Sinä Herra Veikko Leinonen voisit ottaa kantaa tähän asiaan sillä muita se ei kiinnosta.
Asia on niin että näin omin silmin kuinka eräs henkilö harjoitti haureutta, varasti toisen omaisuutta, oli henkisesti väkivaltainen, manupoloi ihmiset, puhui esim, valeita pitkään puhelimessa ja jms. Kaikkea ei jaksa kertoa.
Tämä henkilö tämä henkilö suoritti muita pahoja tekoja.
Kun minä vaadin tätä tillille seurakuntaan niin tapahtui niin että vanhimmat kielsivät
häntä puhumasta.
Vanhimmat sanoivat että olen mielisairas ja jos tämä menee eteenpäin niin mulle käy
huonosti.
USKOMATONTA. Muutin kauas vanhimpien väkivallassta.
Ei tälläistä 60-80 luvulla tapahtunut.
Onko muilla samanlaisa kokemuksia. Asiat ei muutu jos niistä ei puhu.
Totuus ja vastuun ottaminen
Anonyymi-ap
4
215
Vastaukset
- Anonyymi
Herra VL. on jo niin vanha, ettei se tajua kysymyksiäsi.
- Anonyymi
Joo on vanha tikkurila on todella huono henkinen
Seurakunta . Sun täytyy yksityisesti tavata hänet
Kertoa ole kunnolla . !
- Anonyymi
Onkohan Veikko sitten kuitenkin kaikista lupauksistaan huolimatta alkanut karttamaan, kun ei vastaa?
- Anonyymi
Raamattu kertoo monista pahoista ihmisistä, jotka saivat aikansa elää ja vaikeuttaa toisten elämää. Moraalittomia kaikissa muodoissa. Loppu heillekin aikanaan tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1832570Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki312415Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582129- 1082073
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702034Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402030Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la631384- 1251205
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241107- 55968