Nyt Sopiva Hetki Tulla Uskoon Jeesukseen Kristukseen
Lue Pelastusrukous ja ota Jeesus elämäsi Herraksi!
Pelastusrukous on tuossa perässä
Tule mukaan oman Seurakuntasi toimintaan!
Lue Raamattua yksin / ryhmässä. Apostolien teot kertovat Seurakunnan synnystä!
Rukoile Isä Meidän Rukous ja Herran Siunaus!
Rukoile Taivaallista Isää omin sanoin ja kerro Hänelle kaikki tarpeesi!
Päätä Rukous: Herramme Jeesuksen Kristuksen Nimessä Amen!
Joh. 14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Voimme vedota Jeesuksen omiin sanoihin, kun rukoilemme häntä!
https://raamattuajassamme.fi/
Luterilaisen Pastorin Uskon ja Elämän ohjeita
Jeesus Kutsuu Luokseen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin.
”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”- Anonyymi
Ei minulla ole mitään syntejä. Eivät kaikki ole samanlaisia moraalittomia rikollisia kuin avaaja.
- AnonyymiUUSI
Synti on olemassa koska kylkiluunainen uskoi puhuvan käärmeen valheet taikapuun hedelmästä täydellisesssä Paratiisissa, jossa jostain kumman syystä oli kavala käärme.
Synnistä vapautuu kun ottaa Herrakseen tai Rouvakseen epäkuolleen juutalaiszombin, joka oli itse oma isänsä ja syntyi neitsyestä ja uhrasi itsensä itselleen voidakseen muuttaa asiat, jotka oli kaikki itse säätänyt.
Ei saa nauraa, tämä on vakavaa faktaa eikä mitään lapsellisen typerää satua...
- Anonyymi
Katohhan ruojaa.
Näin heterona ei kyl pal kiinosta. - Anonyymi
Iltasanomissa vai missä?
Ei ole ainakaan uutisissa tullut esiin.
Kenelle se kutsukirje tai soittoa on tullut? - Anonyymi
Olen ottanut Jeesuksen tarjoaman pelastuksen vastaan. Olen kokenut uudestisyntymisen ja käynyt kasteella. Olen saanut täyttyä pyhällä hengellä josta merkiksi olen puhunut kielillä. AMEN
- Anonyymi
Minä taas olen ihan terve ja normaali.
- Anonyymi
Jeesus on Rouva!
- AnonyymiUUSI
Eipä kiinnosta liittyä homojenvihaajien synkeään joukkoon.
Maailmassa on muutenkin aivan liikaa kaikkea vihaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4323644Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1172692Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne162192Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv232039Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941627Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491574Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541455