Olis saanut antaa paikkansa tinzelle joka tanssi upeasti. Minnan tanssit menee muutenkin pilalle kun ei ole mitään nostoja ,eihän Mikko nyt sitä mihinkään jaksa nostaa. Tarttis sen verran olla itsetuntoon ettei mene itseään nojaamaan, tää on vaan mun mielipiteeni
Minna kuukka
10
232
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kyllä todella huono tanssija joka olisi pitänyt pudota heti pois.
- Anonyymi
Johan se on sanomattakin selvää, että Minna Kuukkaa pidetään säälistä mukana niin kauan kuin mahdollista. Ei tietenkään reilua muita kilpailijoita kohtaan. Uskoisin, että hän itsekin sen tajuaa. Muuten mukava tyyppi. Mutta tanssikilpailut ovat kyseessä!!

- Anonyymi
minna on hippo ja norsu joukkue teltta päällä.
 - Anonyymi
Se olisi näky kun Kukkaaa pyöritettäisiin hartioilla
- Anonyymi
Minna on HUONO. Ja jatkaa säälipisteillä. Ylilihavat naiset äänestävät häntä, vaikka hän on todella HUONO. ( ja tämä on väärin hyviä tanssijoita kohtaan )

- Anonyymi
Parinvaihto viikolla minnan olisi kannattanut valita parikseen Pekka Niska.
- Anonyymi
Tajusin kyllä vitsin kyseessä tässä tapauksessa olleen nosturifirmasta. Perustaja Pekka (R.I.P.) oli oikeasti tanssiharrastaja. Puomi ylti lopulta pilven reunalle.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin kyllä vitsin kyseessä tässä tapauksessa olleen nosturifirmasta. Perustaja Pekka (R.I.P.) oli oikeasti tanssiharrastaja. Puomi ylti lopulta pilven reunalle.
Kylläpä on ala-arvoista kommentointia. Tanssi kuuluu kaikille.

- Anonyymi
Eiväthän kilpailijat "anna" paikkaansa kenellekään, vaan yleisö päättää, kenen vuoro on pudota. Hämmästyttävän pitkään Minna on minustakin saanut mukana pysyä, mutta kun en itse osallistu äänestyksiin, jodun tyytymään muiden päätöksiin. Suurin yllätys oli, että Mira - joka oli yksi voittajasuosikeistani - putosi niin varhaisessa vaiheessa.
 - Anonyymi
Kyllä joku painoraja olis paikallaan tässä kilpailussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030