"Jotta kaupassa olisi kiva käydä"

Anonyymi-ap

K marketin mainoslause on tuo. Ei tuossa lähikaupassa ole kiva käydä jos kohtaa tylyä kohtelua, ahdistelua ja syrjivää puhetta työntekijöiden osalta.

22

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosa yhessä kaupassa on sellanen hapannaama muija kassalla. Ei sano moroa eikä mitään. No, samalla mitalla takaisin. Ollaan sitten puhumati, meneehän se niinkin. Pikkusen outoa kyllä kun muu henkilökunta on ihan rentoa. Joku patti siellä varmaan on päässä.

• Anonyymi

Ehkä patti on omassa päässäsi.
        Sivistynyt ihminen ei arvostele muita eikä kaupan matalapalkkaisilta työntekijöiltä mielestäni pidä vaatia sinun tai muidenkaan kurttunaamojen ja nyrppynenien viihdyttämistämstä perustöidensä lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä patti on omassa päässäsi.
        Sivistynyt ihminen ei arvostele muita eikä kaupan matalapalkkaisilta työntekijöiltä mielestäni pidä vaatia sinun tai muidenkaan kurttunaamojen ja nyrppynenien viihdyttämistämstä perustöidensä lisäksi.

No voisi edes tervehtiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voisi edes tervehtiä...

Sitähän minäkin. En mitään viihdyttämistä ruokakaupasta hae, kunhan ostan tätä kallista Suomen ruokaa. Ollaan sitten jöröjussia takaisin jos kerran kassa mököttää. Fine by me.

• Anonyymi

Kaupoilla kun käyn niin kyllä kassa yleensä morjestaa. Jos ei tervehdi niin katso omaa naamaa peilistä.

• Anonyymi

Mua ei haittaa jos ei tervehditä. Joutuvat muutenkin sietämään kaikenlaista työssään.

• Anonyymi

Aina muka asiakkaan vika. Oletko itse esihenkilö kaupassa.

• Anonyymi

siksi on useita kauppoja voi valita mieleisensä

• Anonyymi

Valikoi mieleisesi ja hymyile itse mutta älä vaadi muilta.

• Anonyymi

Kyllähän kassat yleensä neutraaleja onhan eri persoonia.

• Anonyymi

Tuossa k marketissa on ollut käyttäytymistä jossa siellä työntekijät voisi saada tuomion ahdistelusta ja kunnianloukkauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa k marketissa on ollut käyttäytymistä jossa siellä työntekijät voisi saada tuomion ahdistelusta ja kunnianloukkauksesta.

En tarkoita mitään "neutraalia" käyttäytymistä tällä.

• Anonyymi

Jos jotain epäasiallista käytöstä on, kauppias on tietoinen siitä. Hän voi jopa yllyttää työntekijöitä siihen ja syrjintään. Miten kävi romaninaiselle jolle ei myyty energiajuomaa. Asia sovittiin. Näillä kaupan työntekijöillä on "oikeus" syrjiä ja he voivat tehdä niin ilman laillisia seurauksia.

• Anonyymi

Minä ainakin käyn neutraalisti kaupassa ostamassa tarvikkeita. En herättämässä huomiota tai pyytämässä erityiskohtelua. Yleensä ei tarvitse käyttää kuin sanoja moi ja kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin käyn neutraalisti kaupassa ostamassa tarvikkeita. En herättämässä huomiota tai pyytämässä erityiskohtelua. Yleensä ei tarvitse käyttää kuin sanoja moi ja kiitos.

En mene kauppaan herättämään huomiota tai pyytämään erityiskohtelua. Haluan reilua, asiallista ja tasa arvoista kohtelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mene kauppaan herättämään huomiota tai pyytämään erityiskohtelua. Haluan reilua, asiallista ja tasa arvoista kohtelua.

Millä tavoin saat epätasa-arvoista kohtelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavoin saat epätasa-arvoista kohtelua?

Minua on ahdisteltu ja solvattu homovastaisella nimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on ahdisteltu ja solvattu homovastaisella nimellä.

Myyjä vai kauppiasko niin on tehnyt ja minkälaisessa tilanteessa? Oletko urputtanut ja kitissyt jotain, jolloin toinen on menettänyt malttinsa ja ehkä nimitellyt?

• Anonyymi

Entäs jos kauppias itse on varsin epämääräinen ketku?

• Anonyymi

Paljon mahdollista.

• Anonyymi

Pitäkää vaan turpanne kiinni, te saatte ostaa kaupastamme ja suomme teille siihen mahdollisuuden, olkaa sangen tyyvyväisiä että teitä p-ka p-seitä joku sentään viittii vielä palvella, olematonta rupusakkia, joka ostaa muutaman euron unohtuneet ostokset ja käyvät kilpaa lidlissä.

• Anonyymi

Röyhkeä asenne. Oikeudessa nähdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      3999
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      14
      3698
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      57
      3010
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2992
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      146
      2575
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      60
      2389
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2083
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      107
      1495
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1354
    10. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      25
      1330
    Aihe