanut ilkeyksiä. Mutta kun kirjoitukseni oli ihan asiallista - myös tuttavani mukaan, jolle lähetin sähköpostitse tuon palautteeni. Nämä pari tubettajaa ovat itse hyvin kärkkäitä arvostelemaan. Mutta heitä itseään pitäisi käsitellä silkkihansikkain! 🙄
- Anonyymi
Tuollainen pelleily, että kommentti näkyy vain itselle on todella lapsellista kiusantekoa youtubelta. Miksi ei vain voi rehellisesti poistaa sitä kokonaan?
- Anonyymi
Jos minun kommenttejani aletaan ignoorata, niin katson sen hyväksi syyksi etsiä asiallisempia foorumeita vaikuttamiselleni. Aikani on liian kallista tuhlattavaksi näille jotka vain kerjäävät kiitosta ja imarteluja!
- Anonyymi
Ompa suvaitsematonta, ja itsekeskeistä, jos ei palautetta edes muille näytetä.
- AnonyymiUUSI
Lapsellista touhua. Yritetään luoda oma hovi ja siltä odotetaan hoviniiauksia. Sitten kuitenkin väitetään että tässä vaan halutaan keskustella oikeista asioista. Hevonp----t!
- AnonyymiUUSI
Onhan se mukavaa "keskustelua" kun valikoi keskustelukumppaninsa siten, että kaikki ovat samaa mieltä. Selkääntaputtelijoita ja jeesmiehiä on paljon kivempi kuunnella kuin oikeasti vaihtaa ajatuksia. Minä olen kyllä aina luullut, että keskustelussa on tarkoitus keskustella niidenkin kanssa, jotka eivät kaikesta jaa samoja ajatuksia ja mielipiteitä.
- AnonyymiUUSI
Pari Youtuben videoita lähettävää tyyppiä tulee heti mieleen. Kehuja ja peukutuksia kaivataan. Maanitellaan myös joka välissä lisää tukijoita.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa NIIN tutulta. 👍👍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4323644Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1172692Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne162192Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv232039Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941627Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491574Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541455