Onko täällä ketään, joka näki presidentti Martti Ahtisaaren silloin, kun hän vieraili Haapajärvellä vuonna 1995? Sunnuntaina 6. elokuuta paljastettiin K. J. Ståhlbergin lapsuudenkotimuseon edessä oleva patsas. Tilaisuus oli iltapäivällä, ja päivä oli hieman sateinen. Siksi eräs kunnallispoliitikko oli lähellä presidenttiä ja hänen puolisoaan sateenvarjo kädessään. Myös minä olin yleisön joukossa. Olin lähellä museon sitä päätyä, joka osoittaa kohti pappilaa.
Elsa-Pekka
Presidentti Ahtisaari Haapajärvellä 1995
Anonyymi-ap
5
580
Vastaukset 5
- Anonyymi
Löytyiskö jostain Maaselän arkistosta kuvaa tuosta? Ite en ollu. Mutta liittyikö pressan vierailuun joku saunajupakka?
- Anonyymi
Liittyy siihen.
Sauna olikin kylmä ja juomat kuumat😂😂😂 - Anonyymi
Haapajärven kirjaston lukusalissa on Maaselkä-lehden vanhoja numeroita nidottuina. Mitä saunajupakkaan tulee, niin 1990-luvun lopussa oli ainakin jokin rantasaunakiista.
Elsa-Pekka. - Anonyymi
Minäkin olin siellä!!
Pirjo-Juhani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901369
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit64683- 87678
- 20669
- 53618
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o133597- 51592
- 47591
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde61561