"Jotta kaupassa olisi kiva käydä"

Anonyymi-ap

K marketin mainoslause on tuo. Ei tuossa lähikaupassa ole kiva käydä jos kohtaa tylyä kohtelua, ahdistelua ja syrjivää puhetta työntekijöiden osalta.

22

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosa yhessä kaupassa on sellanen hapannaama muija kassalla. Ei sano moroa eikä mitään. No, samalla mitalla takaisin. Ollaan sitten puhumati, meneehän se niinkin. Pikkusen outoa kyllä kun muu henkilökunta on ihan rentoa. Joku patti siellä varmaan on päässä.

• Anonyymi

Ehkä patti on omassa päässäsi.
        Sivistynyt ihminen ei arvostele muita eikä kaupan matalapalkkaisilta työntekijöiltä mielestäni pidä vaatia sinun tai muidenkaan kurttunaamojen ja nyrppynenien viihdyttämistämstä perustöidensä lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä patti on omassa päässäsi.
        Sivistynyt ihminen ei arvostele muita eikä kaupan matalapalkkaisilta työntekijöiltä mielestäni pidä vaatia sinun tai muidenkaan kurttunaamojen ja nyrppynenien viihdyttämistämstä perustöidensä lisäksi.

No voisi edes tervehtiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voisi edes tervehtiä...

Sitähän minäkin. En mitään viihdyttämistä ruokakaupasta hae, kunhan ostan tätä kallista Suomen ruokaa. Ollaan sitten jöröjussia takaisin jos kerran kassa mököttää. Fine by me.

• Anonyymi

Kaupoilla kun käyn niin kyllä kassa yleensä morjestaa. Jos ei tervehdi niin katso omaa naamaa peilistä.

• Anonyymi

Mua ei haittaa jos ei tervehditä. Joutuvat muutenkin sietämään kaikenlaista työssään.

• Anonyymi

Aina muka asiakkaan vika. Oletko itse esihenkilö kaupassa.

• Anonyymi

siksi on useita kauppoja voi valita mieleisensä

• Anonyymi

Valikoi mieleisesi ja hymyile itse mutta älä vaadi muilta.

• Anonyymi

Kyllähän kassat yleensä neutraaleja onhan eri persoonia.

• Anonyymi

Tuossa k marketissa on ollut käyttäytymistä jossa siellä työntekijät voisi saada tuomion ahdistelusta ja kunnianloukkauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa k marketissa on ollut käyttäytymistä jossa siellä työntekijät voisi saada tuomion ahdistelusta ja kunnianloukkauksesta.

En tarkoita mitään "neutraalia" käyttäytymistä tällä.

• Anonyymi

Jos jotain epäasiallista käytöstä on, kauppias on tietoinen siitä. Hän voi jopa yllyttää työntekijöitä siihen ja syrjintään. Miten kävi romaninaiselle jolle ei myyty energiajuomaa. Asia sovittiin. Näillä kaupan työntekijöillä on "oikeus" syrjiä ja he voivat tehdä niin ilman laillisia seurauksia.

• Anonyymi

Minä ainakin käyn neutraalisti kaupassa ostamassa tarvikkeita. En herättämässä huomiota tai pyytämässä erityiskohtelua. Yleensä ei tarvitse käyttää kuin sanoja moi ja kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin käyn neutraalisti kaupassa ostamassa tarvikkeita. En herättämässä huomiota tai pyytämässä erityiskohtelua. Yleensä ei tarvitse käyttää kuin sanoja moi ja kiitos.

En mene kauppaan herättämään huomiota tai pyytämään erityiskohtelua. Haluan reilua, asiallista ja tasa arvoista kohtelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mene kauppaan herättämään huomiota tai pyytämään erityiskohtelua. Haluan reilua, asiallista ja tasa arvoista kohtelua.

Millä tavoin saat epätasa-arvoista kohtelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavoin saat epätasa-arvoista kohtelua?

Minua on ahdisteltu ja solvattu homovastaisella nimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on ahdisteltu ja solvattu homovastaisella nimellä.

Myyjä vai kauppiasko niin on tehnyt ja minkälaisessa tilanteessa? Oletko urputtanut ja kitissyt jotain, jolloin toinen on menettänyt malttinsa ja ehkä nimitellyt?

• Anonyymi

Entäs jos kauppias itse on varsin epämääräinen ketku?

• Anonyymi

Paljon mahdollista.

• Anonyymi

Pitäkää vaan turpanne kiinni, te saatte ostaa kaupastamme ja suomme teille siihen mahdollisuuden, olkaa sangen tyyvyväisiä että teitä p-ka p-seitä joku sentään viittii vielä palvella, olematonta rupusakkia, joka ostaa muutaman euron unohtuneet ostokset ja käyvät kilpaa lidlissä.

• Anonyymi

Röyhkeä asenne. Oikeudessa nähdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      161
      6180
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      87
      2779
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1771
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1216
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1005
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      908
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      903
    9. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      903
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      883
    Aihe