EU on alistanut ja velkaannuttanut Suomen kansaa jo vuosia, mutta nykyiset poliitikot (esim. Kokoomus) eivät tee asialle mitään, sillä he luulevat sen rikastuttavan Suomea ja uskovat siihen federalistiseen ''suvereeniin'' globalismiin.
Tällöin kansallinen itsenäisyys on isossa vaarassa, koska kaikki valta siirtyy EU-liittovaltioon ja Suomella on harvoin mahdollisuutta tehdä näitä velkaannuttavia päätöksiä. Suomen on pakko siis Suomi on nyt kovassa lamassa, sillä Suomi on orja EU:lle, joka pakottaa Suomen maksamaan jopa satoja miljardeja yhteisiin hannkeisiin (esim. ilmastohanke) ja maksamaan muiden maiden veroja.
Suomi ei ole enää itsenäinen, vaan EU:n osittain autonominen osavaltio
Vapauden liiton ja EU:n asiantuntija Olli Kotro haluaa suomalaisten näkevän sen, että Suomi ei ole enää itsenäinen valtio ja olemme EU:n pakotteiden ja direktiivien vallan alla. Nämä direktiivit pyrkivät muuttamaan maiden kansallisia lainsäädäntöjään.
Suomi eroon EU:sta! Itsenäinen ja suvereeni Suomi takaisin!
On aika kansan huomata totuus EU:sta.
Anonyymi-ap
2
493
Vastaukset
- Anonyymi
rahan arvo, nousi yhdessä yössä 6 kertaiseksi,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477